Ik vind ook niet dat jij mensen wegzetquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder weet ik niet of er op mijn genuanceerde mening zal worden ingegaan.
Omdat het lastig is om niet een kamp te kiezen
Islam is geen vrede.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:34 schreef Fok-it het volgende:
Nou ja, feitelijk gezien is dat ook gewoon voor de meeste moslims vrede?
klinkt logisch tochquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat ik nog NOOIT een individuele moslim heb aangesproken op daden waar ze niets mee te maken hebben.
In wat voor opzicht?quote:
Dat Mohammed een enorme hoeveelheid moorden heeft gepleegd, al dan niet in zelfverdediging. Historisch en religieus gezien een feit.quote:
Ja. Al vinden die dat de moorden terecht zijn omdat ze tegen de leer van de Islam in gaan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:37 schreef Fok-it het volgende:
En vinden jouw moslim-vrienden dit ook trouwens?
ach ik wil gewoon in een wereld leven waar mensen niet oordelen over elkaars verschillen maar het tenminste proberen te begrijpen, uiteindelijk bestaan we allemaal uit hetzelfde materiaalquote:
Iedere moslim moet het recht hebben zijn geloof aan te hangen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
ach ik wil gewoon in een wereld leven waar mensen niet oordelen over elkaars verschillen maar het tenminste proberen te begrijpen, uiteindelijk bestaan we allemaal uit hetzelfde materiaal
eigenlijk moet ik gewoon een god worden insi, ik zou alles repareren, ik zou ervoor zorgen dat de wereld niet uit verschillende delen zou bestaan, maar uit één geheelquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedere moslim moet het recht hebben zijn geloof aan te hangen.
Dachten moslims ook maar zo.
eriksen4godquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
eigenlijk moet ik gewoon een god worden insi, ik zou alles repareren, ik zou ervoor zorgen dat de wereld niet uit verschillende delen zou bestaan, maar uit één geheel
stem tyron voor god 2016
Moslims denken ook zo.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder zal er wel weer geen reactie op komen.
Waarom is de PVV een probleem maar de islam niet in Nederland?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moslims denken ook zo.
Of denk je dat 1,5 miljard moslims geen andere religie accepteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |