Ik wil ze morgen best eens zoeken, de tijden at jij extreem anti Rusland was,quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is echt makkelijk. Haal dan ook maar m`n reactie tevoorschijn want ik weet zelf niet eens meer wat ik heb gezegd? Of gaan we nu weer verder over die 300k Oekrainers.
En wat heeft pro of niet pro-multi culti met Zuid-Amerika te maken? En ik noemde met Zuid-Amerika alleen een vb van landen die niet in strijd zijn met IS
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]__
Stelletje homofoobjes hier.
En het nog provoceren noemen ook.
Kansloos
Oh nu opeens weer Rusland.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil ze morgen best eens zoeken, de tijden at jij extreem anti Rusland was,
Dat is niet mijn fout.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:24 schreef Fok-it het volgende:
tsja sorry dat ik niet de oostblok-media jaren in de gaten heb gehouden voor een objectievere mening
Dat is een fok-user. Geen gebied die ik denigreerquote:
Tegen homohuwelijk zijn is gelijk homofoobquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een fok-user. Geen gebied die ik denigreer
Wat heeft dit met Polen-bash te maken dan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegen homohuwelijk zijn is gelijk homofoob
Dat jij net zo goed je mening al klaar hetb liggen over mensen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Polen-bash te maken dan?
Soms wel ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat jij net zo goed je mening al klaar hetb liggen over mensen.
Hypocriet dus dat je zo extreem postiief over moslims bent.quote:
Hmm, dat ik hier al de afgelopen 2 uur roep dat ik de Islam geweldadig vidn tov andere geloven, en dit is echt de laatste keer dat ik deze zin hier postquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hypocriet dus dat je zo extreem postiief over moslims bent.
Je hebt PVV meerdere keren de schuld gegeven. Terwijl zij geen aanslagen hebben gepleegd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm, dat ik hier al de afgelopen 2 uur roep dat ik de Islam geweldadig vidn tov andere geloven, en dit is echt de laatste keer dat ik deze zin hier post, vind jij extreem positief ja?
Hmm, dat ik hier al de afgelopen 2 uur roep dat ik de Islam geweldadig vidn tov andere geloven, en dit is echt de laatste keer dat ik deze zin hier postquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hebt PVV meerdere keren de schuld gegeven. Terwijl zij geen aanslagen hebben gepleegd.
Heb jij die uren gepost dat WIlders de shculd is van "provocerend gedrag"quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm, dat ik hier al de afgelopen 2 uur roep dat ik de Islam geweldadig vidn tov andere geloven, en dit is echt de laatste keer dat ik deze zin hier post, vind jij extreem positief ja?
Ja of nee?
Nope. Niet de schuld. Heb alleen gezegd dat ik het niet slim vind dat Nederland zijn mening naar buiten uit lijkt te stralen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb jij die uren gepost dat WIlders de shculd is van "provocerend gedrag"
Wilders beschermt de mening van veel Nederlanders.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het nog niet gebeurt is? Het is toch een kwestie van tijd..
En nog niet nee, en ik hoop dat het zoals elke verkiezingen zo gaat dat Wilders uiteindelijk stemmen verliest als het erop aan komt maar dat veranderd niks aan het feit dat de moslimwereld hem zien als iemand met een mening die de gemiddelde Nederland ook heeft
Jij gaat over naar de Islamtitische normen en waarden ipv de westerse.quote:
Godsamme zegquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij gaat over naar de Islamtitische normen en waarden ipv de westerse.
Waarom ben je dan niet eens gewoon negatief over moslim immigratien? DIe nog nooit postiief zijn gewest over onze normen en waarden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Godsamme zegje reageert er gewoon weer niet op. Die vraag van mij is toch al de reden dat ik niet extreem positief ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |