gastquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me zo 1,2,3 geen cartoon voor de geest halen waar Jezus kwetsend in is afgebeeld.
Monty Python is in een aantal landen ook verboden.
Mohammed bedoel jequote:Op zaterdag 14 november 2015 03:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gast
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.google.nl/sea(...)sch&q=jesus+cartoons
Als je dit met allah doet maken ze je dood.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mohammed bedoel je
Denk dat geen enkele moslim weet hoe Allah eruit ziet
Is bij Christnedom nog nooit gebeurdquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hiervoor zijn mensen op de dodenlijst gezet.
Maar dat geeft toch aan dat die mensen een beetje achterlijk zijn,quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mohammed bedoel je
Denk dat geen enkele moslim weet hoe Allah eruit ziet
Ja ik zie je plaatje niet maar ik neem aan dat je die tulband-cartoon bedoeld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Is bij Christnedom nog nooit gebeurd
Maleisie heeft geen godsdienst vrijheid.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik zie je plaatje niet maar ik neem aan dat je die tulband-cartoon bedoeld.
Maar dat klopt. Ik gaf ook alleen een voorbeeld dat censuur ook in christelijke landen gebeurt
of gebeurde
Nja, good for you als je zo rationeel kan denken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder ben ik degene die niet echt bang is voor een kleine groep moslims, maar ja,
Dank je.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, good for you als je zo rationeel kan denken.
kustlijn is niet te onderschattenquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:
En verder is er gewoon geen veiliger land.
Wat je ook wilt denken
Ach ik weet nietquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:
En verder is er gewoon geen veiliger land.
Wat je ook wilt denken
Nee weet ik. ik sprak je ook niet tegenquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Statistiek, maat.
Heb je niets over te vinden
Met meerdere doden? Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder zijn er de laatste 25 jaar wel engere dingen gebeurd dan dit.
Communsime was vele erger dan dit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met meerdere doden? Ja tuurlijk
Maar die kwamen ook schokkend aan, net als dit.
Dit is echt makkelijk. Haal dan ook maar m`n reactie tevoorschijn want ik weet zelf niet eens meer wat ik heb gezegdquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder wil ik nog even zeggen dat je Polen wel eens heb gedenigreerd door niet pro-multi-culti te zijn. Maar nu wel naar Zuid-Amerika kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |