Ja er zijn er een paar bij die radicaliseren inderdaad ja. En er zijn ook 90 van de 100 die wel op het rechte pad blijven. die ook volgens de wetten van de Koran zijn opgevoed.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij zegt net dat het hier absoluut niet ging om moslims die net vluchteling zijn.
Dan zijn het dus moslims die in west-europa geboren en getogen zijn.
10 van de 100 zou EXTREEM veel zijnquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja er zijn er een paar bij die radicaliseren inderdaad ja. En er zijn ook 90 van de 100 die wel op het rechte pad blijven. die ook volgens de wetten van de Koran zijn opgevoed.
Ja Inso. Ik heb al 80 miljard keer gezegd dat ik de Islam geweldadig vindt tov welke religie dan ookquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Er is ook geen christelijke staat die Moslims wil onthoofden!
1 op de 100 dan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
10 van de 100 zou EXTREEM veel zijn
En net zeg je dat 90% welopgevoed is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Inso. Ik heb al 80 miljard keer gezegd dat ik de Islam geweldadig vindt tov welke religie dan ook
Dat zou nog extreem veel zijn.quote:
Ik noemde net 90 out of the blue jezusquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zou nog extreem veel zijn.
Maar nu ben je het alweer aan het verminderen
Nee, dat claim jij.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik noemde net 90 out of the blue jezus![]()
Denk je nou echt dat ik denk dat 10 procent zich radicaliseert?
Ja, dat zijn er alsnog teveel. Ben ik met je eensquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar stel het zou 1% zijn.
Per 100k vluchtelingen heb je er dan 1000 vredelievende moslims binnen
Dan snap ik je probleem niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat zijn er alsnog teveel. Ben ik met je eens
Weet ik.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb nooit beweerd dat het grootste gedeelte een probleem is..
Moslims hebben ook statistisch gezien minder tolerantie naar ander religies.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik.
Het ging ook om tolerantie naar andere religies. Niet om of ze allemaal een probleem zijn of niet.
het christendom is ook het meest moderne religiequote:Op zaterdag 14 november 2015 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb jij ooit een Christen zich gekrenkt gevoelt door een tekeninig over Jezus?
twitter:DREWDISCIPLE twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 03:26:27Anyone who sympathizes for these SATANIC Psychopaths (MUSLIMS) as far as I'm concerned is an ENEMY of the State. https://t.co/JpkmUC8blF reageer retweet
Ik kan me zo 1,2,3 geen cartoon voor de geest halen waar Jezus kwetsend in is afgebeeld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb jij ooit een Christen zich gekrenkt gevoelt door een tekeninig over Jezus?
Monthy Python is in vrijwel elk land legaal.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me zo 1,2,3 geen cartoon voor de geest halen waar Jezus kwetsend in is afgebeeld.
Monty Python is in een aantal landen ook verboden.
Monty Python's Life of Brian (of kortweg Life of Brian) is de derde film van de Monty Python-cast, uit 1979. De film werd geregisseerd door Pythonlid Terry Jones. De personages worden grotendeels gespeeld door de leden van Monty Python, die allen meerdere rollen op zich namen. Life of Brian is een persiflage op het leven van Jezus Christus en beoogde zowel kritiek op religeus fanatisme als kritiek op de (Britse) politiek. Destijds zorgde de film voor heel wat controverse en in sommige landen (Noorwegen, Italië, Ierland, bepaalde staten in het zuiden van de VS) werd de film verboden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder graag bronnen voor dat het verboden is
Is het nog steeds illegaal?quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Monty Python's Life of Brian (of kortweg Life of Brian) is de derde film van de Monty Python-cast, uit 1979. De film werd geregisseerd door Pythonlid Terry Jones. De personages worden grotendeels gespeeld door de leden van Monty Python, die allen meerdere rollen op zich namen. Life of Brian is een persiflage op het leven van Jezus Christus en beoogde zowel kritiek op religeus fanatisme als kritiek op de (Britse) politiek. Destijds zorgde de film voor heel wat controverse en in sommige landen (Noorwegen, Italië, Ierland, bepaalde staten in het zuiden van de VS) werd de film verboden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |