Ben ik geweest. Vluchtelingen die klagen over een gebrek aan tv in hun kamer is absurd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet eens gewoon negatief over moslim immigratien? DIe nog nooit postiief zijn gewest over onze normen en waarden.
Ik over vluchtelingen die tegen het homohuwelijk zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben ik geweest. Vluchtelingen die klagen over een gebrek aan tv in hun kamer is absurd.
En ik ben het ook eens met politici die ze gewoon sobere voorzieningen willen geven ipv ze meteen alles te geven. Dat kan je nou moeilijk verheerlijking noemen.
Ik ben dan ook de eerste die toegeeft dat mijn uitspraken af en toe zo ongefundeerd en irrationeel als wat zijn en neem ook vaak genoeg uitspraken terug. Dat homofoob noemen was inderdaad niet zo gepastquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik over vluchtelingen die tegen het homohuwelijk zijn.
Zonder ze gelijk te willen stenigen.
Ik vind dat gefrustrerend, aangezien ik nog nooit een hekel heb gehad aan wie dan ook.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben dan ook de eerste die toegeeft dat mijn uitspraken af en toe zo ongefundeerd en irrationeel als wat zijn en neem ook vaak genoeg uitspraken terug. Dat homofoob noemen was inderdaad niet zo gepast
Een leuk topic geopend over wat?quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat gefrustrerend, aangezien ik nog nooit een hekel heb gehad aan wie dan ook.
Ik had graag een leuk topic goepend maar dat komt morgen wel
Wellichtquote:
Hoort erbijquote:
Spanningquote:Op zaterdag 14 november 2015 05:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haiii insooooooo. Waarom ben je nog wakker?
En ik kan niet slapen.quote:
Ach, die discussies. alles van vanavond enzoquote:Op zaterdag 14 november 2015 05:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor/door wat?
[..]
Dat is mooi kut. Nog een reden voor of?
Ik ontdekte kwartiertje terug dat van Parijs. Tbh vind ik het wel eng.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, die discussies. alles van vanavond enzoBeetje teveel aan het overdenken
quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ontdekte kwartiertje terug dat van Parijs. Tbh vind ik het wel eng.en ik weet dat die angst niet echt gefundeerd is maar goed.
Ik wacht teveel af en achteraf denk je vanquote:Op zaterdag 14 november 2015 05:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt een chick niet geregeld?
Gaat hier ook gebeurenquote:Op zaterdag 14 november 2015 05:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]Lees alle topics maar terug
Je bent niet de enige hoorIk zit er ook echt wel mee moet ik zeggen
Dat denk ik ook jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |