quote:Bij schietpartijen in Parijs zijn doden en gewonden gevallen. Franse media spreken van drie schietpartijen waarbij achttien doden zouden zijn gevallen. In één geval opende een man met een kalasjnikov het vuur op bezoekers van een restaurant in het 10e arrondissement. Daarbij zouden twee doden en zeven gewonden zijn gevallen.
Bij het voetbalstadion Stade de France zijn twee explosies gehoord. Daar wordt op de oefenwedstrijd Frankrijk-Duitsland gespeeld. NOS-correspondent Ron Linker hoorde dat niemand het stadion mag verlaten. President Hollande die bij de wedstrijd aanwezig was, is vertrokken naar het presidentieel paleis. Volgens Le Figaro is in het ministerie van Binnenlandse Zaken een crisisteam bijeengeroepen.
Het Duitse nationale elftal heeft vandaag zijn hotel moeten verlaten in verband met een bomdreiging.
Later meer.
http://nos.nl/artikel/206(...)tijen-in-parijs.html
Ik had het anders moeten verwoorden. Relatief veel terroristen maar IS heeft sowieso al een geslaagd jaar voor de boeg: Russische vliegtuig neergehaald (200 doden), twee grote aanslagen in Turkije met vele tientallen doden (vooral jongeren), een week geleden in Libanon een bomaanslag met 43 doden, Charlie Hebdo en 13-11-2015.quote:
DIe zat al bij Pauw om 23u.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:34 schreef Sunri5e het volgende:
Ben benieuwd hoe snel Frits Barend op tv is in een talkshow om er iets over te melden.
Wel een reactie van Danny Blindquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:34 schreef MMXMMX het volgende:
Is er een reactie van onze minister president ?
Zie nu beelden van de oefenwedstrijd op NPO 2
2001 danquote:
Naja, het is ook redelijk chaotisch natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:34 schreef Falco het volgende:
Ik vind de verslaggeving tamelijk chaotisch
twitter:stefandevries twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:32:09PARIS UPDATE: 60 DEAD (via @bfmtv) reageer retweet
Who cares.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:34 schreef MMXMMX het volgende:
Is er een reactie van onze minister president ?
Zie nu beelden van de oefenwedstrijd op NPO 2
Meppel veiligquote:
Dat deze verslaggeving niet voorbereid is, schande.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:34 schreef Falco het volgende:
Jaja...quote:
gvdquote:
Volgende keer toch maar weer inside job.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat deze verslaggeving niet voorbereid is, schande.
vanavond ?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:34 schreef Collide het volgende:
Unreal. The IS supporters are saying London, Washington DC and Rome are next. They are using the hashtag
Nee hoor finkers doet hem en hij was in de try outs primaquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:35 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Bij de oudejaarsconference zelf lachgas meenemen....
Lekkere muziek hoor. Hadden de moslims niet kunnen toeslaan tijdens een optreden van Justin Bieberquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit raakt mij recht in mijn MUZ hart MUZ / Je suis eagles of death metal
Nu wordt het op NPO2 weer een heavy metal band genoemdhet was te voorspellen.
Inderdaad. Deed net alsof de wedstrijd gestaakt was. Die is gewoon doorgespeeld. Alleen de blessuretijd niet helemaal. Pas daarna gingen die mensen het veld op. Ruim een uur na de explosies dus.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:34 schreef Falco het volgende:
Zijn ze ook laat mee, op Washington naquote:
Gelukkig heb ik geen kinderen die deze chaos nog moeten meemaken..quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
2015: Het begin van de opkomst van het paard van Troje.
twitter:MikeDorning twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:19:55*POLICE STORM PARIS' BATACLAN THEATER, LIBERATION REPORTS reageer retweet
Toen leek het onvermijdelijk dat WOIII ingezet zou worden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:36 schreef topdeck het volgende:
[..]
Was te jong toen om er bewust van te zijn :-(
Onzin.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
kvrees voor een klein burgeroorlogje
Want alle asielzoekers zijn met wapens in Parijs aan het rondschieten?!quote:
Dat we schengen moet respecteren, want dat is een grotere bedreiging voor onze veiligheid dan de vermeende dreiging van terroristen.quote:
twitter:Conflicts twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:35:31BREAKING VIDEO: Firefight on the streets of #Paris now - @dihlaz_Y https://t.co/1hHDCuy63u reageer retweet
Dan ben je nog optimistisch.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
kvrees voor een klein burgeroorlogje
Die klaagt zeker of het feit dat de verdediging een gatenkaas is.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel een reactie van Danny Blind
Idd kak, lastig los te laten..quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:37 schreef Piethur het volgende:
Ik trek zulke dingen vrij slecht, had me verheugd op lekker een avondje muziek luisteren en mijn boek lezen. Nu zit ik hier weer met CNN op de tv en de rest op de laptop naast mij. Wordt een kort nachtje vrees ik
Charles aznavour een hartaanval bezorgen op zijn afscheidstournee.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Lekkere muziek hoor. Hadden de moslims niet kunnen toeslaan tijdens een optreden van Justin Bieber
Ik neem aan dat de meeste mensen nu wel van straat af zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:36 schreef sonnyspek het volgende:
Louvre lees ik nu ook schietpartij, lijkt me sterk
Frans Timmermansquote:
In of bij? Bij kan wel natuurlijk ligt vlakbij les halles dus is niet onlogisch wat dat betreft.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:36 schreef sonnyspek het volgende:
Louvre lees ik nu ook schietpartij, lijkt me sterk
Binnenkort in een AZC bij jou in de buurt.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:36 schreef MMXMMX het volgende:
Het word tijd dat we massaal grond troepen in gaan zetten tegen IS.
Ik hoorde vandaag ergens dat Veel IS leden er mee stoppen.
Daar zou ik ook niet naar toe gaan morgen. Kijk het wel vanaf de tv. Hopelijk hebben ze een tijdsvertragingquote:
Ga je dat nou nog 50x posten?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:37 schreef KingRoland het volgende:
Beelden na de wedstrijd Frankrijk - Duitsland in het stadion
https://streamable.com/nb1l
twitter:gavinsblog twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:37:25"New shootings in the district of Les Halles, the Louvre and the Pompidou Centre" https://t.co/WUQpqtKSya reageer retweet
twitter:MinPres twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:37:26Heel Nederland leeft met Frankrijk mee, onze gedachten zijn bij de slachtoffers en hun nabestaanden. reageer retweet
Maar wel gewonnen!quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die klaagt zeker of het feit dat de verdediging een gatenkaas is.
Als terrorist wil je aandacht, met een gijzeling rek je het.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:37 schreef Arkai het volgende:
Ik snap nooit waarom terroristen mensen gijzelen tijdens dit soort acties. Als je mensen wilt afmaken dan doe je dat toch zo snel mogelijk? Het is namelijk ook niet zo dat ze nu nog een onderhandelingspositie hebben en de kans dat ze de pijp uitgaan zonder de gijzelaars te doden wordt ook alleen maar groter.
Idd.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:37 schreef Spanky78 het volgende:
Ik ben bang dat de gruwelijke details straks nog wel ernstiger blijken.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:38 schreef Studiotje het volgende:
twitter:MinPres twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:37:26Heel Nederland leeft met Frankrijk mee, onze gedachten zijn bij de slachtoffers en hun nabestaanden. reageer retweet
ben ouaisquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Frans Timmermans
16 min. ˇ Facebook Mentions ˇ
Horrifié par ce qui se passe ce soir ā Paris. Mes pensées sont avec tous les Franįais.
We zijn aardig onderweg he... Midden oosten staat sinds die tijd in de brand en onrust en chaos verplaatst zich daar vandaan steeds verder.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Toen leek het onvermijdelijk dat WOIII ingezet zou worden.
Schoten te horen op deze video op Twittertwitter:TheFriendUNeed twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:06:28Faite attention ce soir svp #paris #fusillade #direct https://t.co/Wb0Gp5cNy8 reageer retweet
Nog meer angst aanjagen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:37 schreef Arkai het volgende:
Ik snap nooit waarom terroristen mensen gijzelen tijdens dit soort acties. Als je mensen wilt afmaken dan doe je dat toch zo snel mogelijk? Het is namelijk ook niet zo dat ze nu nog een onderhandelingspositie hebben en de kans dat ze de pijp uitgaan zonder de gijzelaars te doden wordt ook alleen maar groter.
Ja, Asad weer vrij baan geven gaat de boel stabiliseren.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:36 schreef MMXMMX het volgende:
Het word tijd dat we massaal grond troepen in gaan zetten tegen IS.
Ik hoorde vandaag ergens dat Veel IS leden er mee stoppen.
Ik snap dat wel lol vechten tegen de USA en Rusland en Europa word wel erg ambitieus
Minstensquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Franse politie heeft bevestigd dat er minstens 60 doden zijn momenteel.
wel een tegenvaller dat 020 mist in hun tourlistquote:
Nou bedankt Mark. Jij hebt het onder controle, dat zien we wel weer.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:38 schreef Studiotje het volgende:
Alles glipt erdoor, net als in Europa...quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die klaagt zeker of het feit dat de verdediging een gatenkaas is.
Godverquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:38 schreef Collide het volgende:
twitter:gavinsblog twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:37:25"New shootings in the district of Les Halles, the Louvre and the Pompidou Centre" https://t.co/WUQpqtKSya reageer retweet
Niet zeker enkel geruchtenquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:39 schreef Zelfscanner het volgende:
Wat heb ik de afgelopen 8 minuten gemist? 5e schietpartij?
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, Asad weer vrij baan geven gaat de boel stabiliseren.
En IS zelf is ook maar een rechtstreeks gevolg van de vorige keer dat 'we' troepen op de grond gezet hebben in die regio.
CNN roepen ze het steedsquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:38 schreef Ingolstadt het volgende:
Ik zie nergens een legitieme bron over 60 doden.
Neinquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Heeft Gerard Joling al een reactie gegeven?
Wat een reactie zeg.quote:
FC MH-17.twitter:MinPres twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:37:26Heel Nederland leeft met Frankrijk mee, onze gedachten zijn bij de slachtoffers en hun nabestaanden. reageer retweet
En morgen staan er weer 1000 moslims op de stoep om een woning en een uitkering te eisenquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:38 schreef Studiotje het volgende:
Op Zaterdag?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
En morgen staan er weer 1000 moslims op de stoep om een woning en een uitkering te eisen
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:15 schreef Bosbeetle het volgende:
het is ook verdorie gewoon een concert waar ik zelf bij had kunnen zijn, komt wel erg dichtbij zo
sterktequote:Op vrijdag 13 november 2015 23:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Parijs is niet ver van NL. en nog minder ver van België
Slim, zo na elkaar aanslagen plegen. Politie is vol bezig op 1 plek, en dan zijn andere plekken minder bewaakt.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:38 schreef Collide het volgende:
Doe niet zo dom.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:39 schreef Joezi het volgende:
Aanslag op het vliegtuig van den Russen werd wat minder sensationeel gebracht, dat waren maar Russen natuurlijk
België slaan ze met liefde overquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Parijs is niet ver van NL. en nog minder ver van België
Jazeker.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
Laat me raden: aanhangers van de religie van de vrede?
Flikker toch op..quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
twitter:EU_MilitiaWatch twitterde op dinsdag 10-11-2015 om 22:04:20Mr. Abu Tallat from Latakia to the Netherlands , no questions asked !Exclusively @EU_MilitiaWatch https://t.co/UVojB5BYxC reageer retweet
ja 2-0 gewordenquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:41 schreef Collide het volgende:
Is de wedstrijd tussen Frankrijk en Duitsland wel afgespeeld?
twitter:volkskrant twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:40:57Franse krant @libe meldt op basis van politiebronnen dat één van de gijzelnemers in Bataclan bommen bij zich heeft https://t.co/Hcv7M4Bciz reageer retweet
Wat een lul is het ook hč.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:38 schreef Studiotje het volgende:
Nou, dat ze maar aan dit soort figuren worden herinnerd. Gebeurt het niet daar dan wel hier. En dan door mafkezen die beweren juist tegen IS te zijn. De ironie.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
En morgen staan er weer 1000 moslims op de stoep om een woning en een uitkering te eisen
Ja, vlakna het eindsignaal kreeg Deschamps te horen wat er speeldequote:Op vrijdag 13 november 2015 23:41 schreef Collide het volgende:
Was een foutje van de redactie in alle haast.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:41 schreef tralalala het volgende:
"Niet zulke fijne beelden"
Vorige keer liet de NOS gewoon midden op de dag dat filmpje van agent die werd afgeschoten zien, ongecensureerd.
Reddit > alle omroepenquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:41 schreef Studiotje het volgende:
Reddit gaat ook best snel met dit..
https://www.reddit.com/live/vwwmdb26t78v
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tij_in_Parijs__.htmlquote:Een ooggetuige meldt aan Liberation dat de schutter in het restaurant vlak voor zijn daad 'Allahoe akbar' (Allah is groot) riep.
2 maand geleden liep ik rond in Parijs op een vrijdag avond.quote:
Wat moet-ie dan zeggen? Hč, wat naar. Iemand bier?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat een lul is het ook hč.
Gaat de NSA dit opnemen? Ja, het is een lul en jullie weten dat ook, you fuckers.
Ik denk dat de burgemeester en andere hoge piefen nu ergens in een geheime schuilkelder zittenquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren denk ik. Zullen eerst proberen een beetje grip op de zaak te krijgen.
jaquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:41 schreef Collide het volgende:
Je verwacht het nietquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)tij_in_Parijs__.html
Zullen er nog wel meer worden hoorquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:35 schreef davedavy het volgende:
Jezus 60 dood al?twitter:stefandevries twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:32:09PARIS UPDATE: 60 DEAD (via @bfmtv) reageer retweet
het zijn ook nooit eens de surinamers ofzo hequote:Op vrijdag 13 november 2015 23:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)tij_in_Parijs__.html
De oorlog verklaren.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat moet-ie dan zeggen? Hč, wat naar. Iemand bier?
Als CNN het zegt zal het wel waar zijn............quote:
ja weg met ons. Weg.quote:
1e helftquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:42 schreef Collide het volgende:
[..]
En de ontploffingen waren tussen de rust?
na vanavondquote:
nou nou nouquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wel een tegenvaller dat 020 mist in hun tourlist
Ik bijna 2 jaar geleden op een vrijdagochtend rond een uur of 6quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
2 maand geleden liep ik rond in Parijs op een vrijdag avond.
Enkel geruchtenquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:43 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Was er ook nog geschoten bij Les Halles?
Tja, deze aanslag zorgde ervoor dat Call of Duty MW2 in een negatief daglicht werd geplaatst.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:39 schreef Joezi het volgende:
Aanslag op het vliegtuig van den Russen werd wat minder sensationeel gebracht, dat waren maar Russen natuurlijk
Niets, of dat-ie gewoon zijn afschuw laat blijken. En niet een plichtpleging terwijl de boel nog gaande is. Idioot is het.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat moet-ie dan zeggen? Hč, wat naar. Iemand bier?
Jaquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:43 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Was er ook nog geschoten bij Les Halles?
je moest wel glimlachenquote:
BFMTV is de bron.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:42 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Als CNN het zegt zal het wel waar zijn............
Komt wel dichtbij he...quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:43 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik bijna 2 jaar geleden op een vrijdagochtend rond een uur of 6
En welk standpunt moet dan zijn dan?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:42 schreef Odaiba het volgende:
Dit is de rekening die Europa betaald met hun idiote naiive beleid. Wen er maar aan, zolang je geen standpunt durft in te nemen zal er ook niks veranderen. Ja veel politici die zullen roepen ow, wat erg bla bla, wij zullen niet zwichten voor terreur bla, bla.
De Fransman, de Duitser, de Nederlander, De Europeaan eist bescherming van de staat en de unie, geef die dan ook.
Het is klaar nu.
Dit land is het zat, c'est caquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:42 schreef Odaiba het volgende:
Dit is de rekening die Europa betaald met hun idiote naiive beleid. Wen er maar aan, zolang je geen standpunt durft in te nemen zal er ook niks veranderen. Ja veel politici die zullen roepen ow, wat erg bla bla, wij zullen niet zwichten voor terreur bla, bla.
De Fransman, de Duitser, de Nederlander, De Europeaan eist bescherming van de staat en de unie, geef die dan ook.
Het is klaar nu.
Als BFMTV het zegt zal het wel waar zijn............quote:
Waarom niet? Beter om de fans in het stadion te houden en afwachten op meer infoquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:43 schreef Collide het volgende:
[..]
Waarom is die wedstrijd dan gewoon doorgespeeld?
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:43 schreef Nintex het volgende:
Het domste wat Europa nu kan doen is dit onbeantwoord laten. Het was een succesvolle aanval, Praktisch iedere hoofdstad in Europa is nu een doelwit in de ogen van de radicale zandbewoners.
Wat is er mis met zo'n tweet. Je bent nogal vooringenomen volgens mij.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat een lul is het ook hč.
Gaat de NSA dit opnemen? Ja, het is een lul en jullie weten dat ook, you fuckers.
vertaal danquote:
Geniale missie.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:43 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Tja, deze aanslag zorgde ervoor dat Call of Duty MW2 in een negatief daglicht werd geplaatst.
https://nl.wikipedia.org/(...)uchthaven_Domodedovo
En wat moet Europa precies doen volgens jou?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:43 schreef Nintex het volgende:
Het domste wat Europa nu kan doen is dit onbeantwoord laten. Het was een succesvolle aanval, Praktisch iedere hoofdstad in Europa is nu een doelwit in de ogen van de radicale zandbewoners.
Les Hallles. CNN meldt hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
NPO1 zei iets over aanslagen in een winkelcentrum. De hallen oid.
Guus, wie moeten we nou vertrouwen tegenwoordig?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Les Hallles. CNN meldt hetzelfde.
quote:
"Heel erg maar we mogen ons niet laten leiden door woede dit is niet de schuld van de moslims." Of iets dergelijks.quote:
Knallende hoofdpijn?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit gaat hier mij te snel. Krijg gwn hoofdpijn
Gewoon morgen de krant lezen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Keihard anti terreur...oh wacht dat is het standpunt al.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En welk standpunt moet dan zijn dan?
Doe je capuchon opquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaan nog veel meer volgen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Schietpartij aan Centre Pompidou ook aan de gang
Heb al enkele keer een hoge kwaliteit streamable gif link gepost net maar thanks voor de update welquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:45 schreef Lothiriel het volgende:
https://vine.co/v/iBb2x00UVlv
Live bom die af gaat tijdens de wedstrijd
Nee, daar worden joden vermoord.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:41 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
België slaan ze met liefde over
Ik vertrouw op jou, Roland.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Guus, wie moeten we nou vertrouwen tegenwoordig?
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat is er mis met zo'n tweet. Je bent nogal vooringenomen volgens mij.
Beetje emotie mag je verwachten van ieder mens imho. Dit is gewoon GTA5 geweest.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat is er mis met zo'n tweet. Je bent nogal vooringenomen volgens mij.
Dan Louvre zeker ook?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Schietpartij aan Centre Pompidou ook aan de gang
Dat roepen ze altijdquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:45 schreef banaantjeEE het volgende:
Volgens getuigen zou een gewapende man in de conerthal "It's for Syria" en "Allahu Akbar" geroepen hebben.
watquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:46 schreef Jimbo het volgende:
Wat zou er waar zijn van de afgehakte hoofden
twitter:michaelh992 twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:44:33Gunfire reported near the Louvre #Paris reageer retweet
Het komt Le Pen ook goed uit. Dat zullen we wel zien.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:46 schreef Nintex het volgende:
Jezus christus, dat linkse gejengel op de Nederlandse TV bij Pauw.
"Tja, dit komt natuurlijk goed uit voor Le Pen, dit komt haar goed uit"
Gek heh drolhoofden, als de hele Islamitische wereld ongehinderd Europa binnen loopt?
Haha, een beetje onze Rembrandts afpakken. Pay back, bitches.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:46 schreef Studiotje het volgende:
twitter:michaelh992 twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:44:33Gunfire reported near the Louvre #Paris reageer retweet
Godverquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Haha, een beetje onze Rembrandts afpakken. Pay back, bitches.
34quote:
Ze constateren iets op objectieve wijze en meteen zijn het 'linkse honden'quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:46 schreef Nintex het volgende:
Jezus christus, dat linkse gejengel op de Nederlandse TV bij Pauw.
"Tja, dit komt natuurlijk goed uit voor Le Pen, dit komt haar goed uit"
Gek heh drolhoofden, als de hele Islamitische wereld ongehinderd Europa binnen loopt?
Die zullen denk ik niet eens meer Parijs in gaanquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:47 schreef Zipportal het volgende:
Ik verwacht dat alle Thalys treinen weer worden bewaakt.
Dit.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:47 schreef Arkai het volgende:
Anders wordt de met angst doorvoede discussie over het vluchtelingbeleid in een ander topic gehouden? Laten we dit topic reserveren voor de ontwikkelingen rondom de aanslagen zelf.
Kloptquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:48 schreef Pedroso het volgende:
Ben net thuis, geen aanslagen in het stadion maar daarbuiten ?
twitter:msuiche twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:41:10Victim at @LeBataclan reports on his Facebook page a slaughter. Dead bodies all over. https://t.co/9GXCumURSm reageer retweet
Jaquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:48 schreef Pedroso het volgende:
Ben net thuis, geen aanslagen in het stadion maar daarbuiten ?
Terminal is op Sheremetyevo International Airport gebaseerdquote:
Bush was stoerderquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:47 schreef Ploplap het volgende:
Obama altijd met zijn Shoulder to Shoulder...
Hypocriete hond is die Obama.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Obama : ''Attack on all humanity''
laten we het niet hopentwitter:TRACterrorism twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:44:47Someone tweeted from inside the theater "they are killing everyone one by one" #Paris https://t.co/fxkWfYXJVF reageer retweet
ging op twitter rond dat er lijven zonder hoofden lagen in parijsquote:
CNNquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:49 schreef Pascalus het volgende:
Zit er een fransman over Obama heen te lullen![]()
leer ondertitels gebruiken of zo
wtfquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:49 schreef Frutsel het volgende:
laten we het niet hopentwitter:TRACterrorism twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:44:47Someone tweeted from inside the theater "they are killing everyone one by one" #Paris https://t.co/fxkWfYXJVF reageer retweet
IS is slechts een verzamelnaam. Geen strak geleide organisatie.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:49 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben benieuwd of dit een georganiseerde aanslag is vanuit IS of een losse cel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |