Inderdaad. Deed net alsof de wedstrijd gestaakt was. Die is gewoon doorgespeeld. Alleen de blessuretijd niet helemaal. Pas daarna gingen die mensen het veld op. Ruim een uur na de explosies dus.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:34 schreef Falco het volgende:
Ik vind de verslaggeving tamelijk chaotisch
Zijn ze ook laat mee, op Washington naquote:
Gelukkig heb ik geen kinderen die deze chaos nog moeten meemaken..quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
2015: Het begin van de opkomst van het paard van Troje.
twitter:MikeDorning twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:19:55*POLICE STORM PARIS' BATACLAN THEATER, LIBERATION REPORTS reageer retweet
Toen leek het onvermijdelijk dat WOIII ingezet zou worden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:36 schreef topdeck het volgende:
[..]
Was te jong toen om er bewust van te zijn :-(
Onzin.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
kvrees voor een klein burgeroorlogje
Want alle asielzoekers zijn met wapens in Parijs aan het rondschieten?!quote:
Dat we schengen moet respecteren, want dat is een grotere bedreiging voor onze veiligheid dan de vermeende dreiging van terroristen.quote:
twitter:Conflicts twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:35:31BREAKING VIDEO: Firefight on the streets of #Paris now - @dihlaz_Y https://t.co/1hHDCuy63u reageer retweet
Dan ben je nog optimistisch.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
kvrees voor een klein burgeroorlogje
Die klaagt zeker of het feit dat de verdediging een gatenkaas is.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel een reactie van Danny Blind
Idd kak, lastig los te laten..quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:37 schreef Piethur het volgende:
Ik trek zulke dingen vrij slecht, had me verheugd op lekker een avondje muziek luisteren en mijn boek lezen. Nu zit ik hier weer met CNN op de tv en de rest op de laptop naast mij. Wordt een kort nachtje vrees ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |