ja weg met ons. Weg.quote:
1e helftquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:42 schreef Collide het volgende:
[..]
En de ontploffingen waren tussen de rust?
na vanavondquote:
nou nou nouquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wel een tegenvaller dat 020 mist in hun tourlist
Ik bijna 2 jaar geleden op een vrijdagochtend rond een uur of 6quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
2 maand geleden liep ik rond in Parijs op een vrijdag avond.
Enkel geruchtenquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:43 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Was er ook nog geschoten bij Les Halles?
Tja, deze aanslag zorgde ervoor dat Call of Duty MW2 in een negatief daglicht werd geplaatst.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:39 schreef Joezi het volgende:
Aanslag op het vliegtuig van den Russen werd wat minder sensationeel gebracht, dat waren maar Russen natuurlijk
Niets, of dat-ie gewoon zijn afschuw laat blijken. En niet een plichtpleging terwijl de boel nog gaande is. Idioot is het.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat moet-ie dan zeggen? Hè, wat naar. Iemand bier?
Jaquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:43 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Was er ook nog geschoten bij Les Halles?
je moest wel glimlachenquote:
BFMTV is de bron.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:42 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Als CNN het zegt zal het wel waar zijn............
Komt wel dichtbij he...quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:43 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik bijna 2 jaar geleden op een vrijdagochtend rond een uur of 6
En welk standpunt moet dan zijn dan?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:42 schreef Odaiba het volgende:
Dit is de rekening die Europa betaald met hun idiote naiive beleid. Wen er maar aan, zolang je geen standpunt durft in te nemen zal er ook niks veranderen. Ja veel politici die zullen roepen ow, wat erg bla bla, wij zullen niet zwichten voor terreur bla, bla.
De Fransman, de Duitser, de Nederlander, De Europeaan eist bescherming van de staat en de unie, geef die dan ook.
Het is klaar nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |