En wat moet Europa precies doen volgens jou?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:43 schreef Nintex het volgende:
Het domste wat Europa nu kan doen is dit onbeantwoord laten. Het was een succesvolle aanval, Praktisch iedere hoofdstad in Europa is nu een doelwit in de ogen van de radicale zandbewoners.
Les Hallles. CNN meldt hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
NPO1 zei iets over aanslagen in een winkelcentrum. De hallen oid.
Guus, wie moeten we nou vertrouwen tegenwoordig?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Les Hallles. CNN meldt hetzelfde.
quote:
"Heel erg maar we mogen ons niet laten leiden door woede dit is niet de schuld van de moslims." Of iets dergelijks.quote:
Knallende hoofdpijn?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit gaat hier mij te snel. Krijg gwn hoofdpijn
Gewoon morgen de krant lezen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Keihard anti terreur...oh wacht dat is het standpunt al.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En welk standpunt moet dan zijn dan?
Doe je capuchon opquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaan nog veel meer volgen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Schietpartij aan Centre Pompidou ook aan de gang
Heb al enkele keer een hoge kwaliteit streamable gif link gepost net maar thanks voor de update welquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:45 schreef Lothiriel het volgende:
https://vine.co/v/iBb2x00UVlv
Live bom die af gaat tijdens de wedstrijd
Nee, daar worden joden vermoord.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:41 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
België slaan ze met liefde over
Ik vertrouw op jou, Roland.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Guus, wie moeten we nou vertrouwen tegenwoordig?
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat is er mis met zo'n tweet. Je bent nogal vooringenomen volgens mij.
Beetje emotie mag je verwachten van ieder mens imho. Dit is gewoon GTA5 geweest.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat is er mis met zo'n tweet. Je bent nogal vooringenomen volgens mij.
Dan Louvre zeker ook?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Schietpartij aan Centre Pompidou ook aan de gang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |