hekje godverdomme...twitter:coslive twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 22:56:34BREAKING: Terrorists reportedly take 60 hostages at Eagles of Death Metal concert in Paris https://t.co/RcruCqJ5K1 https://t.co/Nw3smGDqYt reageer retweet
Inderdaad goverdomme zeg... ben je gewoon lekker naar de eagles of death metal wordt je gegijzeld....quote:
Pauw noemde het garage rock geloof ikquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:08 schreef Bosbeetle het volgende:
ohja nu gaat geheid elke media bron het een death metal band noemen
Ah bij nieuwsuur noemen ze de bandnaam wel maar verder niets.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Pauw noemde het garage rock geloof ik
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Inderdaad goverdomme zeg... ben je gewoon lekker naar de eagles of death metal wordt je gegijzeld....
EODM meets Slayerquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:16 schreef belsen het volgende:
Volgens het Journaal ging het gelukkig om de Angels Of Death Metal.
pfhewquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:16 schreef belsen het volgende:
Op CNN waren het de Eagles of Death.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:16 schreef belsen het volgende:
Keiharde metal!quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:39 schreef Gehenna het volgende:
Ah was al benieuwd welke 'metal' band het zou moeten zijn
Inderdaad wel stom hoor maar het schiet ook door mijn hoofd hoeveel concerten van dat caliber sta ik bij.... ik denk toch wel gemiddeld 1 per maand...quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:41 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het al heftig maar hierdoor raakt het me wel nog meer. Ik ben al angstig aangelegd en moet er niet aan denken zoiets mee te maken
Nou dat dusquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Inderdaad wel stom hoor maar het schiet ook door mijn hoofd hoeveel concert van dat caliber sta ik bij.... ik denk toch wel gemiddeld 1 per maand...
wat?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:49 schreef DeHovenier het volgende:
Is dit hetzelfde als dat gewelddadige spellen die school-shootings veroorzaken
Ik zie dit nummer niet als Heavy Metal
Tja ze hebben "death metal" in hun bandnaam en ik zie de media er niet voor aan om dat los te kunnen zien van een eventueel genre.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:49 schreef DeHovenier het volgende:
Is dit hetzelfde als dat gewelddadige spellen die school-shootings veroorzaken
Ik zie dit nummer niet als Heavy Metal
Dat de media nu collectief the eagles of death metal... metal of death metal gaat noemen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |