mooi ook op twitter. Veel linkse gekkies die nu met huilsmileys "Alleen hoop kan ons nu helpen, angst is wat de terroristen willen brengen"quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:27 schreef LXIV het volgende:
Ok, rechtse usertjes van FOK!. We kunnen niet zeggen dat we niet gewaarschuwd hebben!
Natuurlijk niet, iemand anders poste net ook een Tweet van die zwakzinnige en vervolgens kwam ik dat tegenquote:
ja, garagerockquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:28 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Oh ok, dat dacht ik. Rockmuziek?
Onbevestigd nogquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:30 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik lees op Twitter berichten van nieuwe aanval bij Les Halles, weet iemand daar meer van?
Las het ook idd, vijfde aanslag.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:30 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik lees op Twitter berichten van nieuwe aanval bij Les Halles, weet iemand daar meer van?
Al die gedode mensen hebben daar ook echt wat mee te maken natuurlijk of juichen dat toe......quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:26 schreef Confetti het volgende:
Het Westen heeft natuurlijk ook veel meer doden op haar geweten.
Maar wij zijn de good guys. Onze moorden zijn gerechtvaardigd.
Fucking kut naïeve dozen zijn dat.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
mooi ook op twitter. Veel linkse gekkies die nu met huilsmileys "Alleen hoop kan ons nu helpen, angst is wat de terroristen willen brengen"
Nee trut. De mond en klauwzeer methode kan ons nu nog helpen.
Toen de moslims Theo dood staken, heb ik gezwegen;quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:27 schreef Bosbeetle het volgende:
bij hebdo waren het nog mensen die aan het provoceren waren... maar gewoon maar een beetje concert bezoekers gijzelen
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
mooi ook op twitter. Veel linkse gekkies die nu met huilsmileys "Alleen hoop kan ons nu helpen, angst is wat de terroristen willen brengen"
Nee trut. De mond en klauwzeer methode kan ons nu nog helpen.
twitter:MeijerHerman twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:05:08ISIS viert ondertussen een feestje onder deze hashtag: #باريس_تشتعل De betekenis is: Parijs in brand! reageer retweet
Je hebt maar een paar duizend mensen nodig om een continent totaal te verzieken. De nazis waren eigenlijk ook maar met een paar duizend. De rest werd gedwongen om mee te lopen of partij te kiezen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Of dat het een klein groepje is dat het voor de rest verziekt.
Want alle mensen uit Syrië zijn terroristen uiteraardquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Of dat het een klein groepje is dat het voor de rest verziekt.
gewoon NOS pakken op 2quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:31 schreef Leandra het volgende:
RTL Z gaat gewoon weer een of ander reclameprogramma uitzenden? Leuk voor Jan de Bouvrie dat hij toch even in beeld was
Ja een beetje jouw entertainment onderbreken hoe durven ze!quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:31 schreef Leandra het volgende:
RTL Z gaat gewoon weer een of ander reclameprogramma uitzenden? Leuk voor Jan de Bouvrie dat hij toch even in beeld was
Veel erger. Aan hen hebben we dit te danken. Zij zijn net zo schuldig.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Fucking kut naïeve dozen zijn dat.
Ze nemen morgenochtend direct contact op met het uitzendbureau voor een paar mbo beveiligersquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:31 schreef davedavy het volgende:
Zouden ze in Den Haag al nadenken over extra beveiliging?
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:31 schreef George_Zina het volgende:
Zitten behoorlijk veel idioten in Frankrijk. Jezus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |