quote:Bij schietpartijen in Parijs zijn doden en gewonden gevallen. Franse media spreken van drie schietpartijen waarbij achttien doden zouden zijn gevallen. In één geval opende een man met een kalasjnikov het vuur op bezoekers van een restaurant in het 10e arrondissement. Daarbij zouden twee doden en zeven gewonden zijn gevallen.
Bij het voetbalstadion Stade de France zijn twee explosies gehoord. Daar wordt op de oefenwedstrijd Frankrijk-Duitsland gespeeld. NOS-correspondent Ron Linker hoorde dat niemand het stadion mag verlaten. President Hollande die bij de wedstrijd aanwezig was, is vertrokken naar het presidentieel paleis. Volgens Le Figaro is in het ministerie van Binnenlandse Zaken een crisisteam bijeengeroepen.
Het Duitse nationale elftal heeft vandaag zijn hotel moeten verlaten in verband met een bomdreiging.
Later meer.
http://nos.nl/artikel/206(...)tijen-in-parijs.html
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:42 schreef Svane het volgende:
Eagles of death metal spelen vanaaf in die zaal...
twitter:Conflicts twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 22:42:16MORE: According to Police Union, 2 suicide bomber in front of the Stade de France + one near the Stadium #Paris - @michaelh992 reageer retweet
Shit man.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:44 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 22:42:16MORE: According to Police Union, 2 suicide bomber in front of the Stade de France + one near the Stadium #Paris - @michaelh992 reageer retweet
rode kool in dit gevalquote:
Dat was toch 1 van de explosies die gemeld was?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:44 schreef Frutsel het volgende:
Nieuwe explosie volgens cnn
In een bar vlakbij stade france
Welke zaal? Zou daar ook iets gebeuren dan?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:42 schreef Svane het volgende:
Eagles of death metal spelen vanaaf in die zaal...
twitter:stefandevries twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 22:45:19PARIS POLICE: TWO SUICIDE ATTACKS NEAR STADE DE FRANCE; several injured reageer retweet
Zouden die niet beter wachten tot de wedstrijd is afgelopen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:44 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik kijk het op CNNquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:43 schreef Studiotje het volgende:
RTLZ is live..
Met hun nogal lege redactie.
Periscope voegt weer een dimensie toe bovenop les twitters jaquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
'Fascinerend' toch eigenlijk dat je gewoon live kunt meekijken met zoiets tegenwoordig.
twitter:GFN_France twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 22:42:57Breaking: 1 grenade exploded near Stade de France's Gate D by McDonalds, another near Gate H close to Decathlon, according to BFMTV. reageer retweet
Er zijn iig redelijk wat die inderdaad de trappen aan het oplopen zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
De mensen mogen het stadion uit (als ik die Duitse meneer goed verstond)
4 different attacks.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat was toch 1 van de explosies die gemeld was?
Iedereen naar 1 punt!quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:47 schreef davedavy het volgende:
Het gaat nu wel op heel veel plekken mis daar. Slapen de veiligheidsdiensten daar ofzo.
Ze wilden toch niet naar Frankrijk?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het Trojaanse paard is binnen dankzij de vluchtelingenstromen.
Leer filmen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:46 schreef Infection het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1lDGLWYaNbRKm
Die hebben ook maar een beperkte capaciteit. Totale veiligheid is een illusie.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:47 schreef davedavy het volgende:
Het gaat nu wel op heel veel plekken mis daar. Slapen de veiligheidsdiensten daar ofzo.
Vergeet de privacy nietquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Geen tv, Koelkast en traag wifi
Dan is de wedstrijd door laten gaan geen gek idee.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
4 different attacks.
Grenade attack neat stade the france.
Stadion op lockdown
De IS strijders wel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze wilden toch niet naar Frankrijk?
Voetbalwedstrijd wordt gewoon gespeeld, maar het publiek mag straks niet naar buiten...quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
@STEFANDEVRIES
STADE DE FRANCE 1 PERSON DEAD
komt omdat het een donkere man is.. als je dat programma afsluit is het racismequote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef Pascalus het volgende:
NPO vindt Raymann blijkbaar belangrijker dan dit.
NPO weet ook niet precies wat er gaande is.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef Pascalus het volgende:
NPO vindt Raymann blijkbaar belangrijker dan dit.
Lopen gewoon mensen naast hemquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
"Moet schuilen voor schoten"
Leer filmen
Wat is de link met de schietpartij?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:45 schreef superniger het volgende:
Met dank aan de islam.
Religie van de vrede.
Reken er maar op dat je dit soort aanslagen door heel Europa gaat krijgen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef Infection het volgende:
Ik denk dat dit de grootste terroristische aanslag in Europa ooit wordt.
Eén keer trek je de conclusie, totale veiligheid is een illusie.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die hebben ook maar een beperkte capaciteit. Totale veiligheid is een illusie.
Dat komt goed uit want Europa zit al in Syrië en Irak.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef Nintex het volgende:
Gestoord dit, als het mis gaat komen we al snel uit op 100 doden in een Europese hoofdstad.
Dit is een ware oorlogsverklaring aan heel Europa.
Roepen ze al 10 jaar.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Reken er maar op dat je dit soort aanslagen door heel Europa gaat krijgen.
Ik hoopt het niet, Madrid en London waren al erg genoeg...quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef Infection het volgende:
Ik voel me er prima bij.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef MaJo het volgende:
Damn ik heb hier echt een slecht gevoel over
Want? minarettenverbod?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:50 schreef Onnoman het volgende:
tering.. wat zou ik graag zwitser willen zijn
want eigen gun en geen booslims?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:50 schreef Onnoman het volgende:
tering.. wat zou ik graag zwitser willen zijn
Het zou me niets verbazen als die gasten daar moeten overnachtenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef iBenny het volgende:
Wedstrijd bijna afgelopen... Tering. Dat wordt een bende
Groter dan die van Madrid en Londen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef Infection het volgende:
Wordt gezellig daar....quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:50 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als die gasten daar moeten overnachten
geen EUquote:
Goeie kans dat dit gewoon gasten uit de banlieues zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De tering, IS is een veel grotere bedreiging dan Al Qaida ooit is geweest.
Ja twee granaten in een cafequote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef KingRoland het volgende:
wtfwas dat die knal die ik hoorde bij #FraGer
Frankrijk en Duitsland zijn goede vrienden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt gezellig daar....
De Rode Brigades, of een of andere Rechtse groepering, hebben ooit een bom in Bologna bij het station laten ontploffen volgens mij vielen toentertijd iets van 80 doden weet niet of dit de grootste terreuraanslag in Europa is maar tijdens de Koude Oorlog was het alles behalve rustig.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef Infection het volgende:
Holy shit zegquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef StaceySinger het volgende:
18 doden. Een vierde explosie en 60 mensen die zouden gegijzeld worden
Tuurlijk... Dit is duidelijk goed georganiseerd.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Goeie kans dat dit gewoon gasten uit de banlieues zijn natuurlijk.
Is niet live, van half uur geleden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef Scrummie het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1OyJAmadvzDJb
Is geloof ik live, hoorde net explosie.
jaquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef KingRoland het volgende:
wtfwas dat die knal die ik hoorde bij #FraGer
Ja, want daar ligt het ook aan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef berko13 het volgende:
Wat een zieke leiders hebben we toch ook met hun open grenzen.
Is niet live, maar na 10 minuten van dat filmpje hoor je schoten. Dat was al even geleden op deze avondquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef Scrummie het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1OyJAmadvzDJb
Is geloof ik live, hoorde net explosie.
Wat denk je daar mee te voorkomen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef berko13 het volgende:
[..]
Holy shit zeg
Nee, niet te ver terug in het verleden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef Slaro het volgende:
[..]
De Rode Brigades, of een of andere Rechtse groepering, hebben ooit een bom in Bologna bij het station laten ontploffen volgens mij vielen toentertijd iets van 80 doden weet niet of dit de grootste terreuraanslag in Europa is maar tijdens de Koude Oorlog was het alles behalve rustig.
Ah oke, thanks!quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef Ooku het volgende:
[..]
Is niet live, van half uur geleden.
https://www.periscope.tv/w/1lDGLWYaNbRKm
is live
99% dat dit gewoon daders zijn met een Frans paspoort, wat wou je ertegen doen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef berko13 het volgende:
[..]
Holy shit zeg
Pal naast het stadionquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef TLC het volgende:
Say whut ? explosies in een stadion en ze voetballen gewoon door ?
Ja je kan beter iedereen in paniek laten schietenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef TLC het volgende:
Ja gooi even 80.000 man naar buiten waar gewapende mannen kunnen los gaan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef TLC het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef Ryan3 het volgende:
Moeten we onze politici er niet een keer uitzetten, vraag ik me onwillekeurig af.
99% dat hun ouders immigranten warenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
99% dat dit gewoon daders zijn met een Frans paspoort, wat wou je ertegen doen?
niet in het stadion maar daar buiten. daarom ook logisch dat de toeschouwers binnen worden gehouden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef TLC het volgende:
moet omdat voetbalbonden, geld enz..quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef TLC het volgende:
kein geloel, fussball spielenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef TLC het volgende:
En 100% moslimquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
Politiek slaapt toch lekker door. Geven geen zier om het eigen volk.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef Nintex het volgende:
Gestoord dit, als het mis gaat komen we al snel uit op 100 doden in een Europese hoofdstad.
Dit is een ware oorlogsverklaring aan heel Europa.
Volgens mij waren die explosies erbuiten, niet erinquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef TLC het volgende:
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:53 schreef franske19 het volgende:
[..]
Politiek slaapt toch lekker door. Geven geen zier om het eigen volk.
Jihad trainingskampje in Syrië gehad misschien?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Tuurlijk... Dit is duidelijk goed georganiseerd.
Dat publiek wordt helemaal mad.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Deschamps lijkt direct na affluiten geïnformeerd te worden. Weg glimlach. Blik van ongeloof. Speaker informeert nu publiek.
twitter:TerreurMonitor twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 22:53:0760 personen zouden gegijzeld zijn door #terroristen in de #Bataclan concert zaal, #Parijs. reageer retweet
dat zwarte piet zwart is is belangrijker, wel je prioriteiten stellen hequote:Op vrijdag 13 november 2015 22:53 schreef franske19 het volgende:
[..]
Politiek slaapt toch lekker door. Geven geen zier om het eigen volk.
ze hebben vaak zo'n truc dat ze als iedereen naar buiten komt nog een bom laten exploderenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:53 schreef YazooW het volgende:
[..]
niet in het stadion maar daar buiten. daarom ook logisch dat de toeschouwers binnen worden gehouden.
Niet weer deze act banshee.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik weet niet meer wat ik hiervan moet denken. Je hoort geregeld woorden als "false flag" en "conspiracies" vallen.²
Dan moet je gewoon wat minder in BNW komen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik weet niet meer wat ik hiervan moet denken. Je hoort geregeld woorden als "false flag" en "conspiracies" vallen.²
iig geen Nederlandersquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:54 schreef tralalala het volgende:
Wordt gezellig volgend jaar tijdens het EK
De daders hadden een onbezorgde jeugd en zijn uit verveling tot hun daden gekomen.quote:
Ja, maar dat is nu onomkeerbaar.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:53 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
[..]
99% dat hun ouders immigranten waren
twitter:ian_deslow twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 22:53:31The police need to keep the fans in the #stadedefrance until the military is mobilised #Paris reageer retweet
Daar zijn we toch niet bij.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:54 schreef tralalala het volgende:
Wordt gezellig volgend jaar tijdens het EK
Ziggo 12quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kijk daar nooit naar, moet steeds zoeken.
Onzin wordt al jaren geroepen en het zal sporadisch zijn zo.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Reken er maar op dat je dit soort aanslagen door heel Europa gaat krijgen.
twitter:SiebeSietsma twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 22:54:09Bij @stefandevries in Parijs klinkt het luchtalarm op de achtergrond. Stade de France wordt ontruimd vanwege drie zelfmoordaanslagen #rtlz reageer retweet
Mochten de daders uit de recente vluchtelingenstroom komen, dan denk ik dat wel zeker....quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:53 schreef eenjongen... het volgende:
Ik gok dat Geertje wel weer zal stijgen
Zelfs als er daar niks meer ontploft wordt het alsnog gevaarlijk als zo'n menigte in paniek schietquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat publiek wordt helemaal mad.
Wir schaffen das toch?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:55 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon een slachting, dit hele continent gaat in rap tempo naar de tyfus.
Nee dit is waarschijnlijk een actie van ISIS die niet blij zijn met Europese troepen in Syrië en Irak.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Is dit weer een "incident van verwarde mannen wat niks met islam te maken heeft"?
brain vertel het ze jonguhquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Is dit weer een "incident van verwarde mannen wat niks met islam te maken heeft"?
twitter:RobPulseNews twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 22:49:29Video of 2nd explosion at Stade de France#Parishttps://t.co/Ib8XjV2ocb reageer retweet
Op Firefox heb je voor elk tabblad een icoontje van een speaker, als je daarop klikt gaat het geluid voor dat tabblad uit.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef eenjongen... het volgende:
Iemand enig idee hoe je het geluid van periscope op je pc kan uitzetten?
Dan hebben ze wel asiel gevonden denk ikquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:55 schreef Onnoman het volgende:
wat nou als deze mannen asielzoekers zijn?
Ramptoerist.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:55 schreef Zelfscanner het volgende:
Waar is de live camera voor het concertgebouw
Nee incident om goedwil onder het volk te kweken om met grondtroepen Syrie binnen te gaan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Nee, niet te ver terug in het verleden.
Denk aan metro en bussen in London
Denk aan treinen in Madrid
Maakt het dat dan minder dreigend?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:55 schreef Slaro het volgende:
[..]
Onzin wordt al jaren geroepen en het zal sporadisch zijn zo.
daar moest ik dus ook aan denken. Als kind hoorde ik van die aanslagen door allerlei groepen. Het is een fucking flashback dit.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef Slaro het volgende:
[..]
De Rode Brigades, of een of andere Rechtse groepering, hebben ooit een bom in Bologna bij het station laten ontploffen volgens mij vielen toentertijd iets van 80 doden weet niet of dit de grootste terreuraanslag in Europa is maar tijdens de Koude Oorlog was het alles behalve rustig.
Al even afgezien van het feit dat je die mensen niet naar buiten kunt sturen, denk ik ook dat je ze beter zo lang mogelijk bezig kunt houden (wedstrijd) dan dat er paniek ontstaat.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moet omdat voetbalbonden, geld enz..
verschillende dingen die je kan doenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
En wiens schuld is daaaat?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hele land zit vol met Algerijnen enzulks.
De Duitse fans kunnen ze wel alvast richting de arce de triomphe sturen. Hebbend daar ervaring mee.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ian_deslow twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 22:53:31The police need to keep the fans in the #stadedefrance until the military is mobilised #Paris reageer retweet
Het zijn altijd die kutfinnenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Is het al zeker dat het om Moslims gaat?²
Dus nu lekker dezelfde fout gaan maken en weer een heleboel toekomstige terroristjes importeren? Dom wicht wat je bent, ga niet naar de stembus aub.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
De Duitse fans kunnen ze wel alvast richting de arce de triomphe sturen. Hebbend daar ervaring mee.
Dat is evident.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Is de paus katholiek?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
De Duitse fans kunnen ze wel alvast richting de arce de triomphe sturen. Hebbend daar ervaring mee.
Alsof de import het probleem is. Het probleem is de bemoeienis van Europa in die regio.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:58 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Dus nu lekker dezelfde fout gaan maken en weer een heleboel toekomstige terroristjes importeren? Dom wicht wat je bent, ga niet naar de stembus aub.
Is een grote stad he, de kans dat je onder een auto komt is groter.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:58 schreef Onnoman het volgende:
Denk dat je je twee keer bedenkt om je vriendin een romantisch weekendje Parijs te geven
Met woorden als "false flag" en "conspiracy" is niets meer zeker.quote:
twitter:theosint twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 22:55:08ISIS Twitter accounts https://t.co/yk8IxHH0h9 reageer retweet
Luguber, dat gejuich.. Ik snap het, gebeurd altijd als men vuurwerk in het stadion afsteekt... niemand denkt hier aan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:58 schreef Studiotje het volgende:
Deze knal dus:
https://vine.co/v/iBb2x00UVlv
twitter:evelinebijlsma twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 22:58:13Volgens een student is er bij de schietpartij op Le Carillon en Le Petit Cambodge 'Allah Akbar' geroepen reageer retweet
Vooral weg blijven kijken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met woorden als "false flag" en "conspiracy" is niets meer zeker.²
Heeft dus niets met islam te maken, gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:59 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:evelinebijlsma twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 22:58:13Volgens een student is er bij de schietpartij op Le Carillon en Le Petit Cambodge 'Allah Akbar' geroepen reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |