Wat denk je daar mee te voorkomen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef berko13 het volgende:
[..]
Holy shit zeg
Wat een zieke leiders hebben we toch ook met hun open grenzen.
Nee, niet te ver terug in het verleden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef Slaro het volgende:
[..]
De Rode Brigades, of een of andere Rechtse groepering, hebben ooit een bom in Bologna bij het station laten ontploffen volgens mij vielen toentertijd iets van 80 doden weet niet of dit de grootste terreuraanslag in Europa is maar tijdens de Koude Oorlog was het alles behalve rustig.
Ah oke, thanks!quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef Ooku het volgende:
[..]
Is niet live, van half uur geleden.
https://www.periscope.tv/w/1lDGLWYaNbRKm
is live
99% dat dit gewoon daders zijn met een Frans paspoort, wat wou je ertegen doen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef berko13 het volgende:
[..]
Holy shit zeg
Wat een zieke leiders hebben we toch ook met hun open grenzen.
Pal naast het stadionquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef TLC het volgende:
Say whut ? explosies in een stadion en ze voetballen gewoon door ?
Ja je kan beter iedereen in paniek laten schietenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef TLC het volgende:
Ja gooi even 80.000 man naar buiten waar gewapende mannen kunnen los gaan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef TLC het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef Ryan3 het volgende:
Moeten we onze politici er niet een keer uitzetten, vraag ik me onwillekeurig af.
99% dat hun ouders immigranten warenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
99% dat dit gewoon daders zijn met een Frans paspoort, wat wou je ertegen doen?
niet in het stadion maar daar buiten. daarom ook logisch dat de toeschouwers binnen worden gehouden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef TLC het volgende:
moet omdat voetbalbonden, geld enz..quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef TLC het volgende:
kein geloel, fussball spielenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef TLC het volgende:
En 100% moslimquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
99% dat dit gewoon daders zijn met een Frans paspoort, wat wou je ertegen doen?
Politiek slaapt toch lekker door. Geven geen zier om het eigen volk.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef Nintex het volgende:
Gestoord dit, als het mis gaat komen we al snel uit op 100 doden in een Europese hoofdstad.
Dit is een ware oorlogsverklaring aan heel Europa.
Volgens mij waren die explosies erbuiten, niet erinquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef TLC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |