Wordt gezellig daar....quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:50 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als die gasten daar moeten overnachten
geen EUquote:
Goeie kans dat dit gewoon gasten uit de banlieues zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De tering, IS is een veel grotere bedreiging dan Al Qaida ooit is geweest.
Ja twee granaten in een cafequote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef KingRoland het volgende:
wtfwas dat die knal die ik hoorde bij #FraGer
Frankrijk en Duitsland zijn goede vrienden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt gezellig daar....
De Rode Brigades, of een of andere Rechtse groepering, hebben ooit een bom in Bologna bij het station laten ontploffen volgens mij vielen toentertijd iets van 80 doden weet niet of dit de grootste terreuraanslag in Europa is maar tijdens de Koude Oorlog was het alles behalve rustig.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef Infection het volgende:
Ik denk dat dit de grootste terroristische aanslag in Europa ooit wordt.
Holy shit zegquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef StaceySinger het volgende:
18 doden. Een vierde explosie en 60 mensen die zouden gegijzeld worden
Tuurlijk... Dit is duidelijk goed georganiseerd.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Goeie kans dat dit gewoon gasten uit de banlieues zijn natuurlijk.
Is niet live, van half uur geleden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef Scrummie het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1OyJAmadvzDJb
Is geloof ik live, hoorde net explosie.
jaquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef KingRoland het volgende:
wtfwas dat die knal die ik hoorde bij #FraGer
Ja, want daar ligt het ook aan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef berko13 het volgende:
Wat een zieke leiders hebben we toch ook met hun open grenzen.
Is niet live, maar na 10 minuten van dat filmpje hoor je schoten. Dat was al even geleden op deze avondquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef Scrummie het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1OyJAmadvzDJb
Is geloof ik live, hoorde net explosie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |