Reken er maar op dat je dit soort aanslagen door heel Europa gaat krijgen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef Infection het volgende:
Ik denk dat dit de grootste terroristische aanslag in Europa ooit wordt.
Eén keer trek je de conclusie, totale veiligheid is een illusie.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die hebben ook maar een beperkte capaciteit. Totale veiligheid is een illusie.
Dat komt goed uit want Europa zit al in Syrië en Irak.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef Nintex het volgende:
Gestoord dit, als het mis gaat komen we al snel uit op 100 doden in een Europese hoofdstad.
Dit is een ware oorlogsverklaring aan heel Europa.
Roepen ze al 10 jaar.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Reken er maar op dat je dit soort aanslagen door heel Europa gaat krijgen.
Ik hoopt het niet, Madrid en London waren al erg genoeg...quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef Infection het volgende:
Ik voel me er prima bij.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef MaJo het volgende:
Damn ik heb hier echt een slecht gevoel over
Want? minarettenverbod?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:50 schreef Onnoman het volgende:
tering.. wat zou ik graag zwitser willen zijn
want eigen gun en geen booslims?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:50 schreef Onnoman het volgende:
tering.. wat zou ik graag zwitser willen zijn
Het zou me niets verbazen als die gasten daar moeten overnachtenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef iBenny het volgende:
Wedstrijd bijna afgelopen... Tering. Dat wordt een bende
Groter dan die van Madrid en Londen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef Infection het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |