quote:Bij schietpartijen in Parijs zijn doden en gewonden gevallen. Franse media spreken van drie schietpartijen waarbij achttien doden zouden zijn gevallen. In één geval opende een man met een kalasjnikov het vuur op bezoekers van een restaurant in het 10e arrondissement. Daarbij zouden twee doden en zeven gewonden zijn gevallen.
Bij het voetbalstadion Stade de France zijn twee explosies gehoord. Daar wordt op de oefenwedstrijd Frankrijk-Duitsland gespeeld. NOS-correspondent Ron Linker hoorde dat niemand het stadion mag verlaten. President Hollande die bij de wedstrijd aanwezig was, is vertrokken naar het presidentieel paleis. Volgens Le Figaro is in het ministerie van Binnenlandse Zaken een crisisteam bijeengeroepen.
Het Duitse nationale elftal heeft vandaag zijn hotel moeten verlaten in verband met een bomdreiging.
Later meer.
http://nos.nl/artikel/206(...)tijen-in-parijs.html
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:42 schreef Svane het volgende:
Eagles of death metal spelen vanaaf in die zaal...
twitter:Conflicts twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 22:42:16MORE: According to Police Union, 2 suicide bomber in front of the Stade de France + one near the Stadium #Paris - @michaelh992 reageer retweet
Shit man.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:44 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 22:42:16MORE: According to Police Union, 2 suicide bomber in front of the Stade de France + one near the Stadium #Paris - @michaelh992 reageer retweet
rode kool in dit gevalquote:
Dat was toch 1 van de explosies die gemeld was?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:44 schreef Frutsel het volgende:
Nieuwe explosie volgens cnn
In een bar vlakbij stade france
Welke zaal? Zou daar ook iets gebeuren dan?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:42 schreef Svane het volgende:
Eagles of death metal spelen vanaaf in die zaal...
twitter:stefandevries twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 22:45:19PARIS POLICE: TWO SUICIDE ATTACKS NEAR STADE DE FRANCE; several injured reageer retweet
Zouden die niet beter wachten tot de wedstrijd is afgelopen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:44 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik kijk het op CNNquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:43 schreef Studiotje het volgende:
RTLZ is live..
Met hun nogal lege redactie.
Periscope voegt weer een dimensie toe bovenop les twitters jaquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
'Fascinerend' toch eigenlijk dat je gewoon live kunt meekijken met zoiets tegenwoordig.
twitter:GFN_France twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 22:42:57Breaking: 1 grenade exploded near Stade de France's Gate D by McDonalds, another near Gate H close to Decathlon, according to BFMTV. reageer retweet
Er zijn iig redelijk wat die inderdaad de trappen aan het oplopen zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
De mensen mogen het stadion uit (als ik die Duitse meneer goed verstond)
4 different attacks.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat was toch 1 van de explosies die gemeld was?
Iedereen naar 1 punt!quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:47 schreef davedavy het volgende:
Het gaat nu wel op heel veel plekken mis daar. Slapen de veiligheidsdiensten daar ofzo.
Ze wilden toch niet naar Frankrijk?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het Trojaanse paard is binnen dankzij de vluchtelingenstromen.
Leer filmen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:46 schreef Infection het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1lDGLWYaNbRKm
Die hebben ook maar een beperkte capaciteit. Totale veiligheid is een illusie.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:47 schreef davedavy het volgende:
Het gaat nu wel op heel veel plekken mis daar. Slapen de veiligheidsdiensten daar ofzo.
Vergeet de privacy nietquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Geen tv, Koelkast en traag wifi
Dan is de wedstrijd door laten gaan geen gek idee.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
4 different attacks.
Grenade attack neat stade the france.
Stadion op lockdown
De IS strijders wel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze wilden toch niet naar Frankrijk?
Voetbalwedstrijd wordt gewoon gespeeld, maar het publiek mag straks niet naar buiten...quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
@STEFANDEVRIES
STADE DE FRANCE 1 PERSON DEAD
komt omdat het een donkere man is.. als je dat programma afsluit is het racismequote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef Pascalus het volgende:
NPO vindt Raymann blijkbaar belangrijker dan dit.
NPO weet ook niet precies wat er gaande is.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef Pascalus het volgende:
NPO vindt Raymann blijkbaar belangrijker dan dit.
Lopen gewoon mensen naast hemquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
"Moet schuilen voor schoten"
Leer filmen
Wat is de link met de schietpartij?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:45 schreef superniger het volgende:
Met dank aan de islam.
Religie van de vrede.
Reken er maar op dat je dit soort aanslagen door heel Europa gaat krijgen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef Infection het volgende:
Ik denk dat dit de grootste terroristische aanslag in Europa ooit wordt.
Eén keer trek je de conclusie, totale veiligheid is een illusie.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die hebben ook maar een beperkte capaciteit. Totale veiligheid is een illusie.
Dat komt goed uit want Europa zit al in Syrië en Irak.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef Nintex het volgende:
Gestoord dit, als het mis gaat komen we al snel uit op 100 doden in een Europese hoofdstad.
Dit is een ware oorlogsverklaring aan heel Europa.
Roepen ze al 10 jaar.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Reken er maar op dat je dit soort aanslagen door heel Europa gaat krijgen.
Ik hoopt het niet, Madrid en London waren al erg genoeg...quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef Infection het volgende:
Ik voel me er prima bij.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef MaJo het volgende:
Damn ik heb hier echt een slecht gevoel over
Want? minarettenverbod?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:50 schreef Onnoman het volgende:
tering.. wat zou ik graag zwitser willen zijn
want eigen gun en geen booslims?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:50 schreef Onnoman het volgende:
tering.. wat zou ik graag zwitser willen zijn
Het zou me niets verbazen als die gasten daar moeten overnachtenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef iBenny het volgende:
Wedstrijd bijna afgelopen... Tering. Dat wordt een bende
Groter dan die van Madrid en Londen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef Infection het volgende:
Wordt gezellig daar....quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:50 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als die gasten daar moeten overnachten
geen EUquote:
Goeie kans dat dit gewoon gasten uit de banlieues zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De tering, IS is een veel grotere bedreiging dan Al Qaida ooit is geweest.
Ja twee granaten in een cafequote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef KingRoland het volgende:
wtfwas dat die knal die ik hoorde bij #FraGer
Frankrijk en Duitsland zijn goede vrienden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt gezellig daar....
De Rode Brigades, of een of andere Rechtse groepering, hebben ooit een bom in Bologna bij het station laten ontploffen volgens mij vielen toentertijd iets van 80 doden weet niet of dit de grootste terreuraanslag in Europa is maar tijdens de Koude Oorlog was het alles behalve rustig.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef Infection het volgende:
Holy shit zegquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef StaceySinger het volgende:
18 doden. Een vierde explosie en 60 mensen die zouden gegijzeld worden
Tuurlijk... Dit is duidelijk goed georganiseerd.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Goeie kans dat dit gewoon gasten uit de banlieues zijn natuurlijk.
Is niet live, van half uur geleden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef Scrummie het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1OyJAmadvzDJb
Is geloof ik live, hoorde net explosie.
jaquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef KingRoland het volgende:
wtfwas dat die knal die ik hoorde bij #FraGer
Ja, want daar ligt het ook aan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef berko13 het volgende:
Wat een zieke leiders hebben we toch ook met hun open grenzen.
Is niet live, maar na 10 minuten van dat filmpje hoor je schoten. Dat was al even geleden op deze avondquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef Scrummie het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1OyJAmadvzDJb
Is geloof ik live, hoorde net explosie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |