Dan hebben ze wel asiel gevonden denk ikquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:55 schreef Onnoman het volgende:
wat nou als deze mannen asielzoekers zijn?
Ramptoerist.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:55 schreef Zelfscanner het volgende:
Waar is de live camera voor het concertgebouw
Nee incident om goedwil onder het volk te kweken om met grondtroepen Syrie binnen te gaan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Is dit weer een "incident van verwarde mannen wat niks met islam te maken heeft"?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Nee, niet te ver terug in het verleden.
Denk aan metro en bussen in London
Denk aan treinen in Madrid
Maakt het dat dan minder dreigend?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:55 schreef Slaro het volgende:
[..]
Onzin wordt al jaren geroepen en het zal sporadisch zijn zo.
daar moest ik dus ook aan denken. Als kind hoorde ik van die aanslagen door allerlei groepen. Het is een fucking flashback dit.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef Slaro het volgende:
[..]
De Rode Brigades, of een of andere Rechtse groepering, hebben ooit een bom in Bologna bij het station laten ontploffen volgens mij vielen toentertijd iets van 80 doden weet niet of dit de grootste terreuraanslag in Europa is maar tijdens de Koude Oorlog was het alles behalve rustig.
Al even afgezien van het feit dat je die mensen niet naar buiten kunt sturen, denk ik ook dat je ze beter zo lang mogelijk bezig kunt houden (wedstrijd) dan dat er paniek ontstaat.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moet omdat voetbalbonden, geld enz..
verschillende dingen die je kan doenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
99% dat dit gewoon daders zijn met een Frans paspoort, wat wou je ertegen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |