Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:53 schreef franske19 het volgende:
[..]
Politiek slaapt toch lekker door. Geven geen zier om het eigen volk.
Jihad trainingskampje in Syrië gehad misschien?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Tuurlijk... Dit is duidelijk goed georganiseerd.
Dat publiek wordt helemaal mad.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Deschamps lijkt direct na affluiten geïnformeerd te worden. Weg glimlach. Blik van ongeloof. Speaker informeert nu publiek.
twitter:TerreurMonitor twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 22:53:0760 personen zouden gegijzeld zijn door #terroristen in de #Bataclan concert zaal, #Parijs. reageer retweet
dat zwarte piet zwart is is belangrijker, wel je prioriteiten stellen hequote:Op vrijdag 13 november 2015 22:53 schreef franske19 het volgende:
[..]
Politiek slaapt toch lekker door. Geven geen zier om het eigen volk.
ze hebben vaak zo'n truc dat ze als iedereen naar buiten komt nog een bom laten exploderenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:53 schreef YazooW het volgende:
[..]
niet in het stadion maar daar buiten. daarom ook logisch dat de toeschouwers binnen worden gehouden.
Niet weer deze act banshee.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik weet niet meer wat ik hiervan moet denken. Je hoort geregeld woorden als "false flag" en "conspiracies" vallen.²
Dan moet je gewoon wat minder in BNW komen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik weet niet meer wat ik hiervan moet denken. Je hoort geregeld woorden als "false flag" en "conspiracies" vallen.²
iig geen Nederlandersquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:54 schreef tralalala het volgende:
Wordt gezellig volgend jaar tijdens het EK
De daders hadden een onbezorgde jeugd en zijn uit verveling tot hun daden gekomen.quote:
Ja, maar dat is nu onomkeerbaar.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:53 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
[..]
99% dat hun ouders immigranten waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |