SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
IIFYM ayyyyyoloquote:Op vrijdag 13 november 2015 17:46 schreef Deuce92 het volgende:
Lekker full body sessietje gezet.
Zojuist kapsalonnetje besteld.
Lekker genieten.
Nice, dat soort shit begin ik wel aan als ik een fatsoenlijke basis heb opgebouwd en iemand kan vinden die me daar in kan begeleiden.quote:
met een beetje pech doet de plaatselijke Turk ook zaad door de kapsalonquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:07 schreef Ethanolic het volgende:
Ik slik nog liever mijn eigen zaad dan dat ik kapsalon eet.
dat is gwn snelheid gecombineerd met techniek manquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nice, dat soort shit begin ik wel aan als ik een fatsoenlijke basis heb opgebouwd en iemand kan vinden die me daar in kan begeleiden.
Pas SS week 2.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat is gwn snelheid gecombineerd met techniek man
je moet die bar wel vd grond kunnen trekken maar verder gebruik je heel veel momentum
Niet bij vieze vrachtwagenchauffeurs instappenquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:37 schreef seto het volgende:
ik ga morgen beginnen met liften
iemand nog tips?
Die ziet er gezond uit.quote:
Is een Tiffany maar gezien de rest van het appartement zal het wel een namaak zijn want de echte zijn best duur. 10.000+ duurquote:
Echt hequote:Op vrijdag 13 november 2015 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is een Tiffany maar gezien de rest van het appartement zal het wel een namaak zijn want de echte zijn best duur. 10.000+ duur
quote:
homo'squote:Op vrijdag 13 november 2015 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is een Tiffany maar gezien de rest van het appartement zal het wel een namaak zijn want de echte zijn best duur. 10.000+ duur
quote:Volgens mij staat Frankrijk 18-0 achter.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Net bij een sportschool geweest, ingeschreven, aangemeld voor personal trainer. Stond een reus van een neger naast me, 2 meter lang, meter breed.
Werd 5 minuten geleden gebeld "hi je spreekt met Johnny, ze noemen me hier Big Johnny". Morgen aan de slag. Ik ben een beetje bang.
Ik vind je best aardig en alles, maar ik moet altijd een beetje binnensmonds kotsen van dit soort reacties. Mensen in paniek zijn niet anders dan dieren in paniek, en fight or flight werkt in treding. Daar zie je ook nog eens voornamelijk kinderen. Denk je dat jij je veel beter had gedragen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:41 schreef Faeroer het volgende:
https://streamable.com/nb1l
Lijkt die stampede uit de Lion King wel
Ook lekker bij elkaar clusteren en door 1 uitgang rennen
hij was wss een vd dadersquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind je best aardig en alles, maar ik moet altijd een beetje binnensmonds kotsen van dit soort reacties. Mensen in paniek zijn niet anders dan dieren in paniek, en fight or flight werkt in treding. Daar zie je ook nog eens voornamelijk kinderen. Denk je dat jij je veel beter had gedragen?
Denk dat Faeroer eerder aan de andere kant van het geweer zou staan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind je best aardig en alles, maar ik moet altijd een beetje binnensmonds kotsen van dit soort reacties. Mensen in paniek zijn niet anders dan dieren in paniek, en fight or flight werkt in treding. Daar zie je ook nog eens voornamelijk kinderen. Denk je dat jij je veel beter had gedragen?
jhe moet niet vergetenquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:48 schreef seto het volgende:
[..]
jhe moet niet vergeten
faeroer is een expert in het weglopen bij dingen
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:48 schreef seto het volgende:
[..]
jhe moet niet vergeten
quote:
twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:48:55"Een ooggetuige meldt aan Liberation dat de schutter in het restaurant vlak voor zijn daad 'Allahoe akbar' riep." https://t.co/Rqr25brGt2 reageer retweet
Dat weet ik niet, maar fight or flight houdt niet in dat je zonder na te denken gaat wegrennen. Dienstplicht brengt je ook wel iets bij.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Deze is wel leuk gevonden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:48 schreef seto het volgende:
jhe moet niet vergeten
dat is exáct wat fight or flight, in ieder geval het flight gebeuren, inhoudtquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar fight or flight houdt niet in dat je zonder na te denken gaat wegrennen. Dienstplicht brengt je ook wel iets bij.
SPOILER: eng persoonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeilijk tegen te houden. Zullen wel weer 'jaren in de gaten gehouden' zijn en homebred.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:00 schreef Beach het volgende:
zieke shit
kunnen ze dat niet gewoon in het midden-oosten houden?
Vluchtelingen, aanslagen, spanningen in Eurogroepquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:02 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Moeilijk tegen te houden. Zullen wel weer 'jaren in de gaten gehouden' zijn en homebred.
mits niet de nl dienstplicht.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar fight or flight houdt niet in dat je zonder na te denken gaat wegrennen. Dienstplicht brengt je ook wel iets bij.
Vanaf m'n 16e, 14 maanden Sissi te Finland.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
mits niet de nl dienstplicht.
En de enige nl in dit topic die dienstplicht hebben gehad zijn degene die ouder zijn dan ik....
Echt weer tering zwakzinnig van je dit. Maar we zijn weinig anders van je gewend.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
kindleger. Het zat er al vroeg in bij je hequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:07 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Vanaf m'n 16e, 14 maanden Sissi te Finland.
?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
kindleger. Het zat er al vroeg in bij je he
Dat zeg ik toch niet? Vond het alleen niet slim als buitenstaander, maar wij zijn daar (gelukkig) niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:17 schreef Ethanolic het volgende:
Ik speel al > 10 jaar cod, ik zou echt niet als kip zonder kop wegrennen!!!
gewoon die terroristen neerschieten met dual wield shotgun tochquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:17 schreef Ethanolic het volgende:
Ik speel al > 10 jaar cod, ik zou echt niet als kip zonder kop wegrennen!!!
Het is NWS, geen POL. Terechte verwijdering dus.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
Hahaha wtf mijn reactie in het NWS topic is verwijderd
Dual wield gold desert eaglequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:19 schreef Beach het volgende:
[..]
gewoon die terroristen neerschieten met dual wield shotgun toch
Nee het is gewoon censuur van de linkse policorquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is NWS, geen POL. Terechte verwijdering dus.
definitie van kindleger is niet volwassenen met wapens. Net als in NL een tijd bestaan heeft.quote:
Denk dat die liever zelf naar Libië vaart om nog wat vluchtelingen op te halen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:34 schreef Montelly het volgende:
Heeft Merkel al grenzen dicht gegooid?
quote:De ‘Party without borders’ in kwestie waar de vrouwen werden lastig gevallen was gratis toegankelijk voor vluchtelingen. Anderen moesten vijf euro entree betalen.
Je verwacht het niet he.. het is bijna gewoon komisch te noemen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Montelly het volgende:
Duitse vrouwen aangerand tijdens Vluchtelingen Welkom feest in Bonn.
http://nieuws.tpo.nl/2015(...)elkom-feest-in-bonn/
[ afbeelding ]
[..]!
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ga sowieso op Wilders stemmen ja
Hij ziet gewoon hoe het is. De rest heeft nog teveel de kop in het zand.quote:
Die rechter is lekker jaquote:
tr gedaan wegens antisemitismequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef V1z0R het volgende:
Allemaal zionistisch complot, en de moslims zijn weer eens het slachtoffer...
Wanneer openen jullie nou eens je ogen dat de westerse acties niet deugen!?
Was sarcasme broederquote:
Jawel. En dienstplichtquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Niks.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh mooi, je leeft nog. Vertel, wat heb je ervan gemerkt?
quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jullie hebben het hele Midden-Oosten overhoop gehaald en mede daarmee dit soort praktijken laten ontstaan. Jullie hebben je gemengd in zaken en daarmee alles erger gemaakt. Alles voor politieke instabiliteit in het Midden-Oosten en toegang tot olie.
Alsof Afghanistan geen lesje was
En zie hier het resultaat van de politiek van de Vs en het kontenlikkerij van andere landen. Een land met mensen die niet eens rustig kunnen genieten van een concert. Of een land vol instabiliteit met gekken die hiermee de macht hebben gekregen om yezidi's als slaven te houden.
Maar alles is de schuld van de moslims.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:41 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat zo iemand nog vrij rondloopt srsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:41 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want? Het Westen heeft hier zelf aan bijgedragen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat zo iemand nog vrij rondloopt srs
Jij crosspost mij hierheenquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:16 schreef Weissman het volgende:
Ik wil niks zeggen maar wat een kanker topic is dit geworden. Dankzij de kk mods.
Verder niks persoonlijks tegen smegmanus ofzo.
Lobi.
Ja want anders kom je hier nooitquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij crosspost mij hierheenschijnheil
ik ook nietquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:36 schreef Beach het volgende:
ik wist niet dat msmessy ook turks was
uuffffffquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:37 schreef Dimachaerus het volgende:
mesnsen
als ik zo de kuran bekijk
]
het einde der tijd nadert
komt dat beetje overeen met het bijbelboek Openbaringen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:37 schreef Dimachaerus het volgende:
mesnsen
als ik zo de kuran bekijk
]
het einde der tijd nadert
Serieus though, die 'fitties' van Stimorol en Clumsy zijn zo cringeworthy dat ik er fysiek rillingen van op mijn rug ervaar.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:40 schreef Ethanolic het volgende:
Geef mij maar Grieken, beetje ouzo en mythos drinken, beetje Lamb kleftiko vreten
Ja tog vmsje
Oke, iets te optimistisch.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je kan pas mod worden als je een IQ onder de 50 hebt, wat denk je zelf?
Ik had er niet op in moeten gaan mss, maar het wordt echt teringvermoeiend. In élk topic zit ze achter m'n reet aan, of dat nu hier is, of in KAA, of in R&P, maakt niet uit. Maar dat wordt dan weer helemaal ok bevonden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oke, iets te optimistisch.
Maar dat 'Jij bent dik', 'Ja maar jij dikker en ik WAS dik en 'Maar jij bent van ons de dikkere en je bent lelijk'
Gvd zijn wij hier ofzo in de brugklas?
Jij benoemt mij gewoon en vraagt om een reactie. Hou ermee op.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik had er niet op in moeten gaan mss, maar het wordt echt teringvermoeiend. In élk topic zit ze achter m'n reet aan, of dat nu hier is, of in KAA, of in R&P, maakt niet uit. Maar dat wordt dan weer helemaal ok bevonden.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:49 schreef JaqenHghar het volgende:
Inbefore topic van een modje die loopt te tieren dat hun werk niet gewaardeerd wordt, dat ze het allemaal in hun vrije tijd doen en wat voor opoffering het is om FoK! schoon te houden.
Het is de schuld van de adblockersquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:49 schreef JaqenHghar het volgende:
Inbefore topic van een modje die loopt te tieren dat hun werk niet gewaardeerd wordt, dat ze het allemaal in hun vrije tijd doen en wat voor opoffering het is om FoK! schoon te houden.
dat hele fok gaat failliet was gewoon een PR-stunt van Danny.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:53 schreef VMSDKR het volgende:
ik wacht wel gwn rustig af tot fok het eind van het jaar niet haalt
Weer eens wat anders dan een tedtellerquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
dat hele fok gaat failliet was gewoon een PR-stunt van Danny.
niet echt origineel maar toch
Hey Champy ben je nog in Parijs?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:07 schreef Champy het volgende:
Poll: Moet stimorol opdonderen?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Er liep hier gisteren een black power-beweging rond. Waren gekleed als afrikaanse bosnegers. Nepbotje in neus en alles. Ietwat vreemd was dat.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:58 schreef Dimachaerus het volgende:
ik was eersgitser amsterdam central staiton
was er zo gekke getinte man met zo'n celebbi mannen jurkje en zo agressief schreeuwend aan het telefonere op 2 meter afstand
ik dahct ie gaat zich opblazen
ik begin echt paranoide te worden
voel me niet meer veilig...
Amsterdam centraal is ook wel een realistisch doelwit. Zou ook bang zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:58 schreef Dimachaerus het volgende:
was er zo gekke getinte beareded man met zo'n celebbi mannen jurkje en zo agressief schreeuwend aan het telefonere op 2 meter afstand
welke clup ben je geweestquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:58 schreef Dimachaerus het volgende:
was er zo gekke getinte beareded man met zo'n celebbi mannen jurkje en zo agressief schreeuwend aan het telefonere op 2 meter afstand
Eindelijk!quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zak jij maar fijn door de stront met je eeuwige gejank, kutwijf.
aangifte doen wegens racisme lijkt mequote:Op zaterdag 14 november 2015 11:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er liep hier gisteren een black power-beweging rond. Waren gekleed als afrikaanse bosnegers. Nepbotje in neus en alles. Ietwat vreemd was dat.
Zeg wat?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jullie hebben het hele Midden-Oosten overhoop gehaald en mede daarmee dit soort praktijken laten ontstaan. Jullie hebben je gemengd in zaken en daarmee alles erger gemaakt. Alles voor politieke instabiliteit in het Midden-Oosten en toegang tot olie.
En zie hier het resultaat van de politiek van de Vs en het kontenlikkerij van andere landen. Een land met mensen die niet eens rustig kunnen genieten van een concert. Of een land vol instabiliteit met gekken die hiermee de macht hebben gekregen om yezidi's als slaven te houden.
ik raad je aan even door te lezen, want blijkbaar snap je het niet helemaal.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:11 schreef Faeroer het volgende:
Goedemorgen :/
Wakker worden met het bericht "100 geëxecuteerd in een concertzaal"... dacht dat het niet erger kon.
[..]
Zeg wat?
Wat nou jullie? Dit zijn burgers die gewoon een filmpje, muziekje of etentje willen doen. Jij bent echt te laag voor woorden. Zelfs een internettroll heeft meer eer in z'n bol dan jij dat ooit zal hebben. Jij kan beter dan Pieterbaan toe.
Ik ben ook iedere ochtend en avond op mu hoedu daar. Beter voortaan gewoon de metro op sloterdijk pakkenquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Amsterdam centraal is ook wel een realistisch doelwit. Zou ook bang zijn.
Godverdomme wat lekker zeg.quote:
Hij zit waarschijnlijk ook achter Yvonne aan, dus wat zegt dat nou?quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:32 schreef Stimorol- het volgende:
Weissman noemt me een mongool, maar zit wel al maanden achter me aan in dm
Heb je al afstand genomen van de aanslagen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar alles is de schuld van de moslims.![]()
wraakactie van het vermoorden en opdoeken van de tempeliersquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:22 schreef Dimachaerus het volgende:
gister was het vrijdag de dertiende!!!
Loop jij met zo'n Assassin's Creed hoed?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:24 schreef Beach het volgende:
[..]
wraakactie van het vermoorden en opdoeken van de tempeliers
(ken je geschiedenis)
Nee, de moderne Desmond versiequote:Op zaterdag 14 november 2015 13:27 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Loop jij met zo'n Assassin's Creed hoed?
yup. Park is dicht, morgen weer openquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey Champy ben je nog in Parijs?
dat was gewoon om angst in te boezemen zodat nieuw beleid (de nieuwe policy dus) doorgedrukt kon worden. Zoals ook bijv gebeurt met privacykwesties en framen van onveiligheidquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
dat hele fok gaat failliet was gewoon een PR-stunt van Danny.
niet echt origineel maar toch
Mag hier geen Russisch praten blijkbaar.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:11 schreef Deuce92 het volgende:
In mijn active topics zag ik net een post van Jaq om 14:04, maar hier zie ik niets.
Komt door Klokovquote:Op zaterdag 14 november 2015 14:15 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mag hier geen Russisch praten blijkbaar.
Russen, Turken, Ariërs, Mods.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Russen, Turken, Ariërs, Mods.
Lang geleden postten deze volkeren samen, in harmonie.
Maar alles veranderde toen de mods aanvielen(met notes en bans).
Alleen Ray, meester van de 4 grote lifts kon ze stoppen.
Maar toen de GYM hem het hardste nodig had, verdween hij.
[..]
[..]
echt hequote:Op zaterdag 14 november 2015 16:43 schreef Dimachaerus het volgende:
oh mijn god
oh mijn god
mensen
kijk kpd
teringjantje
eindelijk
UFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
en de gebanden kunnen kpd ni in AHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
ja wel opvallend he 3/4 is weer zo'n buitenlander uit Turkijequote:Op zaterdag 14 november 2015 16:25 schreef Ethanolic het volgende:
Lekker voor ze
Behalve voor Henk natuurlijk.
niks mis meequote:Op zaterdag 14 november 2015 17:15 schreef Sapstengel het volgende:
Maarja is gewoon een sletje eigenlijk wel.
vriend misschien is ze echt tantoe zuur of vissigquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:48 schreef Dimachaerus het volgende:
zin in kutje lik pfffffffffffffff
Ja idd, die piercings zijn ook wel lekker.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Goede tepels iig.
Echt hè.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd, die piercings zijn ook wel lekker.
zou die thick benen wel op mn schouders leggen en missionary pakken
gewoon ff eroverheen met doekje lactaseedquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
vriend misschien is ze echt tantoe zuur of vissig
En dan???
quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:21 schreef Sapstengel het volgende:
zou idd wel raken en mijn eigen cum uit haar likken nohomo
of toekijken hoe ze een poepje doet en stiekem mastruberen
ik niet sorry ben geen homoquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:15 schreef kaasplankje het volgende:
lkkre picca beach heb nu gelijk zin om te batsen
quote:
niet alles geloven wat faroper zegtquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
oh zorrie man d8 altijd dat jij homo was
Wat is gebeurdquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:43 schreef Beach het volgende:
[..]
niet alles geloven wat faroper zegt
Dat weet ik, maar die verkrachting van m'n naam.quote:
poepen is soms echt lkeker manquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:56 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar die verkrachting van m'n naam.
Steeds. maar. weer.
Net wel even een anacondadrol uit m'n glutes laten glijden. Voelde alsof ik aan het bevallen was, is dit wat poten lekker vinden? Deed kaolo pijn van jewelste
[..]
3 teams, wtf!quote:19:24: Het lijkt erop dat de plegers van de aanslagen van Parijs vrijdag in drie teams hebben geopereerd.
kheb er dm gestuurdquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:27 schreef Montelly het volgende:
IK weet niet hoor, Pixxie stelt een beetje teleur in KPD
Wat geef je weg? Extra boyfriend points?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:52 schreef VMSDKR het volgende:
shiiit 129 doden al
bij 130 doe ik giveaway mensen
quote:'Terrorist kwam als vluchteling EU binnen'
PARIJS -
Een van de daders van de aanslagen in Parijs vrijdagavond is in oktober in Griekenland geregistreerd. Dat heeft de Griekse onderminister Nikos Toscas van Burgerbescherming zaterdag gezegd.
Foto: AFP
Volgens de minister werd de houder van het Syrische paspoort dat werd gevonden bij het lichaam van een van de daders, op 3 oktober geregistreerd op het eiland Leros. De registratie is gebruikelijk bij binnenkomst in de Europese Unie.
Of je nou in Frankrijk opgevoed wordt door moslim extremisten of in Syria..quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:41 schreef Sapstengel het volgende:
Was te verwachten.
Aan de andere kant zijn er ook genoeg hier gewoon opgegroeid. Zie Charly Hebdo bijvoorbeeld.
als je naar de gaybar gaat jaquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:
zal ik deze doen ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk niet dat je in die jas past als je ook maar een klein beetje lift.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:
zal ik deze doen ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is bij de meeste leren jassen zoquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ziet er uit alsof je weinig ruimte in de schouders hebt
Helaas wel ja, was vorig jaar beetje aan het zoeken maar na een paar winkels heb ik het opgegeven.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is bij de meeste leren jassen zo
druks???quote:Op zondag 15 november 2015 00:22 schreef no1uknow het volgende:
Hey ossum waar zit je ik ben electric stage. Hey vms ben je ook in eindhoven
Slaat nergens op inderdaad. Zelfde merk waar ik paar jaar geleden nog gewoon regular fit van had paste laatst de loose fit niet eens meer om m'n kuiten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:46 schreef JaqenHghar het volgende:
Lol sowieso pas ik nergens in met die skinny faggot hype de afgelopen jaren.
Srs alles is gemaakt voor vrouwelijke mannen, bedankt linkse feminazi agenda.
quote:Op zondag 15 november 2015 00:40 schreef Dimachaerus het volgende:
deze kopen
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2015/5RT_0123_014R.jpg]&set=key[rotate],value[0.5]&set=key[width],value[3932]&set=key[height],value[4598]&set=key[x],value[628]&set=key[y],value[238]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/B00%200342709%20001%2063%200225.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dan doe je het maar zonder zinquote:Op zondag 15 november 2015 09:14 schreef Montelly het volgende:
Pfff geen zin om een lift te zetten vandaag
ik heb gelukkig geen fbquote:Op zondag 15 november 2015 11:38 schreef Montelly het volgende:
Jongens hebben jullie ook al franse vlag in jullie profielpic verwerkt op WA en FB?
Een Jood die een achtergrond heeft in de wereld van Bernays en dus ook Freud, de grootste propaganda families van de wereld.quote:Op zondag 15 november 2015 11:45 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb gelukkig geen fb
vrijwillig je gegevens aan een jood geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |