quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Net bij een sportschool geweest, ingeschreven, aangemeld voor personal trainer. Stond een reus van een neger naast me, 2 meter lang, meter breed.
Werd 5 minuten geleden gebeld "hi je spreekt met Johnny, ze noemen me hier Big Johnny". Morgen aan de slag. Ik ben een beetje bang.
Ik vind je best aardig en alles, maar ik moet altijd een beetje binnensmonds kotsen van dit soort reacties. Mensen in paniek zijn niet anders dan dieren in paniek, en fight or flight werkt in treding. Daar zie je ook nog eens voornamelijk kinderen. Denk je dat jij je veel beter had gedragen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:41 schreef Faeroer het volgende:
https://streamable.com/nb1l
Lijkt die stampede uit de Lion King wel
Ook lekker bij elkaar clusteren en door 1 uitgang rennen
hij was wss een vd dadersquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind je best aardig en alles, maar ik moet altijd een beetje binnensmonds kotsen van dit soort reacties. Mensen in paniek zijn niet anders dan dieren in paniek, en fight or flight werkt in treding. Daar zie je ook nog eens voornamelijk kinderen. Denk je dat jij je veel beter had gedragen?
Denk dat Faeroer eerder aan de andere kant van het geweer zou staan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind je best aardig en alles, maar ik moet altijd een beetje binnensmonds kotsen van dit soort reacties. Mensen in paniek zijn niet anders dan dieren in paniek, en fight or flight werkt in treding. Daar zie je ook nog eens voornamelijk kinderen. Denk je dat jij je veel beter had gedragen?
jhe moet niet vergetenquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:48 schreef seto het volgende:
[..]
jhe moet niet vergeten
faeroer is een expert in het weglopen bij dingen
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:48 schreef seto het volgende:
[..]
jhe moet niet vergeten
quote:
twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:48:55"Een ooggetuige meldt aan Liberation dat de schutter in het restaurant vlak voor zijn daad 'Allahoe akbar' riep." https://t.co/Rqr25brGt2 reageer retweet
Dat weet ik niet, maar fight or flight houdt niet in dat je zonder na te denken gaat wegrennen. Dienstplicht brengt je ook wel iets bij.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Deze is wel leuk gevonden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:48 schreef seto het volgende:
jhe moet niet vergeten
dat is exáct wat fight or flight, in ieder geval het flight gebeuren, inhoudtquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar fight or flight houdt niet in dat je zonder na te denken gaat wegrennen. Dienstplicht brengt je ook wel iets bij.
SPOILER: eng persoonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |