SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
IIFYM ayyyyyoloquote:Op vrijdag 13 november 2015 17:46 schreef Deuce92 het volgende:
Lekker full body sessietje gezet.
Zojuist kapsalonnetje besteld.
Lekker genieten.
Nice, dat soort shit begin ik wel aan als ik een fatsoenlijke basis heb opgebouwd en iemand kan vinden die me daar in kan begeleiden.quote:
met een beetje pech doet de plaatselijke Turk ook zaad door de kapsalonquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:07 schreef Ethanolic het volgende:
Ik slik nog liever mijn eigen zaad dan dat ik kapsalon eet.
dat is gwn snelheid gecombineerd met techniek manquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nice, dat soort shit begin ik wel aan als ik een fatsoenlijke basis heb opgebouwd en iemand kan vinden die me daar in kan begeleiden.
Pas SS week 2.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat is gwn snelheid gecombineerd met techniek man
je moet die bar wel vd grond kunnen trekken maar verder gebruik je heel veel momentum
Niet bij vieze vrachtwagenchauffeurs instappenquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:37 schreef seto het volgende:
ik ga morgen beginnen met liften
iemand nog tips?
Die ziet er gezond uit.quote:
Is een Tiffany maar gezien de rest van het appartement zal het wel een namaak zijn want de echte zijn best duur. 10.000+ duurquote:
Echt hequote:Op vrijdag 13 november 2015 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is een Tiffany maar gezien de rest van het appartement zal het wel een namaak zijn want de echte zijn best duur. 10.000+ duur
quote:
homo'squote:Op vrijdag 13 november 2015 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is een Tiffany maar gezien de rest van het appartement zal het wel een namaak zijn want de echte zijn best duur. 10.000+ duur
quote:Volgens mij staat Frankrijk 18-0 achter.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Net bij een sportschool geweest, ingeschreven, aangemeld voor personal trainer. Stond een reus van een neger naast me, 2 meter lang, meter breed.
Werd 5 minuten geleden gebeld "hi je spreekt met Johnny, ze noemen me hier Big Johnny". Morgen aan de slag. Ik ben een beetje bang.
Ik vind je best aardig en alles, maar ik moet altijd een beetje binnensmonds kotsen van dit soort reacties. Mensen in paniek zijn niet anders dan dieren in paniek, en fight or flight werkt in treding. Daar zie je ook nog eens voornamelijk kinderen. Denk je dat jij je veel beter had gedragen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:41 schreef Faeroer het volgende:
https://streamable.com/nb1l
Lijkt die stampede uit de Lion King wel
Ook lekker bij elkaar clusteren en door 1 uitgang rennen
hij was wss een vd dadersquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind je best aardig en alles, maar ik moet altijd een beetje binnensmonds kotsen van dit soort reacties. Mensen in paniek zijn niet anders dan dieren in paniek, en fight or flight werkt in treding. Daar zie je ook nog eens voornamelijk kinderen. Denk je dat jij je veel beter had gedragen?
Denk dat Faeroer eerder aan de andere kant van het geweer zou staan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind je best aardig en alles, maar ik moet altijd een beetje binnensmonds kotsen van dit soort reacties. Mensen in paniek zijn niet anders dan dieren in paniek, en fight or flight werkt in treding. Daar zie je ook nog eens voornamelijk kinderen. Denk je dat jij je veel beter had gedragen?
jhe moet niet vergetenquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:48 schreef seto het volgende:
[..]
jhe moet niet vergeten
faeroer is een expert in het weglopen bij dingen
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:48 schreef seto het volgende:
[..]
jhe moet niet vergeten
quote:
twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:48:55"Een ooggetuige meldt aan Liberation dat de schutter in het restaurant vlak voor zijn daad 'Allahoe akbar' riep." https://t.co/Rqr25brGt2 reageer retweet
Dat weet ik niet, maar fight or flight houdt niet in dat je zonder na te denken gaat wegrennen. Dienstplicht brengt je ook wel iets bij.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Deze is wel leuk gevonden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:48 schreef seto het volgende:
jhe moet niet vergeten
dat is exáct wat fight or flight, in ieder geval het flight gebeuren, inhoudtquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar fight or flight houdt niet in dat je zonder na te denken gaat wegrennen. Dienstplicht brengt je ook wel iets bij.
SPOILER: eng persoonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeilijk tegen te houden. Zullen wel weer 'jaren in de gaten gehouden' zijn en homebred.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:00 schreef Beach het volgende:
zieke shit
kunnen ze dat niet gewoon in het midden-oosten houden?
Vluchtelingen, aanslagen, spanningen in Eurogroepquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:02 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Moeilijk tegen te houden. Zullen wel weer 'jaren in de gaten gehouden' zijn en homebred.
mits niet de nl dienstplicht.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar fight or flight houdt niet in dat je zonder na te denken gaat wegrennen. Dienstplicht brengt je ook wel iets bij.
Vanaf m'n 16e, 14 maanden Sissi te Finland.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
mits niet de nl dienstplicht.
En de enige nl in dit topic die dienstplicht hebben gehad zijn degene die ouder zijn dan ik....
Echt weer tering zwakzinnig van je dit. Maar we zijn weinig anders van je gewend.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
kindleger. Het zat er al vroeg in bij je hequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:07 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Vanaf m'n 16e, 14 maanden Sissi te Finland.
?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
kindleger. Het zat er al vroeg in bij je he
Dat zeg ik toch niet? Vond het alleen niet slim als buitenstaander, maar wij zijn daar (gelukkig) niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:17 schreef Ethanolic het volgende:
Ik speel al > 10 jaar cod, ik zou echt niet als kip zonder kop wegrennen!!!
gewoon die terroristen neerschieten met dual wield shotgun tochquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:17 schreef Ethanolic het volgende:
Ik speel al > 10 jaar cod, ik zou echt niet als kip zonder kop wegrennen!!!
Het is NWS, geen POL. Terechte verwijdering dus.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
Hahaha wtf mijn reactie in het NWS topic is verwijderd
Dual wield gold desert eaglequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:19 schreef Beach het volgende:
[..]
gewoon die terroristen neerschieten met dual wield shotgun toch
Nee het is gewoon censuur van de linkse policorquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is NWS, geen POL. Terechte verwijdering dus.
definitie van kindleger is niet volwassenen met wapens. Net als in NL een tijd bestaan heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |