quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Russen, Turken, Arirs, Mods.
Lang geleden postten deze volkeren samen, in harmonie.
Maar alles veranderde toen de mods aanvielen(met notes en bans).
Alleen Ray, meester van de 4 grote lifts kon ze stoppen.
Maar toen de GYM hem het hardste nodig had, verdween hij.
3 teams, wtf!quote:19:24: Het lijkt erop dat de plegers van de aanslagen van Parijs vrijdag in drie teams hebben geopereerd.
kheb er dm gestuurdquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:27 schreef Montelly het volgende:
IK weet niet hoor, Pixxie stelt een beetje teleur in KPD
Wat geef je weg? Extra boyfriend points?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:52 schreef VMSDKR het volgende:
shiiit 129 doden al
bij 130 doe ik giveaway mensen
quote:'Terrorist kwam als vluchteling EU binnen'
PARIJS -
Een van de daders van de aanslagen in Parijs vrijdagavond is in oktober in Griekenland geregistreerd. Dat heeft de Griekse onderminister Nikos Toscas van Burgerbescherming zaterdag gezegd.
Foto: AFP
Volgens de minister werd de houder van het Syrische paspoort dat werd gevonden bij het lichaam van een van de daders, op 3 oktober geregistreerd op het eiland Leros. De registratie is gebruikelijk bij binnenkomst in de Europese Unie.
Of je nou in Frankrijk opgevoed wordt door moslim extremisten of in Syria..quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:41 schreef Sapstengel het volgende:
Was te verwachten.
Aan de andere kant zijn er ook genoeg hier gewoon opgegroeid. Zie Charly Hebdo bijvoorbeeld.
als je naar de gaybar gaat jaquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:
zal ik deze doen ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk niet dat je in die jas past als je ook maar een klein beetje lift.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:
zal ik deze doen ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is bij de meeste leren jassen zoquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ziet er uit alsof je weinig ruimte in de schouders hebt
Helaas wel ja, was vorig jaar beetje aan het zoeken maar na een paar winkels heb ik het opgegeven.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is bij de meeste leren jassen zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |