Godverdomme wat lekker zeg.quote:
Hij zit waarschijnlijk ook achter Yvonne aan, dus wat zegt dat nou?quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:32 schreef Stimorol- het volgende:
Weissman noemt me een mongool, maar zit wel al maanden achter me aan in dm
Heb je al afstand genomen van de aanslagen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jullie hebben het hele Midden-Oosten overhoop gehaald en mede daarmee dit soort praktijken laten ontstaan. Jullie hebben je gemengd in zaken en daarmee alles erger gemaakt. Alles voor politieke instabiliteit in het Midden-Oosten en toegang tot olie.
Alsof Afghanistan geen lesje was
En zie hier het resultaat van de politiek van de Vs en het kontenlikkerij van andere landen. Een land met mensen die niet eens rustig kunnen genieten van een concert. Of een land vol instabiliteit met gekken die hiermee de macht hebben gekregen om yezidi's als slaven te houden.
Maar alles is de schuld van de moslims.![]()
wraakactie van het vermoorden en opdoeken van de tempeliersquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:22 schreef Dimachaerus het volgende:
gister was het vrijdag de dertiende!!!
Loop jij met zo'n Assassin's Creed hoed?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:24 schreef Beach het volgende:
[..]
wraakactie van het vermoorden en opdoeken van de tempeliers
(ken je geschiedenis)
Nee, de moderne Desmond versiequote:Op zaterdag 14 november 2015 13:27 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Loop jij met zo'n Assassin's Creed hoed?
yup. Park is dicht, morgen weer openquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey Champy ben je nog in Parijs?
dat was gewoon om angst in te boezemen zodat nieuw beleid (de nieuwe policy dus) doorgedrukt kon worden. Zoals ook bijv gebeurt met privacykwesties en framen van onveiligheidquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
dat hele fok gaat failliet was gewoon een PR-stunt van Danny.
niet echt origineel maar toch
Mag hier geen Russisch praten blijkbaar.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:11 schreef Deuce92 het volgende:
In mijn active topics zag ik net een post van Jaq om 14:04, maar hier zie ik niets.
Komt door Klokovquote:Op zaterdag 14 november 2015 14:15 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mag hier geen Russisch praten blijkbaar.
Russen, Turken, Ariërs, Mods.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Russen, Turken, Ariërs, Mods.
Lang geleden postten deze volkeren samen, in harmonie.
Maar alles veranderde toen de mods aanvielen(met notes en bans).
Alleen Ray, meester van de 4 grote lifts kon ze stoppen.
Maar toen de GYM hem het hardste nodig had, verdween hij.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Russen, Turken, Ariërs, Mods.
Lang geleden postten deze volkeren samen, in harmonie.
Maar alles veranderde toen de mods aanvielen(met notes en bans).
Alleen Ray, meester van de 4 grote lifts kon ze stoppen.
Maar toen de GYM hem het hardste nodig had, verdween hij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |