quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Russen, Turken, Ariërs, Mods.
Lang geleden postten deze volkeren samen, in harmonie.
Maar alles veranderde toen de mods aanvielen(met notes en bans).
Alleen Ray, meester van de 4 grote lifts kon ze stoppen.
Maar toen de GYM hem het hardste nodig had, verdween hij.
echt hequote:Op zaterdag 14 november 2015 16:43 schreef Dimachaerus het volgende:
oh mijn god
oh mijn god
mensen
kijk kpd
teringjantje
eindelijk
UFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
en de gebanden kunnen kpd ni in AHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
ja wel opvallend he 3/4 is weer zo'n buitenlander uit Turkijequote:Op zaterdag 14 november 2015 16:25 schreef Ethanolic het volgende:
Lekker voor ze
Behalve voor Henk natuurlijk.
niks mis meequote:Op zaterdag 14 november 2015 17:15 schreef Sapstengel het volgende:
Maarja is gewoon een sletje eigenlijk wel.
vriend misschien is ze echt tantoe zuur of vissigquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:48 schreef Dimachaerus het volgende:
zin in kutje lik pfffffffffffffff
Ja idd, die piercings zijn ook wel lekker.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Goede tepels iig.
Echt hè.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd, die piercings zijn ook wel lekker.
zou die thick benen wel op mn schouders leggen en missionary pakken
gewoon ff eroverheen met doekje lactaseedquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
vriend misschien is ze echt tantoe zuur of vissig
En dan???
quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:21 schreef Sapstengel het volgende:
zou idd wel raken en mijn eigen cum uit haar likken nohomo
of toekijken hoe ze een poepje doet en stiekem mastruberen
ik niet sorry ben geen homoquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:15 schreef kaasplankje het volgende:
lkkre picca beach heb nu gelijk zin om te batsen
quote:
niet alles geloven wat faroper zegtquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
oh zorrie man d8 altijd dat jij homo was
Wat is gebeurdquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:43 schreef Beach het volgende:
[..]
niet alles geloven wat faroper zegt
Dat weet ik, maar die verkrachting van m'n naam.quote:
poepen is soms echt lkeker manquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:56 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar die verkrachting van m'n naam.
Steeds. maar. weer.
Net wel even een anacondadrol uit m'n glutes laten glijden. Voelde alsof ik aan het bevallen was, is dit wat poten lekker vinden? Deed kaolo pijn van jewelste
quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Russen, Turken, Ariërs, Mods.
Lang geleden postten deze volkeren samen, in harmonie.
Maar alles veranderde toen de mods aanvielen(met notes en bans).
Alleen Ray, meester van de 4 grote lifts kon ze stoppen.
Maar toen de GYM hem het hardste nodig had, verdween hij.
3 teams, wtf!quote:19:24: Het lijkt erop dat de plegers van de aanslagen van Parijs vrijdag in drie teams hebben geopereerd.
kheb er dm gestuurdquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:27 schreef Montelly het volgende:
IK weet niet hoor, Pixxie stelt een beetje teleur in KPD
Wat geef je weg? Extra boyfriend points?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:52 schreef VMSDKR het volgende:
shiiit 129 doden al
bij 130 doe ik giveaway mensen
quote:'Terrorist kwam als vluchteling EU binnen'
PARIJS -
Een van de daders van de aanslagen in Parijs vrijdagavond is in oktober in Griekenland geregistreerd. Dat heeft de Griekse onderminister Nikos Toscas van Burgerbescherming zaterdag gezegd.
Foto: AFP
Volgens de minister werd de houder van het Syrische paspoort dat werd gevonden bij het lichaam van een van de daders, op 3 oktober geregistreerd op het eiland Leros. De registratie is gebruikelijk bij binnenkomst in de Europese Unie.
Of je nou in Frankrijk opgevoed wordt door moslim extremisten of in Syria..quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:41 schreef Sapstengel het volgende:
Was te verwachten.
Aan de andere kant zijn er ook genoeg hier gewoon opgegroeid. Zie Charly Hebdo bijvoorbeeld.
als je naar de gaybar gaat jaquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:
zal ik deze doen ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk niet dat je in die jas past als je ook maar een klein beetje lift.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:
zal ik deze doen ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is bij de meeste leren jassen zoquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ziet er uit alsof je weinig ruimte in de schouders hebt
Helaas wel ja, was vorig jaar beetje aan het zoeken maar na een paar winkels heb ik het opgegeven.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is bij de meeste leren jassen zo
druks???quote:Op zondag 15 november 2015 00:22 schreef no1uknow het volgende:
Hey ossum waar zit je ik ben electric stage. Hey vms ben je ook in eindhoven
Slaat nergens op inderdaad. Zelfde merk waar ik paar jaar geleden nog gewoon regular fit van had paste laatst de loose fit niet eens meer om m'n kuiten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:46 schreef JaqenHghar het volgende:
Lol sowieso pas ik nergens in met die skinny faggot hype de afgelopen jaren.
Srs alles is gemaakt voor vrouwelijke mannen, bedankt linkse feminazi agenda.
quote:Op zondag 15 november 2015 00:40 schreef Dimachaerus het volgende:
deze kopen
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2015/5RT_0123_014R.jpg]&set=key[rotate],value[0.5]&set=key[width],value[3932]&set=key[height],value[4598]&set=key[x],value[628]&set=key[y],value[238]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/B00%200342709%20001%2063%200225.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dan doe je het maar zonder zinquote:Op zondag 15 november 2015 09:14 schreef Montelly het volgende:
Pfff geen zin om een lift te zetten vandaag
ik heb gelukkig geen fbquote:Op zondag 15 november 2015 11:38 schreef Montelly het volgende:
Jongens hebben jullie ook al franse vlag in jullie profielpic verwerkt op WA en FB?
Een Jood die een achtergrond heeft in de wereld van Bernays en dus ook Freud, de grootste propaganda families van de wereld.quote:Op zondag 15 november 2015 11:45 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb gelukkig geen fb
vrijwillig je gegevens aan een jood geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |