echt hequote:Op zaterdag 14 november 2015 16:43 schreef Dimachaerus het volgende:
oh mijn god
oh mijn god
mensen
kijk kpd
teringjantje
eindelijk
UFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
en de gebanden kunnen kpd ni in AHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
ja wel opvallend he 3/4 is weer zo'n buitenlander uit Turkijequote:Op zaterdag 14 november 2015 16:25 schreef Ethanolic het volgende:
Lekker voor ze
Behalve voor Henk natuurlijk.
niks mis meequote:Op zaterdag 14 november 2015 17:15 schreef Sapstengel het volgende:
Maarja is gewoon een sletje eigenlijk wel.
vriend misschien is ze echt tantoe zuur of vissigquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:48 schreef Dimachaerus het volgende:
zin in kutje lik pfffffffffffffff
Ja idd, die piercings zijn ook wel lekker.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Goede tepels iig.
Echt hè.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd, die piercings zijn ook wel lekker.
zou die thick benen wel op mn schouders leggen en missionary pakken
gewoon ff eroverheen met doekje lactaseedquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
vriend misschien is ze echt tantoe zuur of vissig
En dan???
quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:21 schreef Sapstengel het volgende:
zou idd wel raken en mijn eigen cum uit haar likken nohomo
of toekijken hoe ze een poepje doet en stiekem mastruberen
ik niet sorry ben geen homoquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:15 schreef kaasplankje het volgende:
lkkre picca beach heb nu gelijk zin om te batsen
quote:
niet alles geloven wat faroper zegtquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
oh zorrie man d8 altijd dat jij homo was
Wat is gebeurdquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:43 schreef Beach het volgende:
[..]
niet alles geloven wat faroper zegt
Dat weet ik, maar die verkrachting van m'n naam.quote:
poepen is soms echt lkeker manquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:56 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar die verkrachting van m'n naam.
Steeds. maar. weer.
Net wel even een anacondadrol uit m'n glutes laten glijden. Voelde alsof ik aan het bevallen was, is dit wat poten lekker vinden? Deed kaolo pijn van jewelste
quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Russen, Turken, Ariërs, Mods.
Lang geleden postten deze volkeren samen, in harmonie.
Maar alles veranderde toen de mods aanvielen(met notes en bans).
Alleen Ray, meester van de 4 grote lifts kon ze stoppen.
Maar toen de GYM hem het hardste nodig had, verdween hij.
3 teams, wtf!quote:19:24: Het lijkt erop dat de plegers van de aanslagen van Parijs vrijdag in drie teams hebben geopereerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |