Denk dat die liever zelf naar Libië vaart om nog wat vluchtelingen op te halen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:34 schreef Montelly het volgende:
Heeft Merkel al grenzen dicht gegooid?
quote:De ‘Party without borders’ in kwestie waar de vrouwen werden lastig gevallen was gratis toegankelijk voor vluchtelingen. Anderen moesten vijf euro entree betalen.
Je verwacht het niet he.. het is bijna gewoon komisch te noemen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Montelly het volgende:
Duitse vrouwen aangerand tijdens Vluchtelingen Welkom feest in Bonn.
http://nieuws.tpo.nl/2015(...)elkom-feest-in-bonn/
[ afbeelding ]
[..]!
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ga sowieso op Wilders stemmen ja
Hij ziet gewoon hoe het is. De rest heeft nog teveel de kop in het zand.quote:
Die rechter is lekker jaquote:
tr gedaan wegens antisemitismequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef V1z0R het volgende:
Allemaal zionistisch complot, en de moslims zijn weer eens het slachtoffer...
Wanneer openen jullie nou eens je ogen dat de westerse acties niet deugen!?
Was sarcasme broederquote:
Jawel. En dienstplichtquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar fight or flight houdt niet in dat je zonder na te denken gaat wegrennen. Dienstplicht brengt je ook wel iets bij.
Niks.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh mooi, je leeft nog. Vertel, wat heb je ervan gemerkt?
quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jullie hebben het hele Midden-Oosten overhoop gehaald en mede daarmee dit soort praktijken laten ontstaan. Jullie hebben je gemengd in zaken en daarmee alles erger gemaakt. Alles voor politieke instabiliteit in het Midden-Oosten en toegang tot olie.
Alsof Afghanistan geen lesje was
En zie hier het resultaat van de politiek van de Vs en het kontenlikkerij van andere landen. Een land met mensen die niet eens rustig kunnen genieten van een concert. Of een land vol instabiliteit met gekken die hiermee de macht hebben gekregen om yezidi's als slaven te houden.
Maar alles is de schuld van de moslims.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:41 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat zo iemand nog vrij rondloopt srsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:41 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want? Het Westen heeft hier zelf aan bijgedragen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat zo iemand nog vrij rondloopt srs
Jij crosspost mij hierheenquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:16 schreef Weissman het volgende:
Ik wil niks zeggen maar wat een kanker topic is dit geworden. Dankzij de kk mods.
Verder niks persoonlijks tegen smegmanus ofzo.
Lobi.
Ja want anders kom je hier nooitquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij crosspost mij hierheenschijnheil
ik ook nietquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:36 schreef Beach het volgende:
ik wist niet dat msmessy ook turks was
uuffffffquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:37 schreef Dimachaerus het volgende:
mesnsen
als ik zo de kuran bekijk
]
het einde der tijd nadert
komt dat beetje overeen met het bijbelboek Openbaringen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:37 schreef Dimachaerus het volgende:
mesnsen
als ik zo de kuran bekijk
]
het einde der tijd nadert
Serieus though, die 'fitties' van Stimorol en Clumsy zijn zo cringeworthy dat ik er fysiek rillingen van op mijn rug ervaar.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:40 schreef Ethanolic het volgende:
Geef mij maar Grieken, beetje ouzo en mythos drinken, beetje Lamb kleftiko vreten
Ja tog vmsje
Oke, iets te optimistisch.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je kan pas mod worden als je een IQ onder de 50 hebt, wat denk je zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |