Juist veel inspraak.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
heeft pat nog inspraak als t om een nieuwe lamp gaat of niet?
Dus die heb ik omgeruild voor geelwitte lampjesquote:
wat een leuk nummerbordquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:24 schreef Paxcon het volgende:
Deze had ik vanmiddag gekocht maar op de doos leek het leuker dan in het echt. Beetje kermisachtig.
[..]
Dus die heb ik omgeruild voor geelwitte lampjes
kijk eens naast de magnetron en ovenquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat een leuk nummerbord
en zeer leuk zo. good job.
ik kan het niet zo goed zien waar dat is want die foto staat 90 graden verkeerdquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kijk eens naast de magnetron en oven
het is een schaapquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan het niet zo goed zien waar dat is want die foto staat 90 graden verkeerd
bij het raamquote:
een lolly of een lollyquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
bij het raam
dat knuffeltje hebben pax en ik gewonnen op de kermis, hij mocht het schaapje houden en ik kreeg met de rest van muntjes een lolly
Ik was al een beetje bang voor stalkers, al mag jij het best wetenquote:
Owquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was al een beetje bang voor stalkers, al mag jij het best weten
maar je weet niet wie er allemaal meelezen
ama kan me dm'en voor de foto in oude staat
vertel me meer, welke versierskills liet hij los?quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:34 schreef Renesite het volgende:
Al wilde Pax mij wel versieren. Stiekem vond ik dat wel interessant.
zei hij toch. Hij wilde een appje van mequote:Op vrijdag 6 november 2015 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
vertel me meer, welke versierskills liet hij los?
Had je het zo erg versmeerd dat er uren herstelwerk nodig was mortaxx?quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
ik heb de keuken schoongemaakt, nu voor de derde keer wasmachine aan en ga nu badkamer doen
Hoe groot is die studio van jequote:Op vrijdag 6 november 2015 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
ik heb de keuken schoongemaakt, nu voor de derde keer wasmachine aan en ga nu badkamer doen
Wil niet goedquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:05 schreef Amarantha het volgende:
Waar blijft de foto Pax van je nieuwe lampjes
Neequote:Op vrijdag 6 november 2015 21:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wil niet goedWordt een waas
maar ik had een foto van de lmapjes die ik eerder had hangen gepost, heb je die gezien?
Kerstlampjes zijn chill. Ik heb ze hier ook hangen. Al 3 jaar lang.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:09 schreef Paxcon het volgende:
Leek leuk op de doos, maar in de praktijk kermis-effect, dus ik ben teruggegaan naar de action en ze omgeruild voor witte/gele lampjes, die hangen nu
Ja heel leukquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kerstlampjes zijn chill. Ik heb ze hier ook hangen. Al 3 jaar lang.
Ik wil nieuwe want er zijn 2 lampjes kapot. En als ik huisje heb ga ik ze ook ophangen boven de computer. Ik word ook intens gelukkig van al die kerstlampjes buiten eind december.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja heel leukIk was niet eens om die lampjes naar de action gegaan maar ik zag ze staan en het leek me wel leuk
Mijn moeder heeft van die kerstboomlampjes dat als er eentje stuk gaat, gelijk de hele strip niet meer werktquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Nieuwe Netflix serie checken: Master of None.
[..]
Ik wil nieuwe want er zijn 2 lampjes kapot. En als ik huisje heb ga ik ze ook ophangen boven de computer. Ik word ook intens gelukkig van al die kerstlampjes buiten eind december.
er bestaan kerstboomlampjes die niet zo werken, maar gewoon 1 lampje niet meer werkt zeg maarquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft van die kerstboomlampjes dat als er eentje stuk gaat, gelijk de hele strip niet meer werkt
joop is ook leukquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:14 schreef Etsu het volgende:
zal ik mn kat ook Bob ook noemen, rene?
zodat wij op een of andere manier met elkaar verbonden blijven
en bob?quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:19 schreef Renesite het volgende:
Ik drink radler. Pat rose. Rock and roll
Proost, amice.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:19 schreef Renesite het volgende:
Ik zit net zo hard rolpatroonbevestigend te wezen hierquote:
vertelquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zit net zo hard rolpatroonbevestigend te wezen hier
Amarettoquote:
ja die heeft ama denk ikquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
er bestaan kerstboomlampjes die niet zo werken, maar gewoon 1 lampje niet meer werkt zeg maar
scheelt nieuwe kopen
radler 0.0 zekerquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:19 schreef Renesite het volgende:
Dat blijktquote:
handdoeken, kleding; werkkleding; beddengoedquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had je het zo erg versmeerd dat er uren herstelwerk nodig was mortaxx?
30 m2quote:
Moet je zelf je werkkleding wassen?quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
handdoeken, kleding; werkkleding; beddengoed
[..]
30 m2
dan denkt pat dat je vreemd gaatquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
heb nog een paar koud staan. Tot zo?
die dingen vind ik veel te grootquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga ook echt wel op eBay een krabpaal bestellen als ik mijn huisje heb.
http://www.ebay.de/sch/i.(...)enkratzbaum&_sacat=0
hebben wij oooookquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
die dingen vind ik veel te groot
ik heb een simpele gekocht
[ afbeelding ]
heb je nummer niet. 🙄quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben gesteld op discretie dus app me nou maar gewoon
Volgens mij heb ik trouwens nooit gezegd dat ik op twinks valquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
plus ik ben geen twink. Niet je ding dus.
bij een mannetje weet ik wel een naamquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:38 schreef Etsu het volgende:
ey pax, hoe zou jij een kat noemen als het een meisje of een jongen was?
ik twijfel heel erg en ik hoop dat je mij ermee kan helpen
vertelquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
bij een mannetje weet ik wel een naam
duh. Dat zag ik aan je neus. Met als bij Etsu trouwens. Aan Pat zag ik dat hij een cubje wiltquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik trouwens nooit gezegd dat ik op twinks val
maar dat is wel zo ja
pakskonquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou m'n kat naar mezelf vernoemen
Ben jij vies dik dan ofzoquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
duh. Dat zag ik aan je neus. Met als bij Etsu trouwens. Aan Pat zag ik dat hij een cubje wilt
cub is niet viesdik. Maar ben sowieso geen twink of bear.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben jij vies dik dan ofzo
ik had een foto van jou gezien, dat viel wel mee dacht ik
oeh. mijn naam en jouw naam op een bordje aan de voordeur. weet niet wat mensen denken heur.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou m'n kat naar mezelf vernoemen
jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moet je zelf je werkkleding wassen?
Oh al die termen ookquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
cub is niet viesdik. Maar ben sowieso geen twink of bear.
en als de kat em niet wilt ga je er gewoon zelf opzittenquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
die dingen vind ik veel te groot
ik heb een simpele gekocht
[ afbeelding ]
pat is cub toch?quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
cub is niet viesdik. Maar ben sowieso geen twink of bear.
jij gaat je straks zeker ook vader noemenquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
oeh. mijn naam en jouw naam op een bordje aan de voordeur. weet niet wat mensen denken heur.
mortie IIquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
bij een mannetje weet ik wel een naam
quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh al die termen ook
eng wereldje is het maar
smoothquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik krijg jou zonder kat al niet uit m'n hoofd
ja toch, dat beest moet toch opgevoed wordenquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij gaat je straks zeker ook vader noemen
oh toen ik hem in de trein meette, was hij cubquote:
jojoquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh toen ik hem in de trein meteen, was hij cub
niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
zeg eens eerlijk. denkt pat nog weleens aan onze treindate?![]()
ik wel namelijk.
het heeft therapie gekost. Maar we zijn zo verquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh toch niet zo'n goede indruk achtergelaten dan
jammer zeg
quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
het heeft therapie gekost. Maar we zijn zo ver
oke sorryquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb al ruim 8 maanden geen seks gehad wat praat je
haha loserquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb al ruim 8 maanden geen seks gehad wat praat je
beetje laf, zomaar over fokkie praten als die ban heeftquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk alleen fokkie van deze sc langer niet
wat zoek jequote:Op vrijdag 6 november 2015 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zelfs pascon doet beterquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
beetje laf, zomaar over fokkie praten als die ban heeft
8 maandenkom op. je kan beter. ik doe zelfs beter.
je hebt te lang gewacht met die poolsequote:Op vrijdag 6 november 2015 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze was niet enthousiast genoeg en ik had toen toch geen tijdquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je hebt te lang gewacht met die poolse
totaal offtopic maar okquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:54 schreef Renesite het volgende:
Notaris in nederland heet in belgie "gerechtsdeurwaarder"
quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
misschien moet ik toch die chick van de fb van pax toevoegen
sorryquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:55 schreef Paxcon het volgende:
Een of andere debiel belt 10x achter elkaar aan bij de keukenbel
doenopen danquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:55 schreef Paxcon het volgende:
Een of andere debiel belt 10x achter elkaar aan bij de keukenbel
Ik kan me nog een uitspraak van haar herinneren die jou heel erg zou aansprekenquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het oog ziet niet wat op het netvlies valt
ik heb haar naam nooit genoemd, zou niet eens meer weten hoe ze heetquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kan me nog een uitspraak van haar herinneren die jou heel erg zou aanspreken
en niet die naam weer noemen
Volgens mij wel want ik weet over wie het gaatquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb haar naam nooit genoemd, zou niet eens meer weten hoe ze heet
wat is de uitspraakquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij wel want ik weet over wie het gaat
of fokkie noemde die naam
woon je dochtbij zernike?quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee als ze mij willen hebben moeten zn mn eigen bel maar gebruiken
ik invite haar voor pillow talkquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ze vond seks prima als ze daarnaast maar een beetje aandacht kreeg
geen gekut en namen hierquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:59 schreef Mortaxx het volgende:
nu ben ik nieuwsgierig wie het ook alweer was
ok. Omdat je een keuken schijnbaar deelt. Dacht ik in de bomenwijkquote:
Hehe neequote:Op vrijdag 6 november 2015 22:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
ok. Omdat je een keuken schijnbaar deelt. Dacht ik in de
Bomenwijk
Nee, op mn schatjepatatjeliefjefrummeltjehoepeliefloepiepoppetjequote:
ik heb haar weer gevonden. Ken je haar goed?quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
geen gekut en namen hier
straks via google ofzo
als we het over dezelfde hebben: heb mee in klas 1tm6 gezetenquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb haar weer gevonden. Ken je haar goed?
eens. en een kloteind fietsen.quote:
ja met een L tochquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als we het over dezelfde hebben: heb mee in klas 1tm6 gezeten
kom je bij me slapenquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
ik moet binnenkort eens naar grunna toe
Welke schoro zat je dan swa.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als we het over dezelfde hebben: heb mee in klas 1tm6 gezeten
Pffff.. Ik deed 5 dagen in de week ernaar fietsne. Lukte prima.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
eens. en een kloteind fietsen.
ik woon er wel vlakbij, maar ik heb daar 's avonds college en dan moet ik terug fietsen in het donker en ben ondertussen al 100x verdwaald daar
Nee, maar ik vind het leuk om mee te denkenquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb jij nog wat moois voor ons in de aanbieding?
quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het leuk om mee te denken
Renee en ik zijn opzoek naar een mooie staande lamp voor in de hoekquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het leuk om mee te denken
ja maar jij hebt richtingsgevoelquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pffff.. Ik deed 5 dagen in de week ernaar fietsne. Lukte prima.
quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:00 schreef Renesite het volgende:
We hebben een verlichtingprobleem rechts (voor de kijker) in de hoek. Wat voor lamp moet het worden!
Hey, ik zoek een nieuwe bank. Ik wil een hoekbank, muur/raam is 3,50/3,00 meter (kan 3,20), en ik wil een chaise longue. welke winkel adviseer jij mij?quote:
Wehkamp, of verkoophuis Slagharen die eigenlijk stiekem de outlet van Wehkamp is. Hebben goede en mooie banken. En niet duurquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hey, ik zoek een nieuwe bank. Ik wil een hoekbank, muur/raam is 3,50/3,00 meter (kan 3,20), en ik wil een chaise longue. welke winkel adviseer jij mij?
jij bent raarquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
steeds als renesite post denk ik dat het ama is
Ik ben stiekem nieuwsgierig hoe rest van je huis eruit ziet. Ziet er wel strak uit nml.quote:
Overdag ja.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het ziet er wel donker uit trouwens
neem aan dat dit overdag is
oh nou ik heb bij de ikea gekeken maar dan zou het niet passen of chaise longue aan het raam zitten, maar dat wil ik niet ivm de tv.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:11 schreef Saisai het volgende:
[..]
Wehkamp, of verkoophuis Slagharen die eigenlijk stiekem de outlet van Wehkamp is. Hebben goede en mooie banken. En niet duur
Oh dat verkoophuis slagharen ga ik opslaanquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:11 schreef Saisai het volgende:
[..]
Wehkamp, of verkoophuis Slagharen die eigenlijk stiekem de outlet van Wehkamp is. Hebben goede en mooie banken. En niet duur
Misschien misschien. Had wel iets op het oog eventueel. Maar ligt aan de invulling dmv. lamp. Het is geen must. We hebben 1,5 jaar zonder dat andere schilderij gedaanquote:
Echt een aanraderquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat verkoophuis slagharen ga ik opslaan
Het is hier best dichtbij. 32 km.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:13 schreef Saisai het volgende:
[..]
Echt een aanraderWel naartoe gaan, wat ze online zetten is nog geen 1% van wat ze hebben
Ik had ook een ander schilderij gekozen, ik vind dit helemaal niet bij jou passen al ken ik je alleen van hier.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien misschien. Had wel iets op het oog eventueel. Maar ligt aan de invulling dmv. lamp. Het is geen must. We hebben 1,5 jaar zonder dat andere schilderij gedaan!
Die hadden ze staan, echt!quote:
welke bank is wel geschikt voor katten dan?quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:14 schreef Saisai het volgende:
[..]
Die hadden ze staan, echt!Dat is die vilten bank toch?
prachtig! maar ik heb katten dus dat is een crime
Gewoon, een stoffen met (redelijk) fijngeweven stof (geen pluis) óf een dikke lederen bank (liefst ruw).quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
welke bank is wel geschikt voor katten dan?
Past wel hoor. Fleurt goed op.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:13 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik had ook een ander schilderij gekozen, ik vind dit helemaal niet bij jou passen al ken ik je alleen van hier.
Leer. Leuk als de kat eraan krabt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:18 schreef Saisai het volgende:
[..]
Gewoon, een stoffen met (redelijk) fijngeweven stof (geen pluis) óf een dikke lederen bank (liefst ruw).
Aan vilt blijven de kattenharen plakken.
Die vind ik ook mooiquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Past wel hoor. Fleurt goed op.
Vind deze ook vet
[ afbeelding ]
Maar manlief vond deze te duister. Maar deze zou i wel op de andere muur willen. Mag hem kopen wanneer de schilder hem na 1 januari nog heeft!
Daarom schreef ik ook dik leerquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leer. Leuk als de kat eraan krabt.
Mijn ouders hebben een gewone stoffen bank. Nou, die ziet er gewoon niet uit.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:18 schreef Saisai het volgende:
[..]
Gewoon, een stoffen met (redelijk) fijngeweven stof (geen pluis) óf een dikke lederen bank (liefst ruw).
Aan vilt blijven de kattenharen plakken.
Netjes hoorquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:22 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen hangt er nu een lamp boven de tafel, zo'n brede zwart stoffen bak en staat er een teakhouten kastje waar die poef op wieltjes op de foto staat![]()
Is trouwens de andere kant van de kamer. Rest van het huis is basic met gestucte muren en spackkorrel muren.
mooi huis.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:22 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen hangt er nu een lamp boven de tafel, zo'n brede zwart stoffen bak en staat er een teakhouten kastje waar die poef op wieltjes op de foto staat![]()
Is trouwens de andere kant van de kamer. Rest van het huis is basic met gestucte muren en spackkorrel muren.
Foto? Of had je in winkel gezien?quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:24 schreef Etsu het volgende:
helaas is een huis opknappen/opleuken zo duur
ik heb laatst ook erg leuke servies gezien voor speciale gelegenheden
350 euro.
http://www.royaldoulton.co.uk/shop/by-collection/pacificquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Foto? Of had je in winkel gezien?
kom je richting station noord?quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:25 schreef Renesite het volgende:
Moet alleen nog best veel ana gebeuren... en eigenlijk zouden we wel willen verhuizen, wat meer naar de binnenstad. Kan ook wel aangezien dit een super goedkoop huis was/is
Die kast bij je balkon toch? Wel mooi iddquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://www.royaldoulton.co.uk/shop/by-collection/pacific
en ik heb een grote blauwe kast in de woonkamer, daarin moet het dan staan. mooi he?
heb mijn moeder al gehint dat de kerst eraan komt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die kast bij je balkon toch? Wel mooi idd
240 euroquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:25 schreef Paxcon het volgende:
Goede smaak rene
Leuk huis en mooi schilderij
Wat vraagt hij voor dat schilderij?
quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb mijn moeder al gehint dat de kerst eraan komt.
Ik vind deze wel leuk:quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:22 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
achter CS. meh.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Liever rivierenbuurt/helpman/oosterpoort!
Klopt. Maar ik werk straks in zuid-oost en Pat oost-Groningen. Dus keuzes maken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
achter CS. meh.
in t noorden is er meer groen
Maar dan op een poot.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:28 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik vind deze wel leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al had ik hem liever in donkerblauw gezien bij jullie thuis. Ik vind jullie interieur wel wat braafjes eigenlijk,
Nja, dat zou ik juist niet doen omdat er helemaal niets verrassends gebeurt nu qua interieur.quote:
inrichting moet functioneel zijnquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:30 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nja, dat zou ik juist niet doen omdat er helemaal niets verrassends gebeurt nu qua interieur.
Punt is: ik ben een beetje 'bang' voor het bevestigen op de muur en houd niet van vastzetten van ietsquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:30 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nja, dat zou ik juist niet doen omdat er helemaal niets verrassends gebeurt nu qua interieur.
achjaquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik werk straks in zuid-oost en Pat oost-Groningen. Dus keuzes maken.
Dat doet me niet zoveel.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
achja
het schijnt dat mijn wijk/buurt als laatst komt qua parkeervergunning
Te duur.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Gewoon daarzo bij Euroborg wonen ja toch.
Zonde! Daarnaast hoeft het ook niet 'vast' toch? Je kunt ook vrij goedkoop fotobehang laten maken of een mooie afbeelding op doek laten drukken. Ik heb een doek hangen van 2 x 1 meter; 125 euro was het.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Punt is: ik ben een beetje 'bang' voor het bevestigen op de muur en houd niet van vastzetten van iets! En ik krijg dat er niet doorheen bij Pat
Neejohquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:35 schreef Etsu het volgende:
latah. als ik oud ben. koop ik een mooi grachtenhuisje aan praedeiniussingel (heb daar vroeger gewoond)/heresingel/ubbbo emmiussingel
lijkt me echt prachtig.
Verbeterd is het welquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:33 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo was het trouwens. Uitgeleefd en lellek.
Rechtsonder naar links boven![]()
Gaat om de lamp in dit geval.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:35 schreef Saisai het volgende:
[..]
Zonde! Daarnaast hoeft het ook niet 'vast' toch? Je kunt ook vrij goedkoop fotobehang laten maken of een mooie afbeelding op doek laten drukken. Ik heb een doek hangen van 2 x 1 meter; 125 euro was het.
dat balkonquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:37 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)benhauptstraat-55-a/
Dat huis hadden we op zeker willen hebben!
Jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:38 schreef Saisai het volgende:
[..]
Oooh op die fiets, ik interpreteer het niet goed. Ok, dus de enige optie is een vloerlamp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |