quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:00 schreef Renesite het volgende:
We hebben een verlichtingprobleem rechts (voor de kijker) in de hoek. Wat voor lamp moet het worden!
Hey, ik zoek een nieuwe bank. Ik wil een hoekbank, muur/raam is 3,50/3,00 meter (kan 3,20), en ik wil een chaise longue. welke winkel adviseer jij mij?quote:
Wehkamp, of verkoophuis Slagharen die eigenlijk stiekem de outlet van Wehkamp is. Hebben goede en mooie banken. En niet duurquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hey, ik zoek een nieuwe bank. Ik wil een hoekbank, muur/raam is 3,50/3,00 meter (kan 3,20), en ik wil een chaise longue. welke winkel adviseer jij mij?
jij bent raarquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
steeds als renesite post denk ik dat het ama is
Ik ben stiekem nieuwsgierig hoe rest van je huis eruit ziet. Ziet er wel strak uit nml.quote:
Overdag ja.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het ziet er wel donker uit trouwens
neem aan dat dit overdag is
oh nou ik heb bij de ikea gekeken maar dan zou het niet passen of chaise longue aan het raam zitten, maar dat wil ik niet ivm de tv.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:11 schreef Saisai het volgende:
[..]
Wehkamp, of verkoophuis Slagharen die eigenlijk stiekem de outlet van Wehkamp is. Hebben goede en mooie banken. En niet duur
Oh dat verkoophuis slagharen ga ik opslaanquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:11 schreef Saisai het volgende:
[..]
Wehkamp, of verkoophuis Slagharen die eigenlijk stiekem de outlet van Wehkamp is. Hebben goede en mooie banken. En niet duur
Misschien misschien. Had wel iets op het oog eventueel. Maar ligt aan de invulling dmv. lamp. Het is geen must. We hebben 1,5 jaar zonder dat andere schilderij gedaanquote:
Echt een aanraderquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat verkoophuis slagharen ga ik opslaan
Het is hier best dichtbij. 32 km.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:13 schreef Saisai het volgende:
[..]
Echt een aanraderWel naartoe gaan, wat ze online zetten is nog geen 1% van wat ze hebben
Ik had ook een ander schilderij gekozen, ik vind dit helemaal niet bij jou passen al ken ik je alleen van hier.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien misschien. Had wel iets op het oog eventueel. Maar ligt aan de invulling dmv. lamp. Het is geen must. We hebben 1,5 jaar zonder dat andere schilderij gedaan!
Die hadden ze staan, echt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |