beetje laf, zomaar over fokkie praten als die ban heeftquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk alleen fokkie van deze sc langer niet
wat zoek jequote:Op vrijdag 6 november 2015 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zelfs pascon doet beterquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
beetje laf, zomaar over fokkie praten als die ban heeft
8 maandenkom op. je kan beter. ik doe zelfs beter.
je hebt te lang gewacht met die poolsequote:Op vrijdag 6 november 2015 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze was niet enthousiast genoeg en ik had toen toch geen tijdquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je hebt te lang gewacht met die poolse
totaal offtopic maar okquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:54 schreef Renesite het volgende:
Notaris in nederland heet in belgie "gerechtsdeurwaarder"
quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
misschien moet ik toch die chick van de fb van pax toevoegen
sorryquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:55 schreef Paxcon het volgende:
Een of andere debiel belt 10x achter elkaar aan bij de keukenbel
doenopen danquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:55 schreef Paxcon het volgende:
Een of andere debiel belt 10x achter elkaar aan bij de keukenbel
Ik kan me nog een uitspraak van haar herinneren die jou heel erg zou aansprekenquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het oog ziet niet wat op het netvlies valt
ik heb haar naam nooit genoemd, zou niet eens meer weten hoe ze heetquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kan me nog een uitspraak van haar herinneren die jou heel erg zou aanspreken
en niet die naam weer noemen
Volgens mij wel want ik weet over wie het gaatquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb haar naam nooit genoemd, zou niet eens meer weten hoe ze heet
wat is de uitspraakquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij wel want ik weet over wie het gaat
of fokkie noemde die naam
woon je dochtbij zernike?quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee als ze mij willen hebben moeten zn mn eigen bel maar gebruiken
ik invite haar voor pillow talkquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ze vond seks prima als ze daarnaast maar een beetje aandacht kreeg
geen gekut en namen hierquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:59 schreef Mortaxx het volgende:
nu ben ik nieuwsgierig wie het ook alweer was
ok. Omdat je een keuken schijnbaar deelt. Dacht ik in de bomenwijkquote:
Hehe neequote:Op vrijdag 6 november 2015 22:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
ok. Omdat je een keuken schijnbaar deelt. Dacht ik in de
Bomenwijk
Nee, op mn schatjepatatjeliefjefrummeltjehoepeliefloepiepoppetjequote:
ik heb haar weer gevonden. Ken je haar goed?quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
geen gekut en namen hier
straks via google ofzo
als we het over dezelfde hebben: heb mee in klas 1tm6 gezetenquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb haar weer gevonden. Ken je haar goed?
eens. en een kloteind fietsen.quote:
ja met een L tochquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als we het over dezelfde hebben: heb mee in klas 1tm6 gezeten
kom je bij me slapenquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
ik moet binnenkort eens naar grunna toe
Welke schoro zat je dan swa.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als we het over dezelfde hebben: heb mee in klas 1tm6 gezeten
Pffff.. Ik deed 5 dagen in de week ernaar fietsne. Lukte prima.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
eens. en een kloteind fietsen.
ik woon er wel vlakbij, maar ik heb daar 's avonds college en dan moet ik terug fietsen in het donker en ben ondertussen al 100x verdwaald daar
Nee, maar ik vind het leuk om mee te denkenquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb jij nog wat moois voor ons in de aanbieding?
quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het leuk om mee te denken
Renee en ik zijn opzoek naar een mooie staande lamp voor in de hoekquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het leuk om mee te denken
ja maar jij hebt richtingsgevoelquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pffff.. Ik deed 5 dagen in de week ernaar fietsne. Lukte prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |