Nee, op mn schatjepatatjeliefjefrummeltjehoepeliefloepiepoppetjequote:
ik heb haar weer gevonden. Ken je haar goed?quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
geen gekut en namen hier
straks via google ofzo
als we het over dezelfde hebben: heb mee in klas 1tm6 gezetenquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb haar weer gevonden. Ken je haar goed?
eens. en een kloteind fietsen.quote:
ja met een L tochquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als we het over dezelfde hebben: heb mee in klas 1tm6 gezeten
kom je bij me slapenquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
ik moet binnenkort eens naar grunna toe
Welke schoro zat je dan swa.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als we het over dezelfde hebben: heb mee in klas 1tm6 gezeten
Pffff.. Ik deed 5 dagen in de week ernaar fietsne. Lukte prima.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
eens. en een kloteind fietsen.
ik woon er wel vlakbij, maar ik heb daar 's avonds college en dan moet ik terug fietsen in het donker en ben ondertussen al 100x verdwaald daar
Nee, maar ik vind het leuk om mee te denkenquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb jij nog wat moois voor ons in de aanbieding?
quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het leuk om mee te denken
Renee en ik zijn opzoek naar een mooie staande lamp voor in de hoekquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het leuk om mee te denken
ja maar jij hebt richtingsgevoelquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pffff.. Ik deed 5 dagen in de week ernaar fietsne. Lukte prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |