Ik was al een beetje bang voor stalkers, al mag jij het best wetenquote:
Owquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was al een beetje bang voor stalkers, al mag jij het best weten
maar je weet niet wie er allemaal meelezen
ama kan me dm'en voor de foto in oude staat
vertel me meer, welke versierskills liet hij los?quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:34 schreef Renesite het volgende:
Al wilde Pax mij wel versieren. Stiekem vond ik dat wel interessant.
zei hij toch. Hij wilde een appje van mequote:Op vrijdag 6 november 2015 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
vertel me meer, welke versierskills liet hij los?
Had je het zo erg versmeerd dat er uren herstelwerk nodig was mortaxx?quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
ik heb de keuken schoongemaakt, nu voor de derde keer wasmachine aan en ga nu badkamer doen
Hoe groot is die studio van jequote:Op vrijdag 6 november 2015 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
ik heb de keuken schoongemaakt, nu voor de derde keer wasmachine aan en ga nu badkamer doen
Wil niet goedquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:05 schreef Amarantha het volgende:
Waar blijft de foto Pax van je nieuwe lampjes
Neequote:Op vrijdag 6 november 2015 21:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wil niet goedWordt een waas
maar ik had een foto van de lmapjes die ik eerder had hangen gepost, heb je die gezien?
Kerstlampjes zijn chill. Ik heb ze hier ook hangen. Al 3 jaar lang.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:09 schreef Paxcon het volgende:
Leek leuk op de doos, maar in de praktijk kermis-effect, dus ik ben teruggegaan naar de action en ze omgeruild voor witte/gele lampjes, die hangen nu
Ja heel leukquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kerstlampjes zijn chill. Ik heb ze hier ook hangen. Al 3 jaar lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |