Juist veel inspraak.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
heeft pat nog inspraak als t om een nieuwe lamp gaat of niet?
Dus die heb ik omgeruild voor geelwitte lampjesquote:
wat een leuk nummerbordquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:24 schreef Paxcon het volgende:
Deze had ik vanmiddag gekocht maar op de doos leek het leuker dan in het echt. Beetje kermisachtig.
[..]
Dus die heb ik omgeruild voor geelwitte lampjes
kijk eens naast de magnetron en ovenquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat een leuk nummerbord
en zeer leuk zo. good job.
ik kan het niet zo goed zien waar dat is want die foto staat 90 graden verkeerdquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kijk eens naast de magnetron en oven
het is een schaapquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan het niet zo goed zien waar dat is want die foto staat 90 graden verkeerd
bij het raamquote:
een lolly of een lollyquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
bij het raam
dat knuffeltje hebben pax en ik gewonnen op de kermis, hij mocht het schaapje houden en ik kreeg met de rest van muntjes een lolly
Ik was al een beetje bang voor stalkers, al mag jij het best wetenquote:
Owquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was al een beetje bang voor stalkers, al mag jij het best weten
maar je weet niet wie er allemaal meelezen
ama kan me dm'en voor de foto in oude staat
vertel me meer, welke versierskills liet hij los?quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:34 schreef Renesite het volgende:
Al wilde Pax mij wel versieren. Stiekem vond ik dat wel interessant.
zei hij toch. Hij wilde een appje van mequote:Op vrijdag 6 november 2015 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
vertel me meer, welke versierskills liet hij los?
Had je het zo erg versmeerd dat er uren herstelwerk nodig was mortaxx?quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
ik heb de keuken schoongemaakt, nu voor de derde keer wasmachine aan en ga nu badkamer doen
Hoe groot is die studio van jequote:Op vrijdag 6 november 2015 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
ik heb de keuken schoongemaakt, nu voor de derde keer wasmachine aan en ga nu badkamer doen
Wil niet goedquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:05 schreef Amarantha het volgende:
Waar blijft de foto Pax van je nieuwe lampjes
Neequote:Op vrijdag 6 november 2015 21:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wil niet goedWordt een waas
maar ik had een foto van de lmapjes die ik eerder had hangen gepost, heb je die gezien?
Kerstlampjes zijn chill. Ik heb ze hier ook hangen. Al 3 jaar lang.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:09 schreef Paxcon het volgende:
Leek leuk op de doos, maar in de praktijk kermis-effect, dus ik ben teruggegaan naar de action en ze omgeruild voor witte/gele lampjes, die hangen nu
Ja heel leukquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kerstlampjes zijn chill. Ik heb ze hier ook hangen. Al 3 jaar lang.
Ik wil nieuwe want er zijn 2 lampjes kapot. En als ik huisje heb ga ik ze ook ophangen boven de computer. Ik word ook intens gelukkig van al die kerstlampjes buiten eind december.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja heel leukIk was niet eens om die lampjes naar de action gegaan maar ik zag ze staan en het leek me wel leuk
Mijn moeder heeft van die kerstboomlampjes dat als er eentje stuk gaat, gelijk de hele strip niet meer werktquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Nieuwe Netflix serie checken: Master of None.
[..]
Ik wil nieuwe want er zijn 2 lampjes kapot. En als ik huisje heb ga ik ze ook ophangen boven de computer. Ik word ook intens gelukkig van al die kerstlampjes buiten eind december.
er bestaan kerstboomlampjes die niet zo werken, maar gewoon 1 lampje niet meer werkt zeg maarquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft van die kerstboomlampjes dat als er eentje stuk gaat, gelijk de hele strip niet meer werkt
joop is ook leukquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:14 schreef Etsu het volgende:
zal ik mn kat ook Bob ook noemen, rene?
zodat wij op een of andere manier met elkaar verbonden blijven
en bob?quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:19 schreef Renesite het volgende:
Ik drink radler. Pat rose. Rock and roll
Proost, amice.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:19 schreef Renesite het volgende:
Ik zit net zo hard rolpatroonbevestigend te wezen hierquote:
vertelquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zit net zo hard rolpatroonbevestigend te wezen hier
Amarettoquote:
ja die heeft ama denk ikquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
er bestaan kerstboomlampjes die niet zo werken, maar gewoon 1 lampje niet meer werkt zeg maar
scheelt nieuwe kopen
radler 0.0 zekerquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:19 schreef Renesite het volgende:
Dat blijktquote:
handdoeken, kleding; werkkleding; beddengoedquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had je het zo erg versmeerd dat er uren herstelwerk nodig was mortaxx?
30 m2quote:
Moet je zelf je werkkleding wassen?quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
handdoeken, kleding; werkkleding; beddengoed
[..]
30 m2
dan denkt pat dat je vreemd gaatquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
heb nog een paar koud staan. Tot zo?
die dingen vind ik veel te grootquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga ook echt wel op eBay een krabpaal bestellen als ik mijn huisje heb.
http://www.ebay.de/sch/i.(...)enkratzbaum&_sacat=0
hebben wij oooookquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
die dingen vind ik veel te groot
ik heb een simpele gekocht
[ afbeelding ]
heb je nummer niet. 🙄quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben gesteld op discretie dus app me nou maar gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |