achter CS. meh.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Liever rivierenbuurt/helpman/oosterpoort!
Klopt. Maar ik werk straks in zuid-oost en Pat oost-Groningen. Dus keuzes maken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
achter CS. meh.
in t noorden is er meer groen
Maar dan op een poot.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:28 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik vind deze wel leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al had ik hem liever in donkerblauw gezien bij jullie thuis. Ik vind jullie interieur wel wat braafjes eigenlijk,
Nja, dat zou ik juist niet doen omdat er helemaal niets verrassends gebeurt nu qua interieur.quote:
inrichting moet functioneel zijnquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:30 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nja, dat zou ik juist niet doen omdat er helemaal niets verrassends gebeurt nu qua interieur.
Punt is: ik ben een beetje 'bang' voor het bevestigen op de muur en houd niet van vastzetten van ietsquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:30 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nja, dat zou ik juist niet doen omdat er helemaal niets verrassends gebeurt nu qua interieur.
achjaquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik werk straks in zuid-oost en Pat oost-Groningen. Dus keuzes maken.
Dat doet me niet zoveel.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
achja
het schijnt dat mijn wijk/buurt als laatst komt qua parkeervergunning
Te duur.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Gewoon daarzo bij Euroborg wonen ja toch.
Zonde! Daarnaast hoeft het ook niet 'vast' toch? Je kunt ook vrij goedkoop fotobehang laten maken of een mooie afbeelding op doek laten drukken. Ik heb een doek hangen van 2 x 1 meter; 125 euro was het.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Punt is: ik ben een beetje 'bang' voor het bevestigen op de muur en houd niet van vastzetten van iets! En ik krijg dat er niet doorheen bij Pat
Neejohquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:35 schreef Etsu het volgende:
latah. als ik oud ben. koop ik een mooi grachtenhuisje aan praedeiniussingel (heb daar vroeger gewoond)/heresingel/ubbbo emmiussingel
lijkt me echt prachtig.
Verbeterd is het welquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:33 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo was het trouwens. Uitgeleefd en lellek.
Rechtsonder naar links boven![]()
Gaat om de lamp in dit geval.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:35 schreef Saisai het volgende:
[..]
Zonde! Daarnaast hoeft het ook niet 'vast' toch? Je kunt ook vrij goedkoop fotobehang laten maken of een mooie afbeelding op doek laten drukken. Ik heb een doek hangen van 2 x 1 meter; 125 euro was het.
dat balkonquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:37 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)benhauptstraat-55-a/
Dat huis hadden we op zeker willen hebben!
Jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:38 schreef Saisai het volgende:
[..]
Oooh op die fiets, ik interpreteer het niet goed. Ok, dus de enige optie is een vloerlamp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |