Volgens mij heb ik trouwens nooit gezegd dat ik op twinks valquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
plus ik ben geen twink. Niet je ding dus.
bij een mannetje weet ik wel een naamquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:38 schreef Etsu het volgende:
ey pax, hoe zou jij een kat noemen als het een meisje of een jongen was?
ik twijfel heel erg en ik hoop dat je mij ermee kan helpen
vertelquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
bij een mannetje weet ik wel een naam
duh. Dat zag ik aan je neus. Met als bij Etsu trouwens. Aan Pat zag ik dat hij een cubje wiltquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik trouwens nooit gezegd dat ik op twinks val
maar dat is wel zo ja
pakskonquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou m'n kat naar mezelf vernoemen
Ben jij vies dik dan ofzoquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
duh. Dat zag ik aan je neus. Met als bij Etsu trouwens. Aan Pat zag ik dat hij een cubje wilt
cub is niet viesdik. Maar ben sowieso geen twink of bear.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben jij vies dik dan ofzo
ik had een foto van jou gezien, dat viel wel mee dacht ik
oeh. mijn naam en jouw naam op een bordje aan de voordeur. weet niet wat mensen denken heur.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou m'n kat naar mezelf vernoemen
jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moet je zelf je werkkleding wassen?
Oh al die termen ookquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
cub is niet viesdik. Maar ben sowieso geen twink of bear.
en als de kat em niet wilt ga je er gewoon zelf opzittenquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
die dingen vind ik veel te groot
ik heb een simpele gekocht
[ afbeelding ]
pat is cub toch?quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
cub is niet viesdik. Maar ben sowieso geen twink of bear.
jij gaat je straks zeker ook vader noemenquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
oeh. mijn naam en jouw naam op een bordje aan de voordeur. weet niet wat mensen denken heur.
mortie IIquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
bij een mannetje weet ik wel een naam
quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh al die termen ook
eng wereldje is het maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |