welke bank is wel geschikt voor katten dan?quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:14 schreef Saisai het volgende:
[..]
Die hadden ze staan, echt!Dat is die vilten bank toch?
prachtig! maar ik heb katten dus dat is een crime
Gewoon, een stoffen met (redelijk) fijngeweven stof (geen pluis) óf een dikke lederen bank (liefst ruw).quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
welke bank is wel geschikt voor katten dan?
Past wel hoor. Fleurt goed op.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:13 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik had ook een ander schilderij gekozen, ik vind dit helemaal niet bij jou passen al ken ik je alleen van hier.
Leer. Leuk als de kat eraan krabt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:18 schreef Saisai het volgende:
[..]
Gewoon, een stoffen met (redelijk) fijngeweven stof (geen pluis) óf een dikke lederen bank (liefst ruw).
Aan vilt blijven de kattenharen plakken.
Die vind ik ook mooiquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Past wel hoor. Fleurt goed op.
Vind deze ook vet
[ afbeelding ]
Maar manlief vond deze te duister. Maar deze zou i wel op de andere muur willen. Mag hem kopen wanneer de schilder hem na 1 januari nog heeft!
Daarom schreef ik ook dik leerquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leer. Leuk als de kat eraan krabt.
Mijn ouders hebben een gewone stoffen bank. Nou, die ziet er gewoon niet uit.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:18 schreef Saisai het volgende:
[..]
Gewoon, een stoffen met (redelijk) fijngeweven stof (geen pluis) óf een dikke lederen bank (liefst ruw).
Aan vilt blijven de kattenharen plakken.
Netjes hoorquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:22 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen hangt er nu een lamp boven de tafel, zo'n brede zwart stoffen bak en staat er een teakhouten kastje waar die poef op wieltjes op de foto staat![]()
Is trouwens de andere kant van de kamer. Rest van het huis is basic met gestucte muren en spackkorrel muren.
mooi huis.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:22 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen hangt er nu een lamp boven de tafel, zo'n brede zwart stoffen bak en staat er een teakhouten kastje waar die poef op wieltjes op de foto staat![]()
Is trouwens de andere kant van de kamer. Rest van het huis is basic met gestucte muren en spackkorrel muren.
Foto? Of had je in winkel gezien?quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:24 schreef Etsu het volgende:
helaas is een huis opknappen/opleuken zo duur
ik heb laatst ook erg leuke servies gezien voor speciale gelegenheden
350 euro.
http://www.royaldoulton.co.uk/shop/by-collection/pacificquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Foto? Of had je in winkel gezien?
kom je richting station noord?quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:25 schreef Renesite het volgende:
Moet alleen nog best veel ana gebeuren... en eigenlijk zouden we wel willen verhuizen, wat meer naar de binnenstad. Kan ook wel aangezien dit een super goedkoop huis was/is
Die kast bij je balkon toch? Wel mooi iddquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://www.royaldoulton.co.uk/shop/by-collection/pacific
en ik heb een grote blauwe kast in de woonkamer, daarin moet het dan staan. mooi he?
heb mijn moeder al gehint dat de kerst eraan komt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die kast bij je balkon toch? Wel mooi idd
240 euroquote:Op vrijdag 6 november 2015 22:25 schreef Paxcon het volgende:
Goede smaak rene
Leuk huis en mooi schilderij
Wat vraagt hij voor dat schilderij?
quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb mijn moeder al gehint dat de kerst eraan komt.
Ik vind deze wel leuk:quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:22 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |