SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat al een tijdje te wachten ja.
Je snapt dat ik geen lapo meer durf te maken nu.
Nooit meer topic openen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hij vertelt mij vrijwel nooit wat, dus dat valt wel mee.quote:Op zondag 1 november 2015 23:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jouw lijntje met Pijll is korter dan die van ons, denk ik. Staat 'ie niet met een selfie-stick op de Big Ben oid?![]()
Ik ook nooit meer. Ik vind topictitels bedenken nog niet zo erg, maar ik ben die WLWW-shit zo zat.quote:![]()
Mee eens. Ik kan die dingen niet eens maken. Mijn loopjes staan er alleen in als ik lief aan pijll vraag om zo'n ding te maken of als anderen hetzelfde loopje doen.quote:Op zondag 1 november 2015 23:08 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ook nooit meer. Ik vind topictitels bedenken nog niet zo erg, maar ik ben die WLWW-shit zo zat.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dan moet je meer vragen.quote:Op zondag 1 november 2015 23:08 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hij vertelt mij vrijwel nooit wat, dus dat valt wel mee.
Edit: of wachten tot iemand hem tagt op feestboek.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Voor degene die een afzien foto wilIk loop dus links op de foto elk zandkorreltje op het strand te vervloeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder hele leuke loop, tot aan het strand, dat was best pittig![]()
![]()
Ja dat strand is killing dapluiz!
Enne, jongens, we zijn genoemd als reviewers op de website van 1 van de favo producten van dit topic
http://www.spibelt.nl/content/17-reviews![]()
quote:Op zondag 1 november 2015 23:13 schreef dapluiz het volgende:
Voor degene die een afzien foto wilIk loop dus links op de foto elk zandkorreltje op het strand te vervloeken.
De fotograaf heeft een toepasselijke naam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder hele leuke loop, tot aan het strand, dat was best pittig![]()
![]()
Hahaha! Briljant!quote:Op maandag 2 november 2015 07:55 schreef GotC het volgende:
Enne, jongens, we zijn genoemd als reviewers op de website van 1 van de favo producten van dit topic
http://www.spibelt.nl/content/17-reviewsSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Oke, voor de WOG'gers onder jullie......zoek de juiste topicnummers bij de quotesquote:Op maandag 2 november 2015 07:55 schreef GotC het volgende:
http://www.spibelt.nl/content/17-reviews'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Toch maar eens naar kijken... mn nieuwe telefoon past niet meer in het vakje met rits van mijn drinkgordelquote:Op maandag 2 november 2015 07:55 schreef GotC het volgende:
http://www.spibelt.nl/content/17-reviews
/firstworldproblems<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
LIF / [Hardlopen] #752 - De cm's en kilo's vliegen eraf!quote:Op maandag 2 november 2015 08:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Oke, voor de WOG'gers onder jullie......zoek de juiste topicnummers bij de quotes
LIF / [Hardlopen] #720 - Nare verwondingen
LIF / [Hardlopen] #701 - Lentekriebels
LIF / [Hardlopen] #790 Lopen op de Spaanse heuveltjes!
LIF / [Hardlopen] #729 - Marathonstress is een keuze
LIF / [Hardlopen] #790 Lopen op de Spaanse heuveltjes!
LIF / [Hardlopen] #724 - swinging boobs!
LIF / [Hardlopen] #778 Lopen in het zonnetje
LIF / [Hardlopen] #711 - Met hardloopfoto's boven het bed![]()
![]()
![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Steffelonio je hebt me weer ingehaald in de challengeWordt een leuke battle tot het eind van het jaar!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
LVML![]()
Is er geen storm / windkracht 15 tegen of regendruppels zo groot als vuisten. Dan passen ze het parcours wel aan om het wat zwaarder te maken. Doel was sneller dan vorig jaar en met 2:16 is dat ruimschoots gelukt, uiteindelijk binnen in 56:46.
Heel even dacht ik nog aan een ER (Evenement Record), maar de 55:56 uit 2009 blijft staan.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ik heb je niet gezien gisterenquote:Op maandag 2 november 2015 10:08 schreef CaLeX het volgende:
LVML![]()
Is er geen storm / windkracht 15 tegen of regendruppels zo groot als vuisten. Dan passen ze het parcours wel aan om het wat zwaarder te maken. Doel was sneller dan vorig jaar en met 2:16 is dat ruimschoots gelukt, uiteindelijk binnen in 56:46.
Heel even dacht ik nog aan een ER (Evenement Record), maar de 55:56 uit 2009 blijft staan.
F means you're fucked![]()
Ik jou ook nietquote:, MrB wel na afloop nog even gesproken.
Nu heb ik zin in de Duinstrandloop
Trek eens aan mijn vinger?
Die is ook leuk ja, al zijn er wat hekken in het parcours geplaatst omdat de Hooglanders een groter gebied hebben gekregen.quote:Op maandag 2 november 2015 10:28 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, MrB wel na afloop nog even gesproken.
Nu heb ik zin in de Duinstrandloop
Duinstrandloop wordt een lekker uitlooploopje, de dag na de Meijendelloop. Ging vorig jaar ook goed
F means you're fucked![]()
Hier wordt het ook niet meer dan een 'sneller dan vorig jaar loopje'.quote:Op maandag 2 november 2015 10:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Die is ook leuk ja, al zijn er wat hekken in het parcours geplaatst omdat de Hooglanders een groter gebied hebben gekregen.
Duinstrandloop wordt een lekker uitlooploopje, de dag na de Meijendelloop. Ging vorig jaar ook goed
Een echt doel voor het voorjaar moet ik nog vinden.Trek eens aan mijn vinger?
Mijn hardloopjaar is vanochtend beëindigd. Daarmee ben ik op 670 km gekomen, wat 43% van mijn jaartotaal van vorig jaar was.
Ik liep 4 wedstrijden: 2x5, 1x4 mijl en 1x10.
Volgend jaar ga ik weer rustig opbouwen.![]()
Ik heb niet alles gelezen in het topic, maar hoezo per vanmorgen beëindigd?quote:Op maandag 2 november 2015 10:53 schreef Zwabberhark het volgende:
Mijn hardloopjaar is vanochtend beëindigd. Daarmee ben ik op 670 km gekomen, wat 43% van mijn jaartotaal van vorig jaar was.
Ik liep 4 wedstrijden: 2x5, 1x4 mijl en 1x10.
Volgend jaar ga ik weer rustig opbouwen.Trek eens aan mijn vinger?
Ik heb een parodontologische operatie gehad vorige week en voor het genezingsproces mag ik de rest van het jaar niet meer sporten. Door sporten stijgt je bloeddruk en dat is niet gunstig. Tja. Het is niet anders, al sta ik niet tequote:Op maandag 2 november 2015 11:05 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen in het topic, maar hoezo per vanmorgen beëindigd?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: