Ik heb mijn spibelt ook altijd bij me voor mijn telefoon, terwijl ik ook een Garmin heb. Mijn vrouw vindt het gewoon een veilig idee als ik een telefoon bij me heb als ik ergens ver weg in de polder rond hobbel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:43 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja zo'n zakjes zijn wel handig. Ik had eerst zo'n armband voor mijn telefoon en dan heb je plaats genoeg voor je sleutels. Maar door zweet ging die armband ook irriteren. Ik zweer dus bij mijn spibelt (volgens mij zou ik hem nog meenemen als ik bijv een garmin heb, gewoon voor de handig en je voelt er idd niets van).
Hier is het volgens mij ook niet zo crimineel, maar er hoeft maar een gek te zijn. Ik zorg er wel altijd voor dat alles uit het zicht ligt.
Ow en schijnbaar zijn er ook tights van Lululemon die heel veel zakjes hebben.....maar die schijnen ook heel duur te zijn.
ik vertel Mrs.RD altijd hoe laat ik ongeveer thuis zou moeten zijn en waar ik ga lopen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:48 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Mijn vrouw vindt het gewoon een veilig idee als ik een telefoon bij me heb als ik ergens ver weg in de polder rond hobbel.
ga je dan niet gewoon te hard van stapel?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:53 schreef Levitas het volgende:
The day after. Weer mank.
* Levitas verstopt zich weer in de lappenmand voor een week á 2 weken en overweegt serieus of dit het hardlopen zo nog wel waard is.
NOFI maar dat vraag ik me af en toe ook wel eens afquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga je dan niet gewoon te hard van stapel?
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik vertel Mrs.RD altijd hoe laat ik ongeveer thuis zou moeten zijn en waar ik ga lopen.
That's enough for me
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:03 schreef Tyler-Girl het volgende:
(volgens mij zou vriendlief het niet eens merken als ik niet binnen een half uur terug ben, misschien dat ie zich na een uur ofzo pas zorgen gaat maken...)
Ow gelukkig! Dan ben ik dus niet de enige. Ik ben al blij dat hij de laatste tijd vraagt hoe het rennen gingquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]komt bekend voor... ik denk dat Mrs.RD pas merkt als mijn avondeten nog op het aanrecht staat om 9 uur of zo
Ik weiger te geloven dat het dit keer(!!) komt door te veel / te snel / te lang. Ik ben notabene 12 weken geleden weer begonnen met het start to run schema (5 - 10 km), waarbij ik in 12 weken op een verantwoordelijke manier opgebouwd heb tot 60 minuten lopen. Daarnaast heb ik nog nooit zo bewust op tempo's gelet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga je dan niet gewoon te hard van stapel?
en eens tips vragen bij een orthopeed/podoloog/fysio?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:15 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat het dit keer(!!) komt door te veel / te snel / te lang. Ik ben notabene 12 weken geleden weer begonnen met het start to run schema (5 - 10 km), waarbij ik in 12 weken op een verantwoordelijke manier opgebouwd heb tot 60 minuten lopen. Daarnaast heb ik nog nooit zo bewust op tempo's gelet.
Dát was vorig jaar te hard van stapel gaan - 15x 200m @ 3:30 min/km, of 15+ km tijdens een LDL.
Normaals, ik ben ervan overtuigd dat deze blessure niet direct van het hardlopen komt, maar eerder van de stand van mijn voeten, i.c.m schoenen. Sinds ik weer zomerse schoenen (lagere schoenen) draag heb ik last van m`n enkel, alsof ik bij elke stap m`n enkel verzwik zeg maar.
Voor mij is er op deze manier weinig leuks meer aan, tbh. Als het wel door "te hard van stapel gaan" komt, dan zou ik weer met Evy moeten gaan lopen, beginnen met 2 minuutjes hardlopen. En dat, met alle respect voor alle lopers die nu wel met Evy lopen, weiger ik.
Ik baal er gewoon van dat elke keer als ik loop er ontzettend van kan genieten. Elke keer gaat het even lekker en dan komt er weer iets nieuws waardoor ik niet volledig kan trainen of zelfs helemaal niet kan trainen
vaste conversatie als ik thuiskom van een wedstrijd:quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ow gelukkig! Dan ben ik dus niet de enige. Ik ben al blij dat hij de laatste tijd vraagt hoe het rennen gingeerder was het vooral (als ik zei dat het zwaar was): ja dat is je eigen schuld, jij gaat rennen
![]()
Nu hem nog zover krijgen dat hij ook (weer) gaat rennen
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vaste conversatie als ik thuiskom van een wedstrijd:
Mrs.RD...did you win?
RD...No
Mrs.RD.. why did you go then?
enough said
Echt...na al die jaren nog steeds?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vaste conversatie als ik thuiskom van een wedstrijd:
Mrs.RD...did you win?
RD...No
Mrs.RD.. why did you go then?
enough said
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik heb jullie om te reageren als ik geweest ben
quote:
Liefde is...met haar mee fietsen als ze gaat hardlopen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn vriend is best lief over het lopen tegen mij. En vind het kei tof als ik blij thuiskom dat het weer gelukt is. Hij fietst ook weleens mee enzo.
Ik vind dat wel leuk want hij heeft er verder helemaal niks mee met dat hardlopen haha.
Mijn meneer vraagt gelukkig gewoon hoe het gegaan is en zegt vervolgens ongeacht de uitslag dat hij trots op me is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Mrs.RD begrijpt het gewoon niet......
Maar dat is oke
Ja lief he. En dat is best mooi he. Hoe waardeloos het ook ging ze blijven trots.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:27 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Liefde is...met haar mee fietsen als ze gaat hardlopen.
[..]
Mijn meneer vraagt gelukkig gewoon hoe het gegaan is en zegt vervolgens ongeacht de uitslag dat hij trots op me is.
Kiwi Chicks....tough as old boots!quote:
Mijn vriend helpt me met schema's maken, dat is wel fijn! Maar zelf hardlopen doet hij alleen als andere sporten niet mogelijk zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn vriend is best lief over het lopen tegen mij. En vind het kei tof als ik blij thuiskom dat het weer gelukt is. Hij fietst ook weleens mee enzo.
Ik vind dat wel leuk want hij heeft er verder helemaal niks mee met dat hardlopen haha.
Hij is er iig bij betrokken tochquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mijn vriend helpt me met schema's maken, dat is wel fijn! Maar zelf hardlopen doet hij alleen als andere sporten niet mogelijk zijnen meefietsen ook niet. Laatst was hij wel komen kijken bij de Leidscherijnloop, maar toen had ik te hard gelopen want hij was er pas 10 minuten na mijn finish
Gebeurde ook al vorig jaar toen mijn ouders bij de HM kwamen kijken haha..
Mijn hond klaagt wel.. Die wil ook mee.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:40 schreef Murmeli het volgende:
Hahahahaha je vrouw RDbest grappig.
Mijn katten klagen niet.
Mijn ex was heel enthousiast over het lopen (als ik hem nu spreek vraagt hij er vaak ook naar, zelf houdt ie ook van sport)
En mijn katten klagen ook niet.
Levitasecht klote voor je zeg!
Ik zou inderdaad eens een goede sportarts oid zoeken en dan samen kijken of het op te lossen is of dat hardlopen het evt echt niet is voor je. Al hoop ik dat laatste niet
Ja Zwabber, het zal toch allemaal op jou neerkomen dan. Je wordt de Jero van ons team...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:52 schreef Zwabberhark het volgende:
Het Ekidenteam waar ik in zit heeft twee geblesseerde 10 km-lopers. Allebei d'n enkel.
En een van de 5 km-lopers is al maanden geveld door vage virussen.
Het ziet er dus fantastisch uit.
ik bewaar hem even tot morgenochtend om het rustig te bekijken., lijkt me intressant!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:19 schreef La_Tramposa het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)pstein_2014-480p.mp4
Fijne ted-talk over de evolutie van de lichamen van atleten en hun records..
Pff, wat klote Levitas. Vooral omdat je weer rustig aan bent begonnen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:53 schreef Levitas het volgende:
The day after. Weer mank.
* Levitas verstopt zich weer in de lappenmand voor een week á 2 weken en overweegt serieus of dit het hardlopen zo nog wel waard is.
Dankjewelquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:33 schreef Voccar het volgende:
[..]
Pff, wat klote Levitas. Vooral omdat je weer rustig aan bent begonnen.
Lekker bezig Think-Pink! Zit nog te twijfelen of ik vanavond of morgenochtend zal gaan. Hoe dan ook ga ik dan over het jaartotaal van 2013 heen
Goed bezigquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:31 schreef te-brengla het volgende:
Ik heb vanmorgen les 27 gelopen: 30 minuten joggen met 3 x 30 seconden versnellen. En ik heb mijn loopje vergeleken met een soortgelijke training van vorige week. Ik loop iets harder met een lagere hartslag. Yes, het langzame trainen begint langzaam zijn vruchten af te werpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Deed ik eerst ook altijd maar begon op een gegeven moment toch irritant te worden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:22 schreef Yellowflower84 het volgende:
Doe mijn sleutels altijd in mijn sportbh... Toch een voordeel bij het sporten van die dingen Verder alleen mp3speler mee, loop nog met Evy, dus meer is nog niet nodig.
Of je laat gewoon de schuifpui op een kier staan zoals mijn onderburen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Waarom gaan alle deuren niet gewoon met pincodes open :p
Ik had je naam even over hoofd gezien, las deze regel en dacht meteen: hé, een Amersfoorterquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:48 schreef McTwente het volgende:
[..]
Wel een beetje dom om dat te doen, zeker in de wijk die onlangs in het nieuws was als de wijk met het hoogste inbraakpercentage van heel Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
Die heb ik laatst gehaaldquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:59 schreef Tarahumara het volgende:
Godver, ik had nog maar 10 dagen te gaan, maar gisteren vergeten in te loggen...
[ afbeelding ]
De laatste tijd weinig badges meer![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:27 schreef YUR het volgende:
Vanmorgen GotC uitgezwaaid, die is nu onderweg naar de start van de Roparun.
Op de terugweg ff langs mn stamkroeg gegaan om mn nieuwe schoenen op te halen (de blauwe). Komt er nog een doos tevoorschijn: "Hier, neem deze ook maar mee. Ik verkoop die dingen toch niet".
Dus:* Guard is jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Op de terugweg ff langs mn stamkroeg gegaan om mn nieuwe schoenen op te halen (de blauwe). Komt er nog een doos tevoorschijn: "Hier, neem deze ook maar mee. Ik verkoop die dingen toch niet".
Dus:Haha, awesome. Lijkt me wel lekker voor op het strand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Haha, awesome. Lijkt me wel lekker voor op het strand.Laten we dat gesprek maar ff via dm doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
Roept u dan maar!quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:19 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Goed bezig, mooie stukken heb je op die route. Ik ga m binnenkort eens lopen, van Velp naar Ermelo dan.
Dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een mazzel!![]()
Hoop dat ze je goed bevallen, wel rustig opbouwen heBen je trouwens wel van plan om het te gaan proberen, of gewoon voor af en toe lekker stukje wandelen?
Ik kan nog nix beloven....behalve dat ik er nu mee door het huis heen banjerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Roept u dan maar!
[..]![]()
Wat een mazzel!![]()
Hoop dat ze je goed bevallen, wel rustig opbouwen heBen je trouwens wel van plan om het te gaan proberen, of gewoon voor af en toe lekker stukje wandelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |