quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vaste conversatie als ik thuiskom van een wedstrijd:
Mrs.RD...did you win?
RD...No
Mrs.RD.. why did you go then?
enough said
Echt...na al die jaren nog steeds?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vaste conversatie als ik thuiskom van een wedstrijd:
Mrs.RD...did you win?
RD...No
Mrs.RD.. why did you go then?
enough said
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik heb jullie om te reageren als ik geweest ben
quote:
Liefde is...met haar mee fietsen als ze gaat hardlopen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn vriend is best lief over het lopen tegen mij. En vind het kei tof als ik blij thuiskom dat het weer gelukt is. Hij fietst ook weleens mee enzo.
Ik vind dat wel leuk want hij heeft er verder helemaal niks mee met dat hardlopen haha.
Mijn meneer vraagt gelukkig gewoon hoe het gegaan is en zegt vervolgens ongeacht de uitslag dat hij trots op me is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Mrs.RD begrijpt het gewoon niet......
Maar dat is oke
Ja lief he. En dat is best mooi he. Hoe waardeloos het ook ging ze blijven trots.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:27 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Liefde is...met haar mee fietsen als ze gaat hardlopen.
[..]
Mijn meneer vraagt gelukkig gewoon hoe het gegaan is en zegt vervolgens ongeacht de uitslag dat hij trots op me is.
Kiwi Chicks....tough as old boots!quote:
Mijn vriend helpt me met schema's maken, dat is wel fijn! Maar zelf hardlopen doet hij alleen als andere sporten niet mogelijk zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn vriend is best lief over het lopen tegen mij. En vind het kei tof als ik blij thuiskom dat het weer gelukt is. Hij fietst ook weleens mee enzo.
Ik vind dat wel leuk want hij heeft er verder helemaal niks mee met dat hardlopen haha.
Hij is er iig bij betrokken tochquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mijn vriend helpt me met schema's maken, dat is wel fijn! Maar zelf hardlopen doet hij alleen als andere sporten niet mogelijk zijnen meefietsen ook niet. Laatst was hij wel komen kijken bij de Leidscherijnloop, maar toen had ik te hard gelopen want hij was er pas 10 minuten na mijn finish
Gebeurde ook al vorig jaar toen mijn ouders bij de HM kwamen kijken haha..
Mijn hond klaagt wel.. Die wil ook mee.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:40 schreef Murmeli het volgende:
Hahahahaha je vrouw RDbest grappig.
Mijn katten klagen niet.
Mijn ex was heel enthousiast over het lopen (als ik hem nu spreek vraagt hij er vaak ook naar, zelf houdt ie ook van sport)
En mijn katten klagen ook niet.
Levitasecht klote voor je zeg!
Ik zou inderdaad eens een goede sportarts oid zoeken en dan samen kijken of het op te lossen is of dat hardlopen het evt echt niet is voor je. Al hoop ik dat laatste niet
Ja Zwabber, het zal toch allemaal op jou neerkomen dan. Je wordt de Jero van ons team...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:52 schreef Zwabberhark het volgende:
Het Ekidenteam waar ik in zit heeft twee geblesseerde 10 km-lopers. Allebei d'n enkel.
En een van de 5 km-lopers is al maanden geveld door vage virussen.
Het ziet er dus fantastisch uit.
ik bewaar hem even tot morgenochtend om het rustig te bekijken., lijkt me intressant!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:19 schreef La_Tramposa het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)pstein_2014-480p.mp4
Fijne ted-talk over de evolutie van de lichamen van atleten en hun records..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |