abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 6 juni 2014 @ 09:17:34 #51
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140771706
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 09:15 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik had eerst een sportbroek daar zat een heel klein zakje in en daar paste net mijn huissleutel in. Maar ik was telkens bang dat ik hem zou verliezen. Ooit wil ik ook een Garmin en dan hoeft er niet meer zoveel mee, maar toch. Ook als ik met de loopgroep ga lopen, dan moet de huissleutel mee, autosleutel, telefoon......Dan moet je toch wel veel zakjes hebben, wil dat passen ;)
als ik hier naar de groep ga,gaan de sleutels in een bak in de bus. Waar altijd iemand bij is. Top geregeld :)
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_140771769
Als ik met de auto ergens ben gaat alleen de autosleutel mee hoor. Huissleutel blijft dan echt wel achter in de auto
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_140771791
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 00:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
weinig Fok!kers aan de start bij de diverse evenementen komend weekend!
Wel mijn eerste wedstrijd sinds ik weer begonnen ben met lopen. :Y

Ik twijfel alleen nog over de afstand, dus die ga ik ter plekke bepalen. Het liefst loop ik een 10k volle bak, zodat ik volgende week kan hazen in Amersfoort. Maar als het al erg warm is, wordt het een 5k of 7,5k en meer ontspannen lopen.

Alsjemaarlolhebt hè...
pi_140771802
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 00:23 schreef flipsen het volgende:
En ik ben druk aan het feesten, 6 juni: mijn kleine wordt vandaag 8 jaar oud *O*
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
pi_140771821
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 09:23 schreef McTwente het volgende:

[..]

Wel mijn eerste wedstrijd sinds ik weer begonnen ben met lopen. :Y

Ik twijfel alleen nog over de afstand, dus die ga ik ter plekke bepalen. Het liefst loop ik een 10k volle bak, zodat ik volgende week kan hazen in Amersfoort. Maar als het al erg warm is, wordt het een 5k of 7,5k en meer ontspannen lopen.

Alsjemaarlolhebt hè...
Veel plezier!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  vrijdag 6 juni 2014 @ 09:36:32 #56
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_140772014
Meestal laat ik de huissleutel ook wel in de auto liggen, maar bij onze loopgroep gaat (helaas) altijd iedereen mee, dus niemand die bij de auto's blijft ofzo.

Ik mag morgen weer lopen *O* Lekker vroeg de wekker zetten en voor de hitte rennen. En dan de rest van de dag bakken in de zon :D 8-)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_140772046
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 09:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja bij mij ook. Ik zou ook niet weten waar ik anders mijn telefoon en sleutel zou moeten laten. Ik hoor wel eens mensen over tights met zakjes, maar die zijn toch nooit groot genoeg?? en helaas heb ik zelf nog nooit zo'n tight gezien :(
Ligt er natuurlijk aan wat je mee wilt nemen. Ik heb zelf ook zo'n tight van Nike Dri Fit.
Dit idee (alleen dan de mannenvariant uiteraard):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen prima een paar sleutels in, of een bankpasje of zo. Vermoedelijk zou een telefoon ook nog wel gaan, maar dat heb ik nooit geprobeerd. Lijkt me qua zweten ook niet ideaal.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 09:38:56 #58
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140772052
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 09:21 schreef Guard het volgende:
Als ik met de auto ergens ben gaat alleen de autosleutel mee hoor. Huissleutel blijft dan echt wel achter in de auto
idem, evenals mijn telefoon en portemonnee..... this how we roll in NZ
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 6 juni 2014 @ 09:40:48 #59
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140772103
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 09:38 schreef McTwente het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk aan wat je mee wilt nemen. Ik heb zelf ook zo'n tight van Nike Dri Fit.
Dit idee (alleen dan de mannenvariant uiteraard):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen prima een paar sleutels in, of een bankpasje of zo. Vermoedelijk zou een telefoon ook nog wel gaan, maar dat heb ik nooit geprobeerd. Lijkt me qua zweten ook niet ideaal.
die is groter dan t zakje dat in mijn broek zit :D
Today is life -

Dale Carnegie
pi_140772145
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 09:38 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

idem, evenals mijn telefoon en portemonnee..... this how we roll in NZ
Ik doe dat ook als ik een loopje heb maar toch ben ik altijd weer blij als mijn autoruit nog heel is als ik weer terug ben.

In West Friesland daarentegen kun je dagenlang je auto van het slot laten staan zonder dat iemand er naar om kijkt. :+
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  vrijdag 6 juni 2014 @ 09:43:37 #61
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_140772170
Ja zo'n zakjes zijn wel handig. Ik had eerst zo'n armband voor mijn telefoon en dan heb je plaats genoeg voor je sleutels. Maar door zweet ging die armband ook irriteren. Ik zweer dus bij mijn spibelt (volgens mij zou ik hem nog meenemen als ik bijv een garmin heb, gewoon voor de handig en je voelt er idd niets van).

Hier is het volgens mij ook niet zo crimineel, maar er hoeft maar een gek te zijn. Ik zorg er wel altijd voor dat alles uit het zicht ligt.

Ow en schijnbaar zijn er ook tights van Lululemon die heel veel zakjes hebben.....maar die schijnen ook heel duur te zijn.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 09:48:38 #62
359895 GlenHighland
GlenHighland
pi_140772248
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 09:43 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja zo'n zakjes zijn wel handig. Ik had eerst zo'n armband voor mijn telefoon en dan heb je plaats genoeg voor je sleutels. Maar door zweet ging die armband ook irriteren. Ik zweer dus bij mijn spibelt (volgens mij zou ik hem nog meenemen als ik bijv een garmin heb, gewoon voor de handig en je voelt er idd niets van).

Hier is het volgens mij ook niet zo crimineel, maar er hoeft maar een gek te zijn. Ik zorg er wel altijd voor dat alles uit het zicht ligt.

Ow en schijnbaar zijn er ook tights van Lululemon die heel veel zakjes hebben.....maar die schijnen ook heel duur te zijn.
Ik heb mijn spibelt ook altijd bij me voor mijn telefoon, terwijl ik ook een Garmin heb. Mijn vrouw vindt het gewoon een veilig idee als ik een telefoon bij me heb als ik ergens ver weg in de polder rond hobbel.
pi_140772351
The day after. Weer mank.

* Levitas verstopt zich weer in de lappenmand voor een week á 2 weken en overweegt serieus of dit het hardlopen zo nog wel waard is.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 09:55:13 #64
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140772368
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 09:48 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Mijn vrouw vindt het gewoon een veilig idee als ik een telefoon bij me heb als ik ergens ver weg in de polder rond hobbel.
ik vertel Mrs.RD altijd hoe laat ik ongeveer thuis zou moeten zijn en waar ik ga lopen.
That's enough for me
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 6 juni 2014 @ 09:55:27 #65
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140772374
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 09:53 schreef Levitas het volgende:
The day after. Weer mank.

* Levitas verstopt zich weer in de lappenmand voor een week á 2 weken en overweegt serieus of dit het hardlopen zo nog wel waard is.
ga je dan niet gewoon te hard van stapel?
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 6 juni 2014 @ 09:56:39 #66
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140772400
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 09:55 schreef Ynske het volgende:

[..]

NOFI maar dat vraag ik me af en toe ook wel eens af
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 6 juni 2014 @ 09:57:06 #67
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140772414
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 09:56 schreef rechtsedirecte het volgende:

Je ava O+
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 6 juni 2014 @ 09:57:27 #68
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_140772423
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 09:55 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik vertel Mrs.RD altijd hoe laat ik ongeveer thuis zou moeten zijn en waar ik ga lopen.
That's enough for me
Hier hetzelfde :Y Plus het spannendste nieuws hier elke week is dat er ergens twee auto's tegen elkaar gebotst zijn dus gevaarlijk is het nou ook niet echt :P
  vrijdag 6 juni 2014 @ 10:03:24 #69
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_140772537
Ik loop nu meestal als vriendlief niet eens thuis is. En het scheelt dat ik maar korte afstanden loop, ik ben dicht bij huis en er komt altijd wel iemand langs.
(volgens mij zou vriendlief het niet eens merken als ik niet binnen een half uur terug ben, misschien dat ie zich na een uur ofzo pas zorgen gaat maken... :') )

Levitas, ik hoop echt dat het meevalt en dat je het hardlopen niet hoeft af te zweren. Maar snap wel dat je er haast geen zin meer in hebt, zo...
  vrijdag 6 juni 2014 @ 10:07:10 #70
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140772595
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 10:03 schreef Tyler-Girl het volgende:

(volgens mij zou vriendlief het niet eens merken als ik niet binnen een half uur terug ben, misschien dat ie zich na een uur ofzo pas zorgen gaat maken... :') )
:D komt bekend voor... ik denk dat Mrs.RD pas merkt als mijn avondeten nog op het aanrecht staat om 9 uur of zo
  vrijdag 6 juni 2014 @ 10:11:51 #71
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_140772671
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 10:07 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

:D komt bekend voor... ik denk dat Mrs.RD pas merkt als mijn avondeten nog op het aanrecht staat om 9 uur of zo
Ow gelukkig! Dan ben ik dus niet de enige. Ik ben al blij dat hij de laatste tijd vraagt hoe het rennen ging :D eerder was het vooral (als ik zei dat het zwaar was): ja dat is je eigen schuld, jij gaat rennen 8)7

Nu hem nog zover krijgen dat hij ook (weer) gaat rennen ~O>
pi_140772737
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 09:55 schreef Ynske het volgende:

[..]

Ik weiger te geloven dat het dit keer(!!) komt door te veel / te snel / te lang. Ik ben notabene 12 weken geleden weer begonnen met het start to run schema (5 - 10 km), waarbij ik in 12 weken op een verantwoordelijke manier opgebouwd heb tot 60 minuten lopen. Daarnaast heb ik nog nooit zo bewust op tempo's gelet.
Dát was vorig jaar te hard van stapel gaan - 15x 200m @ 3:30 min/km, of 15+ km tijdens een LDL.

Normaals, ik ben ervan overtuigd dat deze blessure niet direct van het hardlopen komt, maar eerder van de stand van mijn voeten, i.c.m schoenen. Sinds ik weer zomerse schoenen (lagere schoenen) draag heb ik last van m`n enkel, alsof ik bij elke stap m`n enkel verzwik zeg maar.

Voor mij is er op deze manier weinig leuks meer aan, tbh. Als het wel door "te hard van stapel gaan" komt, dan zou ik weer met Evy moeten gaan lopen, beginnen met 2 minuutjes hardlopen. En dat, met alle respect voor alle lopers die nu wel met Evy lopen, weiger ik.

Ik baal er gewoon van dat elke keer als ik loop er ontzettend van kan genieten. Elke keer gaat het even lekker en dan komt er weer iets nieuws waardoor ik niet volledig kan trainen of zelfs helemaal niet kan trainen
pi_140772753
Als ik over een tijdje een gps horloge heb gaat telefoon ook gewoon mee. Wil kunnen bellen als er iets is.
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 6 juni 2014 @ 10:16:40 #74
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140772767
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 10:15 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik weiger te geloven dat het dit keer(!!) komt door te veel / te snel / te lang. Ik ben notabene 12 weken geleden weer begonnen met het start to run schema (5 - 10 km), waarbij ik in 12 weken op een verantwoordelijke manier opgebouwd heb tot 60 minuten lopen. Daarnaast heb ik nog nooit zo bewust op tempo's gelet.
Dát was vorig jaar te hard van stapel gaan - 15x 200m @ 3:30 min/km, of 15+ km tijdens een LDL.

Normaals, ik ben ervan overtuigd dat deze blessure niet direct van het hardlopen komt, maar eerder van de stand van mijn voeten, i.c.m schoenen. Sinds ik weer zomerse schoenen (lagere schoenen) draag heb ik last van m`n enkel, alsof ik bij elke stap m`n enkel verzwik zeg maar.

Voor mij is er op deze manier weinig leuks meer aan, tbh. Als het wel door "te hard van stapel gaan" komt, dan zou ik weer met Evy moeten gaan lopen, beginnen met 2 minuutjes hardlopen. En dat, met alle respect voor alle lopers die nu wel met Evy lopen, weiger ik.

Ik baal er gewoon van dat elke keer als ik loop er ontzettend van kan genieten. Elke keer gaat het even lekker en dan komt er weer iets nieuws waardoor ik niet volledig kan trainen of zelfs helemaal niet kan trainen
en eens tips vragen bij een orthopeed/podoloog/fysio?
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 6 juni 2014 @ 10:19:10 #75
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140772818
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 10:11 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Ow gelukkig! Dan ben ik dus niet de enige. Ik ben al blij dat hij de laatste tijd vraagt hoe het rennen ging :D eerder was het vooral (als ik zei dat het zwaar was): ja dat is je eigen schuld, jij gaat rennen 8)7

Nu hem nog zover krijgen dat hij ook (weer) gaat rennen ~O>
vaste conversatie als ik thuiskom van een wedstrijd:
Mrs.RD...did you win?
RD...No
Mrs.RD.. why did you go then?

enough said
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: