als ik hier naar de groep ga,gaan de sleutels in een bak in de bus. Waar altijd iemand bij is. Top geregeldquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:15 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik had eerst een sportbroek daar zat een heel klein zakje in en daar paste net mijn huissleutel in. Maar ik was telkens bang dat ik hem zou verliezen. Ooit wil ik ook een Garmin en dan hoeft er niet meer zoveel mee, maar toch. Ook als ik met de loopgroep ga lopen, dan moet de huissleutel mee, autosleutel, telefoon......Dan moet je toch wel veel zakjes hebben, wil dat passen
Wel mijn eerste wedstrijd sinds ik weer begonnen ben met lopen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
weinig Fok!kers aan de start bij de diverse evenementen komend weekend!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:23 schreef flipsen het volgende:
En ik ben druk aan het feesten, 6 juni: mijn kleine wordt vandaag 8 jaar oud
[ afbeelding ]
Veel plezier!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:23 schreef McTwente het volgende:
[..]
Wel mijn eerste wedstrijd sinds ik weer begonnen ben met lopen.![]()
Ik twijfel alleen nog over de afstand, dus die ga ik ter plekke bepalen. Het liefst loop ik een 10k volle bak, zodat ik volgende week kan hazen in Amersfoort. Maar als het al erg warm is, wordt het een 5k of 7,5k en meer ontspannen lopen.
Alsjemaarlolhebt hè...
Ligt er natuurlijk aan wat je mee wilt nemen. Ik heb zelf ook zo'n tight van Nike Dri Fit.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja bij mij ook. Ik zou ook niet weten waar ik anders mijn telefoon en sleutel zou moeten laten. Ik hoor wel eens mensen over tights met zakjes, maar die zijn toch nooit groot genoeg?? en helaas heb ik zelf nog nooit zo'n tight gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen prima een paar sleutels in, of een bankpasje of zo. Vermoedelijk zou een telefoon ook nog wel gaan, maar dat heb ik nooit geprobeerd. Lijkt me qua zweten ook niet ideaal.
idem, evenals mijn telefoon en portemonnee..... this how we roll in NZquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:21 schreef Guard het volgende:
Als ik met de auto ergens ben gaat alleen de autosleutel mee hoor. Huissleutel blijft dan echt wel achter in de auto
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:38 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan wat je mee wilt nemen. Ik heb zelf ook zo'n tight van Nike Dri Fit.
Dit idee (alleen dan de mannenvariant uiteraard):die is groter dan t zakje dat in mijn broek zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen prima een paar sleutels in, of een bankpasje of zo. Vermoedelijk zou een telefoon ook nog wel gaan, maar dat heb ik nooit geprobeerd. Lijkt me qua zweten ook niet ideaal.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ik doe dat ook als ik een loopje heb maar toch ben ik altijd weer blij als mijn autoruit nog heel is als ik weer terug ben.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
idem, evenals mijn telefoon en portemonnee..... this how we roll in NZ
Ik heb mijn spibelt ook altijd bij me voor mijn telefoon, terwijl ik ook een Garmin heb. Mijn vrouw vindt het gewoon een veilig idee als ik een telefoon bij me heb als ik ergens ver weg in de polder rond hobbel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:43 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja zo'n zakjes zijn wel handig. Ik had eerst zo'n armband voor mijn telefoon en dan heb je plaats genoeg voor je sleutels. Maar door zweet ging die armband ook irriteren. Ik zweer dus bij mijn spibelt (volgens mij zou ik hem nog meenemen als ik bijv een garmin heb, gewoon voor de handig en je voelt er idd niets van).
Hier is het volgens mij ook niet zo crimineel, maar er hoeft maar een gek te zijn. Ik zorg er wel altijd voor dat alles uit het zicht ligt.
Ow en schijnbaar zijn er ook tights van Lululemon die heel veel zakjes hebben.....maar die schijnen ook heel duur te zijn.
ik vertel Mrs.RD altijd hoe laat ik ongeveer thuis zou moeten zijn en waar ik ga lopen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:48 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Mijn vrouw vindt het gewoon een veilig idee als ik een telefoon bij me heb als ik ergens ver weg in de polder rond hobbel.
ga je dan niet gewoon te hard van stapel?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:53 schreef Levitas het volgende:
The day after. Weer mank.
* Levitas verstopt zich weer in de lappenmand voor een week á 2 weken en overweegt serieus of dit het hardlopen zo nog wel waard is.
NOFI maar dat vraag ik me af en toe ook wel eens afquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga je dan niet gewoon te hard van stapel?
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik vertel Mrs.RD altijd hoe laat ik ongeveer thuis zou moeten zijn en waar ik ga lopen.
That's enough for me
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:03 schreef Tyler-Girl het volgende:
(volgens mij zou vriendlief het niet eens merken als ik niet binnen een half uur terug ben, misschien dat ie zich na een uur ofzo pas zorgen gaat maken...)
Ow gelukkig! Dan ben ik dus niet de enige. Ik ben al blij dat hij de laatste tijd vraagt hoe het rennen gingquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]komt bekend voor... ik denk dat Mrs.RD pas merkt als mijn avondeten nog op het aanrecht staat om 9 uur of zo
Ik weiger te geloven dat het dit keer(!!) komt door te veel / te snel / te lang. Ik ben notabene 12 weken geleden weer begonnen met het start to run schema (5 - 10 km), waarbij ik in 12 weken op een verantwoordelijke manier opgebouwd heb tot 60 minuten lopen. Daarnaast heb ik nog nooit zo bewust op tempo's gelet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga je dan niet gewoon te hard van stapel?
en eens tips vragen bij een orthopeed/podoloog/fysio?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:15 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat het dit keer(!!) komt door te veel / te snel / te lang. Ik ben notabene 12 weken geleden weer begonnen met het start to run schema (5 - 10 km), waarbij ik in 12 weken op een verantwoordelijke manier opgebouwd heb tot 60 minuten lopen. Daarnaast heb ik nog nooit zo bewust op tempo's gelet.
Dát was vorig jaar te hard van stapel gaan - 15x 200m @ 3:30 min/km, of 15+ km tijdens een LDL.
Normaals, ik ben ervan overtuigd dat deze blessure niet direct van het hardlopen komt, maar eerder van de stand van mijn voeten, i.c.m schoenen. Sinds ik weer zomerse schoenen (lagere schoenen) draag heb ik last van m`n enkel, alsof ik bij elke stap m`n enkel verzwik zeg maar.
Voor mij is er op deze manier weinig leuks meer aan, tbh. Als het wel door "te hard van stapel gaan" komt, dan zou ik weer met Evy moeten gaan lopen, beginnen met 2 minuutjes hardlopen. En dat, met alle respect voor alle lopers die nu wel met Evy lopen, weiger ik.
Ik baal er gewoon van dat elke keer als ik loop er ontzettend van kan genieten. Elke keer gaat het even lekker en dan komt er weer iets nieuws waardoor ik niet volledig kan trainen of zelfs helemaal niet kan trainen
vaste conversatie als ik thuiskom van een wedstrijd:quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ow gelukkig! Dan ben ik dus niet de enige. Ik ben al blij dat hij de laatste tijd vraagt hoe het rennen gingeerder was het vooral (als ik zei dat het zwaar was): ja dat is je eigen schuld, jij gaat rennen
![]()
Nu hem nog zover krijgen dat hij ook (weer) gaat rennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |