Pff, wat klote Levitas. Vooral omdat je weer rustig aan bent begonnen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:53 schreef Levitas het volgende:
The day after. Weer mank.
* Levitas verstopt zich weer in de lappenmand voor een week á 2 weken en overweegt serieus of dit het hardlopen zo nog wel waard is.
Dankjewelquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:33 schreef Voccar het volgende:
[..]
Pff, wat klote Levitas. Vooral omdat je weer rustig aan bent begonnen.
Lekker bezig Think-Pink! Zit nog te twijfelen of ik vanavond of morgenochtend zal gaan. Hoe dan ook ga ik dan over het jaartotaal van 2013 heen
Goed bezigquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:31 schreef te-brengla het volgende:
Ik heb vanmorgen les 27 gelopen: 30 minuten joggen met 3 x 30 seconden versnellen. En ik heb mijn loopje vergeleken met een soortgelijke training van vorige week. Ik loop iets harder met een lagere hartslag. Yes, het langzame trainen begint langzaam zijn vruchten af te werpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Deed ik eerst ook altijd maar begon op een gegeven moment toch irritant te worden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:22 schreef Yellowflower84 het volgende:
Doe mijn sleutels altijd in mijn sportbh... Toch een voordeel bij het sporten van die dingen Verder alleen mp3speler mee, loop nog met Evy, dus meer is nog niet nodig.
Of je laat gewoon de schuifpui op een kier staan zoals mijn onderburen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Waarom gaan alle deuren niet gewoon met pincodes open :p
Ik had je naam even over hoofd gezien, las deze regel en dacht meteen: hé, een Amersfoorterquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:48 schreef McTwente het volgende:
[..]
Wel een beetje dom om dat te doen, zeker in de wijk die onlangs in het nieuws was als de wijk met het hoogste inbraakpercentage van heel Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
Die heb ik laatst gehaaldquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:59 schreef Tarahumara het volgende:
Godver, ik had nog maar 10 dagen te gaan, maar gisteren vergeten in te loggen...
[ afbeelding ]
De laatste tijd weinig badges meer![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:27 schreef YUR het volgende:
Vanmorgen GotC uitgezwaaid, die is nu onderweg naar de start van de Roparun.
Op de terugweg ff langs mn stamkroeg gegaan om mn nieuwe schoenen op te halen (de blauwe). Komt er nog een doos tevoorschijn: "Hier, neem deze ook maar mee. Ik verkoop die dingen toch niet".
Dus:* Guard is jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Op de terugweg ff langs mn stamkroeg gegaan om mn nieuwe schoenen op te halen (de blauwe). Komt er nog een doos tevoorschijn: "Hier, neem deze ook maar mee. Ik verkoop die dingen toch niet".
Dus:Haha, awesome. Lijkt me wel lekker voor op het strand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Haha, awesome. Lijkt me wel lekker voor op het strand.Laten we dat gesprek maar ff via dm doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
Roept u dan maar!quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:19 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Goed bezig, mooie stukken heb je op die route. Ik ga m binnenkort eens lopen, van Velp naar Ermelo dan.
Dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een mazzel!![]()
Hoop dat ze je goed bevallen, wel rustig opbouwen heBen je trouwens wel van plan om het te gaan proberen, of gewoon voor af en toe lekker stukje wandelen?
Ik kan nog nix beloven....behalve dat ik er nu mee door het huis heen banjerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Roept u dan maar!
[..]![]()
Wat een mazzel!![]()
Hoop dat ze je goed bevallen, wel rustig opbouwen heBen je trouwens wel van plan om het te gaan proberen, of gewoon voor af en toe lekker stukje wandelen?
Ik ging bijna een youtubelinkje van oh oh Den Haag postenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:00 schreef Zwabberhark het volgende:
In De Haag-Noord heb je Scheveningen en Meijendel![]()
In De Haag-Zuid heb je Kijkduin, Ockenburg, Madestein
Het is daar een hardloopwalhalla
De Haag
Heb ik onlangs ook gehad. Toen ben ik gewoon niet gaan lopen, want dan ga ik me aan alles ergeren onderweg (schoenen die te strak/los zitten, shirt dat niet goed zit, garmin die jeuktquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:45 schreef Nanook24 het volgende:
Geen idee waarom maar ik ben mijn drive om te lopen een beetje kwijt.
Die van Harry Klorkestein of van Coldplay?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ging bijna een youtubelinkje van oh oh Den Haag posten
De echte natuurlijk. Speciaal voor de rest van het topic de uitvoering mét ondertitelingquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:19 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Die van Harry Klorkestein of van Coldplay?
Dus:Nice, ik loop ook al een tijdje op vibrams. Ben nu aan mijn tweede paar bezig en heb gekozen voor de Bikila Evo. Op de verlanglijst staan ook nog de Spyridon MR en de Lontra voor de winter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |