RIP aan de nabestaande.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:14 schreef miss_sly het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik had een tight aan van 9,95, dat kan ook niet heel veel zijn he?
Maar ik wil er (nog) niet te veel geld aan uitgeven, omdat ik nog maar zo kort loop. Nu loop ik in een lange broek waar ik ook in fitness, maar zo'n tight zit wel echt veel lekkerder, dus een driekwart lijkt me wel fijn.
Van jouw linkje zijn ze ook nog best betaalbaar, Swets, thanks!
Aangezien ik volgende week Renate afmaak, ga ik mezelf toch maar trakteren op een fijne tight.
H&M heeft prima kwaliteit sportkleding en is niet al te duurquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:14 schreef miss_sly het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik had een tight aan van 9,95, dat kan ook niet heel veel zijn he?
Maar ik wil er (nog) niet te veel geld aan uitgeven, omdat ik nog maar zo kort loop. Nu loop ik in een lange broek waar ik ook in fitness, maar zo'n tight zit wel echt veel lekkerder, dus een driekwart lijkt me wel fijn.
Aangezien ik volgende week Renate afmaak, ga ik mezelf toch maar trakteren op een fijne tight.
quote:
In dat zakje kan niet veel meer dan een sleutel, he? Een smartphone past niet, toch?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:20 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb een 3/4 Saucony Ignite, heel fijn, schijnt totaal niet door. Handig zakje achterin ook.
Groot verschil zeg. Ik zit nu weer op de 83 kilo en dat is ook ruim 115 kilo geweest. Mijn 'ideale' gewicht ligt maar een paar kilo lager (Ben 191cm lang), dan voel ik mezelf gewoon het lekkerste in m'n vel zitten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 08:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier ook. Ideaalgewicht is voor mij 70-75kg, maar dat heb ik al een hele tijd niet gehaald. Zit nu op de 84, wil eigenlijk maximaal 80 wegen....
(Is overigens met deze lengte zowel 59 als 98 geweest)
Het ligt er ook maar net aan wat voor formaat smartphone je hebt en het formaat van het zakje, en anders ja hoor daar komt hij weer: de spibelt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In dat zakje kan niet veel meer dan een sleutel, he? Een smartphone past niet, toch?
Klopt, goeie shape is het belangrijkste, maar het nummertje is wel een mooie richtlijn. Ik jojo nogal met mijn gewicht (gebrek aan disciplinequote:Op donderdag 13 maart 2014 10:28 schreef YUR het volgende:
Oeh, goeie opmerking over in shape komen en het nummertjeZo denk ik er ook over!
ik heb er afgelopen week een gehaald bij de Schoenenreus van Puma. Was 22 euro dus dat valt ook nog mee.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:14 schreef miss_sly het volgende:
Ik woog maandag na mijn halve marathon meer dan ervoor. Lang leve bier, friet en frikandellen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:41 schreef Voccar het volgende:
Gewicht zegt inderdaad lang niet alles. Bij mij schommelt het gewicht steeds tussen de 70 en 75. Vind het wel interessant om op te letten en zie dat als ik heb gesport het wat lager is, maar kan er verder niet zo veel aan doen. Vind dat het lekker is om te sporten dan ook belangrijker dan het gewicht door het sporten.
Het lijkt me echt zo'n enorm ding!quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zal blij zijn als het achter de rug is eigenlijk
Het hangt al 4 maanden als een soort tegenstrijdig glorieus doomscenario boven de horizon. Ik ben er ook 4 maanden heel intensief mee bezig. Alles staat langzamerhand in het teken van die marathon. Vind het mentale aspect en jezelf blijven oppeppen om toch ook die lullige rondjes te lopen het moeilijkst eigenlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het lijkt me echt zo'n enorm ding!
Of nou ja lijkt... is natuurlijk!
anders ik wel..quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zal blij zijn als het achter de rug is eigenlijk
Dat is een lastige opgave ET maar voor een goed doel als het zijn werk doet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:14 schreef E.T. het volgende:
Overigens ga ik (tijdelijk) zo veel mogelijk suiker- en koolhydraatvrij eten.. (strijd tegen een hardnekkige schimmel; niet wetenschappelijk bewezen, maar iom huisarts.. baadt het niet, schaadt het niet.. mits gezond verstand enzo) Eens even uitzoeken hoe dat met lopen te combineren valt.
Zal vast ook wel goed doen voor de eeuwige gewichtskwesties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |