Google is your friend....quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:09 schreef ibri het volgende:
Weet iemand een korte broek met ritszakken?
Sportsshoes bezorgt ook in NLquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Google is your friend....
http://www.sportsshoes.com/products/running/shorts/zip-pocket/
nu alleen even zoeken waar je ze in Nederland kan verkrijgen.
edit: Inov8 is onder andere bij Wiggle.nl te krijgen
Ik was dus niet de enige die dit dacht.quote:Op donderdag 13 maart 2014 05:44 schreef mosselmossel het volgende:
Ja. Of bij de elke willekeurige sportwinkel. Wat een onzinvraag.
Ja dat zou voor mij ook wel mogen. Zou heel graag 65 willen wegen. Maar denk dat ik dan óf veel meer moet sporten óf minder moet eten en 0,0 alcohol moet gaan drinken. En dat heb ik er niet voor over.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
voor mij zou er nog een kilo of 2-3 af kunnen voor het "optimale" hardloopgewicht", elke kilo extra die je mee moet zeulen is er een te veel.
Maar, ook al loop ik 60-70km per week, ik blijf nu al twee jaar op het zelfde gewicht
Dat vind ik toch wel het grote nadeel van lange afstanden. Ik zie soms mensen en dan denk ik echt, "gast, eet even een paar hamburgers of zoquote:Op donderdag 13 maart 2014 07:35 schreef Corniel het volgende:
[..]
Ik gok overigens dat dit mechanisme twee kanten op werkt. Ik denk dat veel mensen bij het zien van gratenpakhuizen als MaleDuck, jero_nimo, en ondergetekende zich ook vragen hoe dat is.
Nou loop ik toch behoorlijke afstanden....maar die hamburgers zitten gewoon aan mijn lichaam vast hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 08:01 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel het grote nadeel van lange afstanden. Ik zie soms mensen en dan denk ik echt, "gast, eet even een paar hamburgers of zo".
quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was dus niet de enige die dit dacht.
Ik heb m'n Garmin nog niet eens een jaar, dus mag nog even wachten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Suunto ambit 2r boks...
Vrouwlief was niet zo onder de indruk van de belachelijk lage prijs van 225,- als ik
Hij is nieuw 160...quote:Op donderdag 13 maart 2014 08:11 schreef YUR het volgende:
Een bekende van mij biedt een Garmin FR210 incl hartslagmeter aan voor 145 euro (vaste prijs, zegt ie). Iemand interesse?
Hier ook. Ideaalgewicht is voor mij 70-75kg, maar dat heb ik al een hele tijd niet gehaald. Zit nu op de 84, wil eigenlijk maximaal 80 wegen....quote:Op donderdag 13 maart 2014 08:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Voor het ideale gewicht voor lange afstandlopen moet ik nog wel 15kg eraf denk ikMaar met 4 ben ik ook al blij!
Volgens mij zijn vrouwelijke lange afstandlopers rond de 45 kilo, en mannelijke rond de 55quote:Op donderdag 13 maart 2014 08:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier ook. Ideaalgewicht is voor mij 70-75kg, maar dat heb ik al een hele tijd niet gehaald. Zit nu op de 84, wil eigenlijk maximaal 80 wegen....
(Is overigens met deze lengte zowel 59 als 98 geweest)
Euh?quote:Op donderdag 13 maart 2014 08:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij zijn vrouwelijke lange afstandlopers rond de 45 kilo, en mannelijke rond de 55Dus ideaalgewicht voor hardlopen is niet het ideale gezonde gewicht
Alle langeafstandslopers zijn 1,60m hoog?quote:Op donderdag 13 maart 2014 08:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij zijn vrouwelijke lange afstandlopers rond de 45 kilo, en mannelijke rond de 55Dus ideaalgewicht voor hardlopen is niet het ideale gezonde gewicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |