SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuki op 26-04-2014 23:40:13 ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nieuwe sloffen zijn goedgekeurdZe moeten nog wel een beetje meer worden ingelopen, maar ik denk dat ik hiermee wel weer lekker m'n duurloopjes kan gaan lopen.
Ik wist nog niet helemaal hoe ver ik ging lopen vanmorgen, omdat ik niet wist hoeveel last ik van m'n schoenen zou krijgen. Nog wel wat "last" van m'n voorvoeten tijdens het lopen, maar uiteindelijk gestopt vanwege vochttekort. Normaal had ik nog wel wat verder kunnen lopen, maar door de hoeveelheid alcohol die ik gisteren naar binnen heb gepompt, en doordat ik vanmiddag ook nog e.e.a. aan alcohol naar binnen moet pompen, was het denk ik het verstandigst om te stoppen. Wel weer een lekker ontspannen 9.1km op de teller zo.![]()
48+ = minimaal 48% vet in de droge stof van de kaas. Omdat oude kaas langer heeft gerijpt, is er meer vocht uit en heeft het dus verhoudingsgewijs meer droge stof dan jonge(re) kaas.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:01 schreef Murmeli het volgende:
is oude kaas vetter? Wist ik niet.
Zo eens nieuwe halen
Meer droge stof = meer vet.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Adistar boost heb je he? Mooi!!quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:07 schreef hatsaflats het volgende:
Nieuwe sloffen zijn goedgekeurdZe moeten nog wel een beetje meer worden ingelopen, maar ik denk dat ik hiermee wel weer lekker m'n duurloopjes kan gaan lopen.
Ik wist nog niet helemaal hoe ver ik ging lopen vanmorgen, omdat ik niet wist hoeveel last ik van m'n schoenen zou krijgen. Nog wel wat "last" van m'n voorvoeten tijdens het lopen, maar uiteindelijk gestopt vanwege vochttekort. Normaal had ik nog wel wat verder kunnen lopen, maar door de hoeveelheid alcohol die ik gisteren naar binnen heb gepompt, en doordat ik vanmiddag ook nog e.e.a. aan alcohol naar binnen moet pompen, was het denk ik het verstandigst om te stoppen. Wel weer een lekker ontspannen 9.1km op de teller zo.![]()
En goed om te lezen dat ze lekker lopen!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
@murmeli, nee 15min. Start to run van de atletiek unie groepjes, mogen nu doorstromen maar groep 1Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Ja klopt! Ze zijn wel héél erg oranjequote:Op zaterdag 26 april 2014 12:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Adistar boost heb je he? Mooi!!![]()
En goed om te lezen dat ze lekker lopen!
![]()
![]()
@ RD inderdaad 3 liter. ik verwacht er dan ook een uurtje of vier over te doen. En ik drink nogal veel.
Nog even terugkomend op de slappe cola, het was in dit geval half cola half water met een snufje zout. ik kon het nu mooi uittesten hoe mijn lichaam het verwerkt op hogere snelheden.![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:17 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja klopt! Ze zijn wel héél erg oranje♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Duurloop bevestigde eigenlijk al wat mijn gedachten waren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:37 schreef spiritusbus het volgende:
Duurloop bevestigde eigenlijk al wat mijn gedachten waren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Tijdens de Tour de France drinken ze niet voor niks, tijdens het rijden, kleine blikjes colaquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:32 schreef mosselmossel het volgende:
Cola bevat veel koolhydraten en die heb je nodig bij het hardlopen, want je verbrandt grofweg vet en koolhydraten bij lange duurlopen. Verdun je cola met water (gewoon 50/50), dan wordt het isotoon, waardoor het snel wordt opgenomen. Doe je er nog een snufje zout bij, dan vult dat je natrium aan, die je uitzweet, waardoor je minder snel verzuurt. En natuurlijk werken suiker en cafeïne opwekkend.
Ziehier, slappe cola, goedkope sportdrank dus
En ik denk dat ik na 35 kilometer ook wel gewoon een glas cola kan waarderen jaTrue. Ken genoeg mensen die van 65+ kg naar 55 kg zijn gegaan, maar er VEEL beter bij staan. Minder vet, meer spieren. Spiermassa weegt immers meer dan vetquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:39 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
En fixeer je niet op het aantal kilo's. Gogo loopt nu dik een jaar hard en is geen kilo afgevallen, maar er zijn me potverdorie een hoop centimeters vanaf!!!![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:37 schreef spiritusbus het volgende:
Duurloop bevestigde eigenlijk al wat mijn gedachten waren:Done! En tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We weten allemaal dat we het over de dichtheid hebbenquote:Thanksquote:
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2014 12:43:51 ]![]()
Dus 10+ kg afgevallen, maar eruit zien alsof je er 15-20 kwijt bent?quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:39 schreef Levitas het volgende:
[..]
Tijdens de Tour de France drinken ze niet voor niks, tijdens het rijden, kleine blikjes cola
[..]
True. Ken genoeg mensen die van 65+ kg naar 55 kg zijn gegaan, maar er VEEL beter bij staan. Minder vet, meer spieren. Spiermassa weegt immers meer dan vet
Ik ken weinig mensen die er gezond uitzien bij 55kg... Tenzij ze 1,65m zijn.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Bah, ik had gehoopt ondraaglijke verwarring gezaaid te hebben.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:43 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
We weten allemaal dat we het over de dichtheid hebben
En succes in Leiden! Lijkt me een mooie wedstrijd.![]()
Ja ja, wijsneus. Je weet goed wat ik bedoelquote:Ik bedoelde andersom. Van best wel "rond" op 55kg en dan super dun zijn terwijl ze 5-10kg aangekomen zijn. Zo uit m`n hoofd. Ik zal eens een vergelijkingsfoto opzoeken, maar staat tussen de andere 100 Instagram foto'squote:Op zaterdag 26 april 2014 12:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus 10+ kg afgevallen, maar eruit zien alsof je er 15-20 kwijt bent?
Ik ken weinig mensen die er gezond uitzien bij 55kg... Tenzij ze 1,65m zijn.![]()
![]()
Wat gebruiken jullie om met dit weer de afstand, tijd en dergelijke bij te houden? In de koudere periodes heb ik een lange broek met achterzak waar mijn telefoon in past. Nu in de zomermaanden een kortere waar deze niet in past.
Zit te denken aan een horloge, maar telefoon vind ik wel fijn. Ook voor het geval er iets gebeurd onderweg.![]()
GPS horloge, kost wel een paar centen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:53 schreef Happel het volgende:
Wat gebruiken jullie om met dit weer de afstand, tijd en dergelijke bij te houden? In de koudere periodes heb ik een lange broek met achterzak waar mijn telefoon in past. Nu in de zomermaanden een kortere waar deze niet in past.
Zit te denken aan een horloge, maar telefoon vind ik wel fijn. Ook voor het geval er iets gebeurd onderweg.![]()
Gps klokje. Kleine telefoon die gewoon in mijn hardlooptightzakje past. Grotere telefoon zou eventueel gewoon in een armband of in de immer geprezen spibelt kunnen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:53 schreef Happel het volgende:
Dankjewel hoorquote:Op zaterdag 26 april 2014 12:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus 10+ kg afgevallen, maar eruit zien alsof je er 15-20 kwijt bent?
Ik ken weinig mensen die er gezond uitzien bij 55kg... Tenzij ze 1,65m zijn.(55kg bij 1,73 hier
)
![]()
Gisteren is mijn extra paar schoenen binnen gekomen.
Exact hetzelfde type als die ik al had, maar dan niet van yakleer maar van een mesh-achtig materiaal.
Uitgevoerd in een kleur die nog het meest weg heeft van de kleur van kringloop-wcpapier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik hiermee ook de enige hardloper ben die maar liefst 2 paar Ecco's bezit (kom maar op met die sponsordeal!) want ik zie er verder nooit iemand mee lopen. Geen idee waarom trouwens, want ze zitten heerlijk. Ze zijn waarschijnlijk wat minder hip (kennelijk ook heel belangrijk) maar dat boeit me eigenlijk niks.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Wat zijn er weinig mensen bij de Huissense stratenloopernstig risico op laatste worden dit
![]()
/bang[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Of een top 10 klasseringquote:Op zaterdag 26 april 2014 13:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat zijn er weinig mensen bij de Huissense stratenloopernstig risico op laatste worden dit
![]()
/bang![]()
![]()
Been there, done that. Het is minder erg dan je denkt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:11 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
/bang
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Die spibelt ziet er handig uit. Dank je.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:55 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Gps klokje. Kleine telefoon die gewoon in mijn hardlooptightzakje past. Grotere telefoon zou eventueel gewoon in een armband of in de immer geprezen spibelt kunnen.![]()
Kom op Gups!! Lekker lopen, daar draait het om!
Mijn pa kwam even langs om de badkamer aan gruzelementen te hakken (lekkage ín de muur). Intussen schoot het weer eens in mijn rug, met een fijne uitstraling naar linkerbeen
Afijn, tijd om te bewegen!
![]()
Is er niet ergens wat te doen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:43 schreef YUR het volgende:
Kort werkdagje vandaag. Om de een of andere reden is het hier heul rustig"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Dat was een lekkere trailrun, gezellig met streamnl 25 km door de bossen en over de hei.
Met hertje, heel veel luide vogels en weinig mensen.
Volgende keer in mijn "achtertuin"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu eentje (of meer) pakken op onze koningMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:58 schreef Guard het volgende:
Dat was een lekkere trailrun, gezellig met streamnl 25 km door de bossen en over de hei.
Met hertje, heel veel luide vogels en weinig mensen.
Volgende keer in mijn "achtertuin"Mooi rondje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu eentje (of meer) pakken op onze koning![]()
![]()
Ik zei dat ik er weinig ken, niet dat ze niet bestaan!quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:00 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dankjewel hoor(55kg bij 1,73 hier
)
SorryDus je bent weer naar huis? Op naar bier, pizza, nutrilon en soepstengels?quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:43 schreef YUR het volgende:
Kort werkdagje vandaag. Om de een of andere reden is het hier heul rustig
Yesssss! Straks opa en oma verlossen van draakje. Maar niet te vroeg, want dan krijg ik ruzie met zequote:Op zaterdag 26 april 2014 14:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zei dat ik er weinig ken, niet geen!
Sorry
[..]
Dus je bent weer naar huis? Op naar bier, pizza, nutrilon en soepstengels?
Nu twijfel ik tussen ff tukken op de bank en een rondje hardlopen...F means you're fucked![]()
Tsja, aangezien jij morgen gaat parcourswachten ipv lentelopen...quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Yesssss! Straks opa en oma verlossen van draakje. Maar niet te vroeg, want dan krijg ik ruzie met ze
Nu twijfel ik tussen ff tukken op de bank en een rondje hardlopen...
...heb ik mijn rust hard nodigquote:Op zaterdag 26 april 2014 14:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja, aangezien jij morgen gaat parcourswachten ipv lentelopen...
F means you're fucked![]()
Je bent misschien wel al best een beetje een oude man, maar nog lang geen opa hoor. Hup, rennen!quote:
Neehoor, gewoon lekker doen waar je zin in hebt![]()
![]()
Oh, ik kan best wel voor de vorm in 't oranje gaan rennen ja
Then again.... dat is een zweetshirt... dus laat ook maar
Ja doei.![]()
Ik ging vanochtend serieus op zoek naar mijn oranje shirt!Mijn start to run-shirt vind ik prettiger.
![]()
![]()
Ik heb een oranje shirt van de 5 van Vorm in Naaldwijk (Arcade HM).
Kan dat nog, morgen?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
ah mooi je komt hier toch opgeven voor de ekiden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ging vanochtend serieus op zoek naar mijn oranje shirt!Mijn start to run-shirt vind ik prettiger.
![]()
![]()
Op de website van de Koningsloop (morgen in Zwolle) vragen ze of je in oranje wil komen lopen. Tenzij je republikein bent, dan mag je ook in het wit komen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oranje?
Ik had vanochtend een oranje shirt aan.
Met dan een foto ernaast van WA van Buren in de marathon van NY, in wit shirt.![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
ah mooi je komt hier toch opgeven voor de ekiden.![]()
![]()
Omdat rust is ook training? Ik heb die reclame ook de hele tijd! Maar we hebben al een Swiss Sense bedquote:Op zaterdag 26 april 2014 14:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom staat er een swiss sense boxspring reclame in dit topic?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hoe was je loopje?quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Omdat rust is ook training? Ik heb die reclame ook de hele tijd! Maar we hebben al een Swiss Sense bed![]()
Oh jaaaquote:ik was niet laatste
en het was warm!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Kun je wennen voor de Ekiden!quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh jaaaik was niet laatste
en het was warm!!
![]()
Na gisteren mn verjaardag te hebben gevierd in Amsterdam, vandaag een andere verjaardag in het zuiden.
LDL heb ik overgeslagen. Nog steeds een pijnlijke knie met lopen. Maandag een nieuwe kans."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Phoe, plotselinge stress opstoot. Voor de ten miles morgen loopt mijn vriendin (voor de mensen die het gemist hebben, haar vader is enkele weken geleden heel onverwacht overleden) toch niet mee. Met als gevolg dat ik geen reden heb om rustig te hobbelen maar toch echt mijn best moet gaan doen...
Maandag wel nog 18+ km gelopen, maar we gaan ervoor, ik mik op een tijd van 1:30, initieel had ik wat sneller gewild maar denk niet dat dat er al in zit...
En nog twijfel over welke schoenen, mijn Kinvara's (waar ik tegenwoordig al mijn LDL noodgedwongen op loop) of mijn nog minimalistischere Inov8 met 3mm drop, waar ik max 10-12 km op gelopen heb maar zonder problemen. Vandaag wel een nieuwe duurloopschoen gaan aankopen, joepie!Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Gaat dat nodig zijn??quote:
duurlopen kunnen ook prima op kinvara's als je daar aan gewend bent lijkt mij.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:38 schreef Sjaapje het volgende:
Phoe, plotselinge stress opstoot. Voor de ten miles morgen loopt mijn vriendin (voor de mensen die het gemist hebben, haar vader is enkele weken geleden heel onverwacht overleden) toch niet mee. Met als gevolg dat ik geen reden heb om rustig te hobbelen maar toch echt mijn best moet gaan doen...
Maandag wel nog 18+ km gelopen, maar we gaan ervoor, ik mik op een tijd van 1:30, initieel had ik wat sneller gewild maar denk niet dat dat er al in zit...
En nog twijfel over welke schoenen, mijn Kinvara's (waar ik tegenwoordig al mijn LDL noodgedwongen op loop) of mijn nog minimalistischere Inov8 met 3mm drop, waar ik max 10-12 km op gelopen heb maar zonder problemen. Vandaag wel een nieuwe duurloopschoen gaan aankopen, joepie!![]()
Maar die slijten echt terwijl ik ernaar kijk momenteel...quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:44 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
duurlopen kunnen ook prima op kinvara's als je daar aan gewend bent lijkt mij.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Zo, Mo afgezet, die is nog wel even onderweg. Boodschappen gehaald en opgeruimd. Nu zelf ook maar eens een rondje hobbelen!
Ik kan mobiel niet quoten uit het vorige topic. Of ik weet in ieder geval niet hoe...
Maar we hebben het droog gehouden bij de Koningsnachtrun. Het was wel benauwd. Een paar druppels onderweg, maar nauwelijks noemenswaardig. Na de tijd kwam het wel met bakken uit de lucht. En geen kroeg voor mij, ik moest nog even weg met de auto.
Daywalker en Voccar veel succes morgen. En anderen die gaan lopen uiteraard ook!![]()
Ik heb over de oranjemarkt gelopen, dan klinkt Texel een stuk aantrekkelijker![]()
Voor ¤6,50 zoveel speelgoed gescoord dat we het met 2 vrouw en een wandelwagen (die oma duwde) net mee naar huis konden krijgen
En er stonden mensen van de Roparun op de markt, geen idee waarvoor (sponsors zoeken?), zag alleen in de vlucht hun 2013 t-shirts.![]()
Terecht trots! Goed gedaan!quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:34 schreef Ynske het volgende:
dat was mn laatste start to run training. Ik heb ze als enige van de groep allemaal gevolgd. Misschien niet hard gegaan, maar heb t wel gedaan. Ik ben trots. Had t nooit gedacht te kunnen. En nu?
.... Ik ga gewoon door
***![]()
![]()
![]()
JAAAH!! Het is me gelukt om langzaam te lopen!!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar pfff, wat kostte het me een moeite om mijn tempo laag te houden. Constant op mijn Garmin kijken of ik niet te snel ging, en zodra ik even niet oplette liep ik meteen weer te snel (km 6 en 7)
Ik neem aan dat dat op den duur wel gaat wennen? Maar op dit moment heb ik er nog niet echt van genoten...
Na 12km liep er een niet onaantrekkelijke dame voor me en kreeg het testosteron toch de overhandWel mooi om te merken dat ik op dat moment meer dan voldoende energie had voor een flinke versnelling.
![]()
Zo, dat was lekker. Heerlijk weer, niet te ingewikkelde route, grotendeels klein paadjes. Uiteindelijk 12,6km gelopen, m'n langste in een paar maanden. En m'n weektotaal voor het eerst in twee maanden weer eens boven de 30km.
En toen kwam ik onderweg ook nog eens Mo tegen na bijna 5km, die al een stuk langer onderweg was dan ik. Toen hebben we samen een stukje gelopen. En toen ging ik een iets andere route. En toen kwamen we elkaar weer tegen. Dus toen nog maar een stukje samen gelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik rol ook even binnen op deze koningsdag.
Ynske, super dat je Start to run hebt uitgelopen en door gaat.Wat de anderen ook al zeggen, je zult zien dat je die kilo's vanzelf kwijt raakt.
Yuki, Was je nog naar RW geweest vandaag? Of ga je toch naar de winkel waar je ze gehaald hebt?
Gup, Zomaar op deze koningsdag nog even een wedstrijd lopen en geen laatste
Wij waren vandaag bij een demonstratie de modelvliegclub Enkhuizen. Best wel een beetje raar om tegen de dijk Enkhuizen-Medemblik aan te kijken en te weten dat je daar volgend jaar een HM gaat lopen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Goed dat jullie net voor de bui klaar waren, maar wel zonde van het feest na afloop, toch?quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:21 schreef McTwente het volgende:
Ik kan mobiel niet quoten uit het vorige topic. Of ik weet in ieder geval niet hoe...
Maar we hebben het droog gehouden bij de Koningsnachtrun. Het was wel benauwd. Een paar druppels onderweg, maar nauwelijks noemenswaardig. Na de tijd kwam het wel met bakken uit de lucht. En geen kroeg voor mij, ik moest nog even weg met de auto.
Daywalker en Voccar veel succes morgen. En anderen die gaan lopen uiteraard ook!
Liepen jullie dit jaar ook weer door de Joriskerk? Dat vond ik best bijzonder vorig jaar.![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:00 schreef GlenHighland het volgende:
![]()
JAAAH!! Het is me gelukt om langzaam te lopen!!
![]()
Dat kan nog best een stukje langzamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar pfff, wat kostte het me een moeite om mijn tempo laag te houden. Constant op mijn Garmin kijken of ik niet te snel ging, en zodra ik even niet oplette liep ik meteen weer te snel (km 6 en 7)
Ik neem aan dat dat op den duur wel gaat wennen? Maar op dit moment heb ik er nog niet echt van genoten...
Na 12km liep er een niet onaantrekkelijke dame voor me en kreeg het testosteron toch de overhandWel mooi om te merken dat ik op dat moment meer dan voldoende energie had voor een flinke versnelling.
![]()
Bij mij lukt het de laatste weken best wel weer prima om langzaam te lopen, en dan is het gewoon lekker rustig op 6:20/km hobbelen en een beetje naar eendjes/lammetjes/vogeltjes/konijntjes kijken. Gewoon heel ontspannen.![]()
Nope, ik ga naar de RW in Hoorn waar ze gekocht zijn. Maandag ff bellen om aan te kondigen dat ik kom, want ik kan alleen in de weekenden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:12 schreef Nanook24 het volgende:
Yuki, Was je nog naar RW geweest vandaag? Of ga je toch naar de winkel waar je ze gehaald hebt?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zo! Had ik even niet echt zin! Of nou ja, ik had niet géén zin, maar had ook niet wel zin: ik zat wel prima thuis, eigenlijk![]()
![]()
Toch maar op pad, Wolve heeft me weer uit een auto gegooid en hoopte dat ik niet terug kwam, maar helaas!![]()
Net als de vorige keer dat ik deze route liep ging 't niet vanzelf, maar het was héééérlijk weer, vrolijke en vriendelijke mensen op het trail, prachtige uitzichten en hier en daar wat modderZelfde strategie aangehouden als vorige keer en de boel in stukjes van 5mijl verdeeld, elke 5 mijl een gelletje, en meh, het ging op zich wel ok, maar niet zo lekker als vorige week, dat niet!
Plan was om 16 mijl te doen, maar toen kwam ik na een mijl of 12 ineens Wolve tegenDus toen maar besloten nog zijn resterende stuk mee te lopen, wat mijn teller op 17 mijl (27.4km) heeft gebracht! We hebben het maar weer gedaan
![]()
Laatste 2 mijl zat er niet zo heel veel meer in met nog 2 lekkere heuvels, of eigenlijk 3, maar ach, hè?
http://www.endomondo.com/workouts/329829150/881511
Foto'tjes:
Ja doei.![]()
Ik kon het overigens niet laten om met dit mooie weer naar buiten te gaan, dus net even ruim een uur gefietst. Door de duinen naar Wassenaar en via de N44 (saaaaaai) weer terug
Ruim 25km op de teller en m'n kop lekker leeg getrapt/laten waaien
Hopelijk zijn m'n benen morgen soepel genoeg voor die 5km, want daar heb ik toch echt wel zin in...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Wat wonen jullie toch in een mooie omgeving!quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
Zo! Had ik even niet echt zin! Of nou ja, ik had niet géén zin, maar had ook niet wel zin: ik zat wel prima thuis, eigenlijk![]()
![]()
Toch maar op pad, Wolve heeft me weer uit een auto gegooid en hoopte dat ik niet terug kwam, maar helaas!![]()
Net als de vorige keer dat ik deze route liep ging 't niet vanzelf, maar het was héééérlijk weer, vrolijke en vriendelijke mensen op het trail, prachtige uitzichten en hier en daar wat modderZelfde strategie aangehouden als vorige keer en de boel in stukjes van 5mijl verdeeld, elke 5 mijl een gelletje, en meh, het ging op zich wel ok, maar niet zo lekker als vorige week, dat niet!
Plan was om 16 mijl te doen, maar toen kwam ik na een mijl of 12 ineens Wolve tegenDus toen maar besloten nog zijn resterende stuk mee te lopen, wat mijn teller op 17 mijl (27.4km) heeft gebracht! We hebben het maar weer gedaan
![]()
Laatste 2 mijl zat er niet zo heel veel meer in met nog 2 lekkere heuvels, of eigenlijk 3, maar ach, hè?
Foto'tjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ongetwijfeld... maar ik wil wel voor het eten thuis zijnquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat kan nog best een stukje langzamer![]()
Bij mij lukt het de laatste weken best wel weer prima om langzaam te lopen, en dan is het gewoon lekker rustig op 6:20/km hobbelen en een beetje naar eendjes/lammetjes/vogeltjes/konijntjes kijken. Gewoon heel ontspannen.![]()
![]()
Voorlopig streef ik naar een tempo rond de 6:00min/km. Dat is al een minuut boven mijn 10km wedstrijdtempo en voor mij al een hele verbetering.![]()
Wauw! Ruim 27kmquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Foto'tjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]en die omgeving!
Mooie prestaties vandaag zeg
Speciaalvoor Ynske!
En moblo en Wolve, het gaat lekker zo!F means you're fucked![]()
Wat een mooie loop en wat een prachtige omgevingquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Foto'tjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hopelijk dat de websites het weer voor morgen niet goed hebben. Zou toch wel fijn zijn als het niet de hele (mid)dag regent.![]()
Ik heb mijn schoenen daar ook vandaan en achteraf heb ik het idee dat ze zich er een beetje makkelijk van af gemaakt hebben. Eén paar schoenen, één keer filmen op de baan, doe nog maar een rondje buiten en verkocht en tot ziens. Volgende keer ga ik naar Bouchier (die zitten op het industrieterrein waar ik de BCC enzo zit) denk ik. Ik hoor er erg goede verhalen over.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope, ik ga naar de RW in Hoorn waar ze gekocht zijn. Maandag ff bellen om aan te kondigen dat ik kom, want ik kan alleen in de weekenden.
Moblo, Wat een mooie foto's weer! En idd je kunt deze kilometers maar weer in de benen hebben ondanks dat je er eigenlijk niet echt zin in had."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Moblo, mooi! Al mag ik ook niet klagen bij ons in de buurt momenteel, voor volgebouwd Vlaanderen valt het daar wel mee...
De Saucony Ride zijn mijn nieuwe +20 km vriendjes trouwens, zaten heerlijk!Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Dat is ook een prima tempo hoorquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:38 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ongetwijfeld... maar ik wil wel voor het eten thuis zijn![]()
![]()
Voorlopig streef ik naar een tempo rond de 6:00min/km. Dat is al een minuut boven mijn 10km wedstrijdtempo en voor mij al een hele verbetering.Maar het moet gewoon even wennen. Ik kreeg in het begin altijd echt onwijs zware benen van duurlooptempo, dat het gewoon echt niet prettig voelde, maar als je eenmaal gewend bent voelt het al een stuk beter. En gewoon lekker ontspannen. Maar ik heb ook wel vaak dat ik ongemerkt toch weer een stukje sneller ga. Ligt bij mij trouwens ook aan de schoenen die ik aan heb
![]()
![]()
Is dat niet zo'n beetje de standaard RunnersWorld-werkwijze?quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:47 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb mijn schoenen daar ook vandaan en achteraf heb ik het idee dat ze zich er een beetje makkelijk van af gemaakt hebben. Eén paar schoenen, één keer filmen op de baan, doe nog maar een rondje buiten en verkocht en tot ziens. Volgende keer ga ik naar Bouchier (die zitten op het industrieterrein waar ik de BCC enzo zit) denk ik.
....![]()
Vandaag besloten dat ik nieuwe schoenen moet bestellen. Adidas Supernova Glide Boost:
Ze waren in de winkel nét een half maatje te groot voor me. Maar ze komen eraan
Hm, ik ben daar ook een keer geweest, en ik heb toen toch zeker 4 paar schoenen gepast.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:47 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb mijn schoenen daar ook vandaan en achteraf heb ik het idee dat ze zich er een beetje makkelijk van af gemaakt hebben. Eén paar schoenen, één keer filmen op de baan, doe nog maar een rondje buiten en verkocht en tot ziens. Volgende keer ga ik naar Bouchier (die zitten op het industrieterrein waar ik de BCC enzo zit) denk ik. Ik hoor er erg goede verhalen over.
Moblo, Wat een mooie foto's weer! En idd je kunt deze kilometers maar weer in de benen hebben ondanks dat je er eigenlijk niet echt zin in had.![]()
Als ik iemand op het eerste paar schoenen goed zie lopen en de klant vindt ze ook fijn, ga ik ze ook geen ander paar meer aanmeten. Waarom zou je?quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:47 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb mijn schoenen daar ook vandaan en achteraf heb ik het idee dat ze zich er een beetje makkelijk van af gemaakt hebben. Eén paar schoenen, één keer filmen op de baan, doe nog maar een rondje buiten en verkocht en tot ziens. Volgende keer ga ik naar Bouchier (die zitten op het industrieterrein waar ik de BCC enzo zit) denk ik. Ik hoor er erg goede verhalen over.
Moblo, Wat een mooie foto's weer! En idd je kunt deze kilometers maar weer in de benen hebben ondanks dat je er eigenlijk niet echt zin in had.F means you're fucked![]()
Ook aan de Boostquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:55 schreef YUR het volgende:
Vandaag besloten dat ik nieuwe schoenen moet bestellen. Adidas Supernova Glide Boost:
[ afbeelding ]
Ze waren in de winkel nét een half maatje te groot voor me. Maar ze komen eraan![]()
Mijn Adistar Boost zijn vandaag officieel goedgekeurd.![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n beetje de standaard RunnersWorld-werkwijze?Wat Hats zegt lees ik van zo veel meer mensen vandaar dat ik het gevoel heb dat ze zich er makkelijk vanaf gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hm, ik ben daar ook een keer geweest, en ik heb toen toch zeker 4 paar schoenen gepast.
En ter aanvullig, de schoenen die ik toen kocht draag ik nu wel, maar met een extra zooltje omdat ik anders niet goed loop en allerlei pijntjes aan mijn voet krijg."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik heb echt 5 paar schoenen aan gehad toen, dus in die zin herken ik je verhaal niet...quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:47 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Moblo, Wat een mooie foto's weer! En idd je kunt deze kilometers maar weer in de benen hebben ondanks dat je er eigenlijk niet echt zin in had.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Hier rennen is inderdaad een genotEn het TPT is stiekem ook wel een béétje vlak-achtig, maar niet helemaal. Deze route is ook een stuk zwaarder dan die ik vorige week (al moet ik zeggen 5 dagen geleden.... ) gedaan heb. 250m omhoog 'maar', deze route. maar toch veel op-en-neertjes
![]()
Zo maar eens aan de kook. Heb inmiddels toch wel trek![]()
Ja doei.![]()
Maar dat was ook bij RW Hoorn he. En als je ergens in de winkel goed op loopt kun je evengoed na een iets langer stuk (zelfs al na een km) pijntjes krijgen. Als dat gebeurt kun je altijd gewoon weer terug met je schoenen. Die 100 meter die je binnen en buiten de winkel rent zeggen ook niet alles.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:59 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
[..]
Wat Hats zegt lees ik van zo veel meer mensen vandaar dat ik het gevoel heb dat ze zich er makkelijk vanaf gemaakt hebben.
En ter aanvullig, de schoenen die ik toen kocht draag ik nu wel, maar met een extra zooltje omdat ik anders niet goed loop en allerlei pijntjes aan mijn voet krijg.![]()
Mijn LDL loop ik ongeveer twee minuten boven mijn 10km wedstrijdtempo.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:38 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ongetwijfeld... maar ik wil wel voor het eten thuis zijn![]()
![]()
Voorlopig streef ik naar een tempo rond de 6:00min/km. Dat is al een minuut boven mijn 10km wedstrijdtempo en voor mij al een hele verbetering.![]()
Hmm, ja, misschien moet ik ook wat mondiger worden en had ik gewoon terug moeten gaan. Nouja, het gaat nu ook goed. Volgende keer ga ik gewoon zelf wat kritischer zijn en meer verschillende paren schoenen proberen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar dat was ook bij RW Hoorn he. En als je ergens in de winkel goed op loopt kun je evengoed na een iets langer stuk (zelfs al na een km) pijntjes krijgen. Als dat gebeurt kun je altijd gewoon weer terug met je schoenen. Die 100 meter die je binnen en buiten de winkel rent zeggen ook niet alles.En dik bovenaan ook.quote:
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Yup, volgens mij wel ja!quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:11 schreef Voccar het volgende:
[..]
Lekker hoor! Hoogste weektotaal ooit?
Maar is niet zo gek met 32 op maandag, 8 op woensdag en nu weer 27is het al tapertijd?
![]()
(antwoord: ja!)
Ja doei.![]()
Mooi weer om op een parcours te gaan staan wachtenquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:25 schreef Yuki het volgende:
Start van de 5km is morgen om 11 uur...
[ afbeelding ]
Mossel, loop je ook mee?
* YUR gaat op zoek naar de regenkap van de kinderwagenF means you're fucked![]()
Beter zo dan 30 graden toch.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:25 schreef Yuki het volgende:
[ afbeelding ]
Mossel, loop je ook mee?
Ik heb mijn rondje voor morgen als we een nachtje bij mijn vader zijn uitgestippeld. Ik heb er nu al zin in. Lopen langs de IJssel.
quote:Voor het lopen prima jaquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:30 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Beter zo dan 30 graden toch.
Ik heb mijn rondje voor morgen als we een nachtje bij mijn vader zijn uitgestippeld. Ik heb er nu al zin in. Lopen langs de IJssel.
Ik moet alleen ook heen en terug op de fiets... En voordeel van warm weer is dat je in je loopkleding heen en weer kan en verder niks mee hoeft te nemen.
YUR, weet jij toevallig of ik m'n spullen ergens veilig achter kan laten?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Je tas kun je gewoon kwijt in het tassenrek in de kantine. Er zijn eventueel kluisjes voor waardevolle spullen, maar ik kan niet garanderen dat die nog beschikbaar zijn als je er bentquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Voor het lopen prima ja
Ik moet alleen ook heen en terug op de fiets... En voordeel van warm weer is dat je in je loopkleding heen en weer kan en verder niks mee hoeft te nemen.
YUR, weet jij toevallig of ik m'n spullen ergens veilig achter kan laten?F means you're fucked![]()
Ik moet nog inschrijven, dus ik ben vroegquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Je tas kun je gewoon kwijt in het tassenrek in de kantine. Er zijn eventueel kluisjes voor waardevolle spullen, maar ik kan niet garanderen dat die nog beschikbaar zijn als je er bent
En in het ergste geval kan ik je waardevolle spullen bij me houdenquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet nog inschrijven, dus ik ben vroeg
Goed om te weten!quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:39 schreef YUR het volgende:
[..]
En in het ergste geval kan ik je waardevolle spullen bij me houden
Daar haalde ik bijna 20 jaar geleden al mijn hardloopschoenen en was toen al een hele goede zaak dus als er aan de service niets verandert is zit je daar wel goed!quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:47 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik naar Bouchier (die zitten op het industrieterrein waar ik de BCC enzo zit)
En wat hebben jullie allemaal goed gelopen vandaag, mooie afstanden, mooie routes
en hier ook een bei ij.... ik heb het idee dat het ge-experinenteer met drinken,schoenen en foam-rollen hier toch zijn vruchten begint af te werpen.
Gister 20 rondjes om de renbaan heen en strikt op mijn drinken gelet, toch het gevoel dat ik mede daardoor veel sneller herstel.... laat ik het zo zeggen, het voelt bij mij als het volgende "het lichaam zelf wordt minder vermoeid dus er is meer tijd om aan het herstel van vermoeide spieren te werken"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
afvalligequote:Op zaterdag 26 april 2014 19:55 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]
Ze waren in de winkel nét een half maatje te groot voor me. Maar ze komen eraan
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
jij als verstokte Brooks man zwerf nu wel alle kanten op!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Brrr. Mij niet gezien!quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:25 schreef Yuki het volgende:
[ afbeelding ]
Mossel, loop je ook mee?
En bovendien. Ik heb vandaag al 17km gedaan, dus ik vind het wel weer mooi geweest voor een dag of twee.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik moet er in mei mijn startnummer halen. Misschien dat ik dan alvast wat advies ga inwinnen. Dan heb ik alvast een bestemming voor mijn verjaardagsgeld een maandje later.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Daar haalde ik bijna 20 jaar geleden al mijn hardloopschoenen en was toen al een hele goede zaak dus als er aan de service niets verandert is zit je daar wel goed!
En wat hebben jullie allemaal goed gelopen vandaag, mooie afstanden, mooie routes
en hier ook een bei ij.... ik heb het idee dat het ge-experinenteer met drinken,schoenen en foam-rollen hier toch zijn vruchten begint af te werpen.
Gister 20 rondjes om de renbaan heen en strikt op mijn drinken gelet, toch het gevoel dat ik mede daardoor veel sneller herstel.... laat ik het zo zeggen, het voelt bij mij als het volgende "het lichaam zelf wordt minder vermoeid dus er is meer tijd om aan het herstel van vermoeide spieren te werken"
Fijn dat het lopen lekker ging. Als manlief niet weg had gemoeten gisteren had ik ook nog wel even door gelopen. Het ging lekker, ik heb geen HRM maar mijn hartslag voelde mooi laag en mijn ademhaling rustig. Ik ga voor net zo'n fijn rondje morgen."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik heb in de laatste 2 jaar op Brooks, Asics, New Balance, Nike en Mizuno gelopen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
jij als verstokte Brooks man zwerf nu wel alle kanten op!
Brooks had gewoon de Pureflow niet smaller moeten maken
Maar op de Glycerin loop ik ook lekker hoor
Ik ben in Groningen bij 2 speciaalzaken geweest. Van de schoenen die ik heb gepast beviel de Mizuno Wave Connect mij het beste. Ik heb een schoen die pronatie (enkel naar binnen) tegen gaat en veel demping heeft. Ik ben rond de 100 kilo en ren vrijwel alleen op verharde ondergrond. Heeft er iemand nog andere aanraders of wellicht een goede vergelijkingssite voor hardloopschoenen?Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Geen idee welke schoenen vergelijkbaar zijn maar hier kun je in elk geval de pasvorm van schoenen met elkaar vergelijken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:08 schreef Klokov het volgende:
Ik ben in Groningen bij 2 speciaalzaken geweest. Van de schoenen die ik heb gepast beviel de Mizuno Wave Connect mij het beste. Ik heb een schoen die pronatie (enkel naar binnen) tegen gaat en veel demping heeft. Heeft er iemand nog andere aanraders of wellicht een goede vergelijkingssite voor hardloopschoenen?
http://www.theathletesfoot.com.au/"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Brooks Adrenaline of Brooks Transcendquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:08 schreef Klokov het volgende:
Ik ben in Groningen bij 2 speciaalzaken geweest. Van de schoenen die ik heb gepast beviel de Mizuno Wave Connect mij het beste. Ik heb een schoen die pronatie (enkel naar binnen) tegen gaat en veel demping heeft. Heeft er iemand nog andere aanraders of wellicht een goede vergelijkingssite voor hardloopschoenen?
Over kilo's gesproken, geloof dat ik morgen ook maar weer even een rondje moet gaan doen. Of gewoon de koekjes, B&J, het gebak en BBQ een keer afslaan, dat zou natuurlijk ook kunnen ... in theorie in ieder geval.![]()
![]()
Wat was het heerlijk weer vanochtend.Voor het eerst sinds een maand weer met de groep meegelopen en het ging heel goed, het was in totaal een rondje van ca. 8km. Mooie voorbereiding op het Rondje Tilburg van volgende week zondag. Het is 'maar' 7,5km maar het is goed vol te houden.
En ik heb me aangemeld via de groep voor de Ten Miles in september. Ergens in de tussentijd misschien wel nieuwe schoenen want ik zit dan tegen de 1.000km aan met mijn huidige.
Jaloers op moblo en Wolve's woeste weilandschappen die ze steeds mogen betreden. Ziet er zo mooi uit! Heerlijk. Tevens gatverrrrrdamme al die heuvels. Ik zou ka-pot zijn na 500 meter.
Ynske: supertrots op je! En geweldig om te lezen dat je er nog steeds plezier en voldoening aan hebt en doorgaat, da's de beste motivatie naar de volgende 5km!![]()
![]()
Ik denk dat je daar best snel aan gewend bent.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:12 schreef Cee het volgende:
Jaloers op moblo en Wolve's woeste weilandschappen die ze steeds mogen betreden. Ziet er zo mooi uit! Heerlijk. Tevens gatverrrrrdamme al die heuvels. Ik zou ka-pot zijn na 500 meter.
Mooie routes iig daar, k snap best dat mo en wolve daar willen blijven![]()
![]()
Ha leuk daar rijd ik morgen weer doorheen op weg naar huis. Stond gisteren avond goed te klappen he.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:19 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ha, ik zit vlakbij (in Den Helder)I solemnly swear i'm up to no good![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:19 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar best snel aan gewend bent.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben daar maar één keer per jaarquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ha leuk daar rijd ik morgen weer doorheen op weg naar huis. Stond gisteren avond goed te klappen he.ik vier er alleen Koninginnedag, en sinds dit jaar dan dus Koningsdag.
![]()
Op die manier haha. Is het daar leuk?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben daar maar één keer per jaarik vier er alleen Koninginnedag, en sinds dit jaar dan dus Koningsdag.
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Wat Nirak al zegt, die heuvels wennen wel hoor. Je leert je tempo er op aanpassen en/of te herstellen op de stukken naar beneden. Nu is het ook weer niet zo dat het vanzelf gaat hoor.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:12 schreef Cee het volgende:
De eerste paar keer in de heuvels daarentegen...
maar je voel je wel 120% awesome als je terug kom na een zware heuveltraining!!quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:48 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Nu is het ook weer niet zo dat het vanzelf gaat hoor.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat wel. Zoals afgelopen maandag nog.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maar je voel je wel 120% awesome als je terug kom na een zware heuveltraining!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Lekker rustigquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Op die manier haha. Is het daar leuk?ik ben elk jaar weer dolgelukkig om uit Alkmaar weg te gaan. Ik vind het dan wel weer heel leuk om morgenochtend door de stad te gaan hobbelen, als het nog helemaal verlaten is maar je door de bende en schrale bierlucht nog wel herinnerd wordt aan de dag ervoor. Maar dat is misschien een beetje raar, net als dat ik op zondagochtend graag door verlaten industrieterreinen hobbel.
![]()
SPOILER: Verslag van de Huissense StratenloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Klinkt, ondanks de angst om laatste te worden in het begin, als een fijne wedstrijd Gup.SPOILER: Verslag van de Huissense StratenloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank, zal beiden binnenkort eens uitproberen.quote:Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Niet hard zegt ze danSPOILER: Verslag van de Huissense StratenloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het een strakke tijd! Die man die je achter je zou hebben gelaten kan goed die man uit het gras zijn?
Leuk verslag![]()
![]()
SPOILER: Verslag van de Huissense StratenloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mooi verslag en dito kneuterig loopje!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Leuk verslag! Klinkt als best een leuk loopje!SPOILER: Verslag van de Huissense StratenloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ynske, goed bezig! Je hebt de smaak te pakken, die kilo's komen gaan vanzelf dat heeft gewoon tijd nodig
Moblo, leuke foto’s, de route maakt het vast leuker en wat een afstanden zeg, jij bent er klaar voor!
Wolve,
Yur, Nice shoes, zien er erg leuk uit
Gup![]()
![]()
Voccar, daywalker, sjaapje en yuki heel veel succes en plezier morgen
Morgen mag ik weer een rondje, heb er nu al zin in.![]()
Ik heb weer een nieuwe uitdaging gevonden, hardlopen door "mijn" eigen stadion.
15 juni 2014 - Urbanathlon Nederland (Amsterdam)
• Devv - 12km![]()
Check!quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:33 schreef Devv het volgende:
Ik heb weer een nieuwe uitdaging gevonden, hardlopen door "mijn" eigen stadion.
15 juni 2014 - Urbanathlon Nederland (Amsterdam)
• Devv - 12km♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
gewoon het luie zweet er even uit rennen morgen vroeg!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Thanks! Jij ook veel plezierquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:32 schreef runninglinda het volgende:
Voccar, daywalker, sjaapje en yuki heel veel succes en plezier morgen
Morgen mag ik weer een rondje, heb er nu al zin in.
Mezelf nu naar bed schoppen, over 8 uur sta ik er alweer naast
Ze mag er morgen weer op uit met haar loopgroepje.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gewoon het luie zweet er even uit rennen morgen vroeg!![]()
@Murmeli, ik had je nog zo gewaarschuwd vanmorgen.
Haha ik snap dat wel denk ik. Wij vluchten altijd naar Texel. Heerlijk! Eindhoven is ook altijd zo vreselijk druk. Maar verlaten industrie terreinenkken dat wel een beetje ja haha.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Lekker rustigik ben elk jaar weer dolgelukkig om uit Alkmaar weg te gaan. Ik vind het dan wel weer heel leuk om morgenochtend door de stad te gaan hobbelen, als het nog helemaal verlaten is maar je door de bende en schrale bierlucht nog wel herinnerd wordt aan de dag ervoor. Maar dat is misschien een beetje raar, net als dat ik op zondagochtend graag door verlaten industrieterreinen hobbel.
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik begin daar ook steeds meer aan te denken. Woon hier in een klein en rustig dorp. Behalve dan op koningsdag, dan wordt er op het weiland hiernaast een feesttent neergezet waar ze tot ongeveer 1:30 doorgaan. Wekkertje gaat morgen weer om 7:45 om naar het fitnesscentrum te gaan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ik snap dat wel denk ik. Wij vluchten altijd naar Texel. Heerlijk! Eindhoven is ook altijd zo vreselijk druk. Maar verlaten industrie terreinenkken dat wel een beetje ja haha.![]()
Kan het iedereen aanraden heerlijk zonder die drukte. Hardlopen kun je hier heerlijk trouwens net als fietsen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik begin daar ook steeds meer aan te denken. Woon hier in een klein en rustig dorp. Behalve dan op koningsdag, dan wordt er op het weiland hiernaast een feesttent neergezet waar ze tot ongeveer 1:30 doorgaan. Wekkertje gaat morgen weer om 7:45 om naar het fitnesscentrum te gaan.I solemnly swear i'm up to no good![]()
inderdaad Murmeli denkt dat ze nog 18 is, de bakvisquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:41 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
@Murmeli, ik had je nog zo gewaarschuwd vanmorgen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vertel mij wat ze hebben een schitterend MTB parcours wat prima te belopen is, vorig jaar nog door de slufter gelopen. Maaar dan ook echt door de slufter, dat was een minder groot succes. Ze hebben er ook een mooie route van 60 km.quote:Op zondag 27 april 2014 00:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kan het iedereen aanraden heerlijk zonder die drukte. Hardlopen kun je hier heerlijk trouwens net als fietsen.
[ Bericht 0% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 27-04-2014 00:26:28 ]![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 00:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad Murmeli denkt dat ze nog 18 is, de bakvisEn morgen gaat ze er (weer) achter komen dat je na een bepaalde leeftijd niet meer zo makkelijk herstelt van een dagje zuipen.
Ik zie net op FB de shirts voor de Hoorn marathon voorbij komen. Als de maat een beetje goed is denk ik dat ik die nog regelmatig ga dragen. (Alleen even iets verzinnen voor het rare opstaande hals boordje)
Even onder een spoiler ivm groot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Top!SPOILER: Verslag van de Huissense StratenloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij die kleine loopjes zie je wel vaker dat er weinig wordt afgezet. Is soms wel even opletten, maar je went er snel genoeg aan als je het vaker doet.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 00:21 schreef Nanook24 het volgende:
[..]En morgen gaat ze er (weer) achter komen dat je na een bepaalde leeftijd niet meer zo makkelijk herstelt van een dagje zuipen.
Ik zie net op FB de shirts voor de Hoorn marathon voorbij komen. Als de maat een beetje goed is denk ik dat ik die nog regelmatig ga dragen. (Alleen even iets verzinnen voor het rare opstaande hals boordje)
Even onder een spoiler ivm groot.Dat ziet er goed uit, die wil ik ook wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat betreft het zuipen: wat maakt het uit... Koningsdag valt lang niet ieder jaar op een zaterdag. Dus profiteer er dit jaar maar van dat je de dag erna vrij bent.![]()
Ooit ga ik die Texel loop doen Maar dat is nog ver weg. Gisteren lekker door het bosgebied gelopen tussen Den Burg en De Koog.quote:Op zondag 27 april 2014 00:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Vertel mij wat ze hebben een schitterend MTB parcours wat prima te belopen is, vorig jaar nog door de slufter gelopen. Maaar dan ook echt door de slufter, dat was een minder groot succes. Ze hebben er ook een mooie route van 60 km.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ook eens wat anders, straks op het fietsje om te vrijwilligen bij het loopje![]()
En dan ergens vandaag zelf nog een rondje intervallen ofzo![]()
![]()
Ik spring zo op de fiets naar HAAGik ga het gewoon proberen!
Quoi, veel plezier!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Oja, de lenteloop! Veel succesquote:Op zondag 27 april 2014 08:54 schreef Yuki het volgende:
Ik spring zo op de fiets naar HAAGik ga het gewoon proberen!
Quoi, veel plezier!![]()
![]()
Hehehequote:Op zondag 27 april 2014 00:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad Murmeli denkt dat ze nog 18 is, de bakvis
Geen loopgroepje vandaag.
Brak
Net wakker.
Ik ga weer ff slapen.
Grow up stomme Murmeli
*boos*Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik zie net op limago dat zijn Mizuno in de aanbieding hebben. 60 tot 90 euro afhankelijk van de originele prijs natuurlijk. Als je huizijnpaar erbij zit kan het interessant zijn.
Lopers veel plezier vandaag en murmelli sterke![]()
![]()
Zo ik ben weer klaar voor een HM. Tvoost staat erop, en dan zelf rustig klaar maken voor de halve. Kwart voor 2 mag ik aantreden.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Alle lopers veel plezier vandaag!!
Hopelijk gaat het niet TE hard regenen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:34 schreef Ynske het volgende:
dat was mn laatste start to run training. Ik heb ze als enige van de groep allemaal gevolgd. Misschien niet hard gegaan, maar heb t wel gedaan. Ik ben trots. Had t nooit gedacht te kunnen. En nu?.... Ik ga gewoon door
![]()
Netjes!!
PR!!!SPOILER: Verslag van de Huissense StratenloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En alpaca's zijn idd(moet dan altijd aan keizer Kusco denken. Toffe animatiefilm btw)
![]()
Ik ben er ook klaar voor (denk ik). Zit nog wel te twijfelen over de tijd. Dacht eraan om 1 uur in enschede te zijn, zal dat op tijd zijn als ik nog wat wil inleveren bij de garderobe?quote:Op zondag 27 april 2014 10:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Zo ik ben weer klaar voor een HM. Tvoost staat erop, en dan zelf rustig klaar maken voor de halve. Kwart voor 2 mag ik aantreden.![]()
Iedereen die gaat lopen succes vandaag![]()
Ik heb besloten om toch de bertusloop mee te pikken, waarschijnlijk 10 km.![]()
Succes en veel plezier vandaag iedereen! Even bikkelen door deze winterse temperaturen.
Mijn favoriete Disney-film.quote:Op zondag 27 april 2014 10:13 schreef streamnl het volgende:
[..]
En alpaca's zijn idd(moet dan altijd aan keizer Kusco denken. Toffe animatiefilm btw)
Alpaca's.
![]()
![]()
Sodeknetter, vanmorgen voor het eerst in een maand weer een training afgewerkt (en vorige week had ik natuurlijk een 5km wedstrijdje). Conclussie: ik heb in een maand met keelonstekingsellende sportief echt een hele stap terug gedaan. Niet grappig meer.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Het is een stukje lopen naar de startnummers en terug. Vorig jaar ging het nummer afhalen redelijk snel. Als je een half uur eerder er kan zijn dan zou ik dat doen. Je wil je niet hoeven te haasten. Ikzelf rij rond 12 uur weg zodat ik er rond half 1 ben.quote:Op zondag 27 april 2014 10:22 schreef Voccar het volgende:
[..]
Ik ben er ook klaar voor (denk ik). Zit nog wel te twijfelen over de tijd. Dacht eraan om 1 uur in enschede te zijn, zal dat op tijd zijn als ik nog wat wil inleveren bij de garderobe?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat heb je gisteravond gedronken?quote:Op zondag 27 april 2014 09:54 schreef Nirak het volgende:
Ik zie net op limago dat zijn Mizuno in de aanbieding hebben. 60 tot 90 euro afhankelijk van de originele prijs natuurlijk. Als je huizijnpaar erbij zit kan het interessant zijn.
Lopers veel plezier vandaag en murmelli sterke
Aan alle lopers vandaag: veel plezier & succes!![]()
11KM in een druilerig vruchtbaar regentje door een fris groen ontluikend bos
Jammer dat de rechterknie nog steeds blijft mopperen. Die heb ik echt wel lichtelijk naar de klote geholpen tijdens die marathon.![]()
Hopelijk issie hier ook vruchtbaar. Gisteren een heg geplant in de tuinquote:Op zondag 27 april 2014 10:29 schreef Swetsenegger het volgende:
druilerig vruchtbaar regentje door een fris groen ontluikend bos
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nederland onder de wolken, België lekker droog en zonnig, hopelijk niet te warm vanmiddag! Ik heb het afgeleerd om wedstrijdjes te doen, stress!!!Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
In Enschede miezert het. Dan blijf ik lekker wat koeler i.t.t. vorig jaar toen het wel heel mooi weer was
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mijn zus is inmiddels de 15 km gepasseerd op de marathon in Madrid.
Zo te zien is ze goed bezig![]()
Zie geen tussentijd op de 10 km, misschien heeft ze de mat gemist...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mooi gebied. Dit was het resultaat van door de slufter heen.quote:Op zondag 27 april 2014 08:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ooit ga ik die Texel loop doen Maar dat is nog ver weg. Gisteren lekker door het bosgebied gelopen tussen Den Burg en De Koog.![]()
![]()
12km erop zitten. Vanmiddag vertrekken naar Europapark, gelukkig hebben ze daar een sportschool van 400m2
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Filmpje van gisteren:
.
En 10 sec nadat ik gestopt was met filmen zagen we een hert staan, jammer dat ik niet niet op film heb kunnen vastleggenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wij gaan bijna elk jaar naar Texel en dan zitten we op een camping in de Koog. Texel is idd erg mooi.quote:Op zondag 27 april 2014 08:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ooit ga ik die Texel loop doen Maar dat is nog ver weg. Gisteren lekker door het bosgebied gelopen tussen Den Burg en De Koog.Ik ben vorig jaar goed op mijn gezicht gegaan toen ik TE offroad ging. Zowat heel mijn onderbeen lag toen open en heb daardoor nog een bacteriële infectie opgelopen.quote:Op zondag 27 april 2014 00:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vertel mij wat ze hebben een schitterend MTB parcours wat prima te belopen is, vorig jaar nog door de slufter gelopen. Maaar dan ook echt door de slufter, dat was een minder groot succes. Ze hebben er ook een mooie route van 60 km.![]()
![]()
HEEE!!!quote:Op zondag 27 april 2014 11:13 schreef Guard het volgende:
Filmpje van gisteren:
.
En 10 sec nadat ik gestopt was met filmen zagen we een hert staan, jammer dat ik niet niet op film heb kunnen vastleggen
Daar wist ik niets van af![]()
(Maar ik krijg hier het filmpje niet geopend...) Nu wel![]()
Dat krijg je als je zonnodig voorop moet lopenquote:Op zondag 27 april 2014 11:17 schreef streamnl het volgende:
[..]
HEEE!!!
Daar wist ik niets van af![]()
(Maar ik krijg hier het filmpje niet geopend...) Nu wel![]()
Youtube is het filmpje aan het bewerken, om het beeld een beetje te stabiliseren, daarom is ie even niet te openenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Tsss. Ik wou juist dat je voorop liep. Maar dit is meteen een extra reden waarom ik achteraan wil lopenquote:Op zondag 27 april 2014 11:20 schreef Guard het volgende:
Dat krijg je als je zonnodig voorop moet lopen![]()
Youtube is het filmpje aan het bewerken, om het beeld een beetje te stabiliseren, daarom is ie even niet te openen
Jammer dat het hertje er niet op staat. Hij was erg dichtbij (8m???)![]()
Jij ook al.quote:Op zondag 27 april 2014 11:15 schreef streamnl het volgende:
[..]
Wij gaan bijna elk jaar naar Texel en dan zitten we op een camping in de Koog. Texel is idd erg mooi.
[..]
Ik ben vorig jaar goed op mijn gezicht gegaan toen ik TE offroad ging. Zowat heel mijn onderbeen lag toen open en heb daardoor nog een bacteriële infectie opgelopen.Ik klapte vol door mijn enkel bij een afdaling in de stekelbosjes. Gelukkig zijn mijn enkels redelijk flexibel en kon gewoon door.
![]()
Veel plezier allemaal.
Ik vind t soms best jammer dat t groepje op zaterdag is. Bv nu, vogeltjes fluiten, zou best graag wat hobbelen op de hei. Maar ja, rustdag he.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik viel ook in een stekelbosje. Mijn been was omringt door die klote takken.quote:Op zondag 27 april 2014 11:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Jij ook al.Ik klapte vol door mijn enkel bij een afdaling in de stekelbosjes. Gelukkig zijn mijn enkels redelijk flexibel en kon gewoon door.
Dit was het resultaat toen ik mijn been eruit wou halen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had achteraf meteen terug moeten gaan en spoelen ipv doorlopen.![]()
Doe mij maar asfalt!![]()
Heerlijk rondje van 7,4 KM gelopen! Echt fijn, had de laatste twee weken niet lekker (en weinig) gelopen, hardloopdip is bij deze weer voorbij.![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 11:25 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik viel ook in een stekelbosje. Mijn been was omringt door die klote takken.
Dit was het resultaat toen ik mijn been eruit wou halen...Beetje warpaint. Stelt niks voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had achteraf meteen terug moeten gaan en spoelen ipv doorlopen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 11:25 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik viel ook in een stekelbosje. Mijn been was omringt door die klote takken.
Dit was het resultaat toen ik mijn been eruit wou halen...Een beetje soldaat klaagt hier niet over...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had achteraf meteen terug moeten gaan en spoelen ipv doorlopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 11:46 schreef mosselmossel het volgende:
Een beetje soldaat klaagt hier niet over...Dat dacht ik toen ook. Had het meeste bloed weggespoeld met wat water uit mijn flesje en ben nog +- 20k doorgelopen.quote:
Daarna (een paar dagen later) kwam ik erachter dat ik die infectie heb opgelopen omdat ik (waarschijnlijk) niet goed schoongemaakt had, aldus de huisarts.![]()
Benen waren nog wat zwaar van gisteren, dus na 3.5km besloten dat het de 5km werd en de laatste 1.5km versneld.
Tijd was 19:17 en dat was uiteindelijk sneller gelopen dan ik op dit moment mogelijk acht, dus uitermate tevreden![]()
![]()
Whoooooohooooooo!
Lekker gelopen. Tijdens het lopen alleen gevoelig bij kuiten/schenen, geen pijn. Na uitwandelen voel ik 't wel, maar veel minder heftig dan afgelopen woensdag.
Volgens mij heb ik de race goed ingedeeld. Heel rustig gestart, lekker tempo gevonden na 1,5km en aan 't eind nog wat kunnen versnellen.
Oh, en duinen zijn tof!!
Tijd op horloge: 30:37.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Oh ai... Zal je zo niet zeggen als je de krasjes ziet.quote:Op zondag 27 april 2014 11:47 schreef streamnl het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht ik toen ook. Had het meeste bloed weggespoeld met wat water uit mijn flesje en ben nog +- 20k doorgelopen.
Daarna (een paar dagen later) kwam ik erachter dat ik die infectie heb opgelopen omdat ik (waarschijnlijk) niet goed schoongemaakt had, aldus de huisarts.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Netjes!quote:Op zondag 27 april 2014 11:54 schreef Yuki het volgende:
Whoooooohooooooo!
Lekker gelopen. Tijdens het lopen alleen gevoelig bij kuiten/schenen, geen pijn. Na uitwandelen voel ik 't wel, maar veel minder heftig dan afgelopen woensdag.
Volgens mij heb ik de race goed ingedeeld. Heel rustig gestart, lekker tempo gevonden na 1,5km en aan 't eind nog wat kunnen versnellen.
Oh, en duinen zijn tof!!
Tijd op horloge: 30:37.
En de anderen vandaag nog veel succes, hoewel ik daar geloof ik nu wel een beetje te laat mee ben...
quote:Op zondag 27 april 2014 11:54 schreef Yuki het volgende:
Whoooooohooooooo!
Oh, en duinen zijn tof!!
Tijd op horloge: 30:37.Netjes!!
Ik had 3 foto's gemaakt (waarom?... geen idee) en dit is degene waarbij het bloed al weg is.quote:Op zondag 27 april 2014 11:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh ai... Zal je zo niet zeggen als je de krasjes ziet.![]()
Thanksquote:Op zondag 27 april 2014 11:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het is geweldig lopen daar. Goed gedaan.
Heeft YUR goed op jouw spullen gepast?
Hij heeft me heel goed gewezen waar de tassenrekken en kluisjes zijn
En 2 keer ge-low-fivedofzo
Zo eens op zoek naar koffie
Klinkt goed!!!quote:Op zondag 27 april 2014 11:54 schreef Yuki het volgende:
Whoooooohooooooo!
Oh, en duinen zijn tof!!
Tijd op horloge: 30:37.![]()
![]()
CHEAT!!1quote:Op zondag 27 april 2014 10:50 schreef Guard het volgende:
Mijn zus is inmiddels de 15 km gepasseerd op de marathon in Madrid.
Zo te zien is ze goed bezig![]()
Zie geen tussentijd op de 10 km, misschien heeft ze de mat gemist...![]()
Vandaag eens een dagje lekker NIET lopen. Heb al sinds woensdagavond een beetje zeurende hoofdpijn. Gisteren werd dat een stukje erger, maar toch met m`n eigenwijze harses gezellig staan doen op een festivalletje - Onze eerste koningsdag moet natuurlijk wel goed gevierd worden.
Maar, vandaag dus nog steeds die zeurende hoofdpijn en ff rustig aan doen in de hoop dat 't weggaat.
Daarnaast morgenochtend vrij, dus dan maar van de gelegenheid gebruik maken![]()
Inderdaad jammer voor het bandje dat om 22 uur begon met spelen. De Groenmarkt was leeg, op de schuilende mensen onder de luifels na.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:15 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Goed dat jullie net voor de bui klaar waren, maar wel zonde van het feest na afloop, toch?
Liepen jullie dit jaar ook weer door de Joriskerk? Dat vond ik best bijzonder vorig jaar.
Helaas dit jaar niet door de kerk, was vorig jaar inderdaad heel tof!![]()
na 20 km geen tijden meer gezien, hoop maar dat het goed gaat, en dat het een stukje spaanse technische onkunde is...quote:
Edit: laatste lijkt het geval, zie bij andere deelnemers ook geen tussentijden meer na 20 km.
Gok dat ze over een half uurtje of zo wel binnen moet zijn.
[ Bericht 13% gewijzigd door Guard op 27-04-2014 12:36:15 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Cool!!quote:Op zondag 27 april 2014 12:29 schreef Guard het volgende:
[..]
na 20 km geen tijden meer gezien, hoop maar dat het goed gaat, en dat het een stukje spaanse technische onkunde is...
Edit: laatste lijkt het geval, zie bij andere deelnemers ook geen tussentijden meer na 20 km.
Gok dat ze over een half uurtje of zo wel binnen moet zijn.
Nu haar broer nog![]()
![]()
Was natuurlijk ook maar een geintje hé, na alle ophef over de Marathon van Bostonquote:Op zondag 27 april 2014 12:29 schreef Guard het volgende:
[..]
na 20 km geen tijden meer gezien, hoop maar dat het goed gaat, en dat het een stukje spaanse technische onkunde is...
Gok dat ze over een half uurtje of zo wel binnen moet zijn.![]()
![]()
Hey! Ik gaf je het finishbriefjequote:Op zondag 27 april 2014 11:47 schreef spiritusbus het volgende:
Benen waren nog wat zwaar van gisteren, dus na 3.5km besloten dat het de 5km werd en de laatste 1.5km versneld.
Tijd was 19:17 en dat was uiteindelijk sneller gelopen dan ik op dit moment mogelijk acht, dus uitermate tevredenWas jij dat die zei dat 'ie gister 27k had gelopen?
Vrijwilligen was weer leuk![]()
Yuki![]()
En voor de kenners: GR was er ook. Was een half uur eerder vertrokken voor een 15k. Kwam eervol als laatst binnen. En dat terwijl hij er als eerste was vanmorgen, op de TomosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In Twente regent het nog steeds, maar al minder hard dan eerder vandaag. Hopelijk wordt het snel helemaal droog en blijft het dat ook de rest van de middag. Anders geen kidsrun vandaag...![]()
Hehe, dat was ik jaquote:Op zondag 27 april 2014 12:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey! Ik gaf je het finishbriefjeWas jij dat die zei dat 'ie gister 27k had gelopen?
Organisatie was prima overigens
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2014 13:05:31 ]![]()
Sjaapje geloof ikquote:Op zondag 27 april 2014 13:03 schreef sararaats het volgende:
zijn er van jullie die meedoen aan de 10 Miles in Antwerpen? anders ook veel succes.
Ja doei.![]()
Thanks.quote:Op zondag 27 april 2014 13:07 schreef Quoi het volgende:
[..]
Absurd!![]()
Goed gelopen, ondanks de km's in de benen
Overigens wordt de Kerkpolderloop weer vaste prik in de zomermaanden![]()
![]()
GRquote:Op zondag 27 april 2014 12:58 schreef Quoi het volgende:En voor de kenners: GR was er ook. Was een half uur eerder vertrokken voor een 15k. Kwam eervol als laatst binnen. En dat terwijl hij er als eerste was vanmorgen, op de Tomos
![]()
Nog steeds in training voor een marathon, dat hij weer een 15k loopt?![]()
Ik wilde het vragen, maar hij was nogal druk aan het discussiëren over zijn tijd (aparte constructie met zijn horloge 2 min terugzetten, ik wil het niet snappenquote:Op zondag 27 april 2014 13:16 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
GR![]()
Nog steeds in training voor een marathon, dat hij weer een 15k loopt?) Maar blijkbaar dan toch...?
@Spiritus: Ik ook. Of helpende hand, of lekker zelf lopen![]()
![]()
Wat voor tijd liep hij op de 15k dat hij laatste werd met een halfuur voorsprong op de 10? 1:45-1:50 of zo? Ik vind het wel stoer dat iemand dat durft, ongegeneerd laatste worden.quote:Op zondag 27 april 2014 13:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik wilde het vragen, maar hij was nogal druk aan het discussiëren over zijn tijd (aparte constructie met zijn horloge 2 min terugzetten, ik wil het niet snappen) Maar blijkbaar dan toch...?
@Spiritus: Ik ook. Of helpende hand, of lekker zelf lopen![]()
Vandaag na lange tijd weer van plan te lopen.
Weet iemand misschien een app waarbij je een bepaalde snelheid instelt en de app bijv iets van gaat piepen als je er onder gaat?Dare to be different.![]()
Gisteren kreeg ik trouwens een goodybag van de sponsor tijdens het loopje. Ik vond met name de combinatie van spulletjes geniaalZonnecreme èn ijskrabber!
Geloof me, dat wil je niet. Door onnauwkeurigheden in de gps gaat dat ding dan constant piepen.quote:Op zondag 27 april 2014 13:31 schreef PassThatShit het volgende:
Vandaag na lange tijd weer van plan te lopen.
Weet iemand misschien een app waarbij je een bepaalde snelheid instelt en de app bijv iets van gaat piepen als je er onder gaat?![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 13:03 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Hehe, dat was ik ja
Organisatie was prima overigens
zware benen noemt 'ie dat
![]()
Goed gerend man!
Ik heb weer echt een ideaal hersteldagje. Lekker aan 't schrijven aan m'n paper en wederom géén enkele vorm van spierpijnWin.
Ja doei.![]()
Hij liep iig 1u en 8 min over de 10. De 5 km tijd ervoor weet ik niet.quote:Op zondag 27 april 2014 13:26 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Wat voor tijd liep hij op de 15k dat hij laatste werd met een halfuur voorsprong op de 10? 1:45-1:50 of zo? Ik vind het wel stoer dat iemand dat durft, ongegeneerd laatste worden.![]()
Ow, maar hoe kan ik dan weten dat ik die snelheid gelopen heb? Hoe voer je dan je snelheid op door wel in een gelijk tempo te lopen over alle km's ?quote:Op zondag 27 april 2014 13:41 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je niet. Door onnauwkeurigheden in de gps gaat dat ding dan constant piepen.Dare to be different.![]()
Je kunt wel met de app Endomondo lopen, die dame vertelt elke km hoe hard je gemiddeld loopt. Dat kan iets afwijken, maar zo heb je wel een globaal beeld van hoe hard je gaat. Ik zou daarmee beginnen als ik jou was. Eens kijken hoe dat bevalt.quote:Op zondag 27 april 2014 13:46 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Ow, maar hoe kan ik dan weten dat ik die snelheid gelopen heb? Hoe voer je dan je snelheid op door wel in een gelijk tempo te lopen over alle km's ?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Daar loop ik al mee, maar heb er voor gekozen om altijd 5 kilometer te gaan lopen en dit te krijgen naar een minuut of 18, maar weet nog niet op welke manier ik dit moet gaan trainen.quote:Op zondag 27 april 2014 13:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je kunt wel met de app Endomondo lopen, die dame vertelt elke km hoe hard je gemiddeld loopt. Dat kan iets afwijken, maar zo heb je wel een globaal beeld van hoe hard je gaat. Ik zou daarmee beginnen als ik jou was. Eens kijken hoe dat bevalt.Dare to be different.![]()
Als je echt een redelijke benadering wilt van je actuele looptijd, moet je toch een GPS-horloge overwegen. Een app is daar niet accuraat genoeg voor.quote:Op zondag 27 april 2014 13:49 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Daar loop ik al mee, maar heb er voor gekozen om altijd 5 kilometer te gaan lopen en dit te krijgen naar een minuut of 18, maar weet nog niet op welke manier ik dit moet gaan trainen.
Als je 5km in 18min wilt lopen, kun je het beste een schema (laten) opstellen wat je hier naar toe brengt. Dan kun je dat schema aanhouden. Heb je dat al gedaan?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Beginnen met 500m en dan telkens 50m erbij.quote:Op zondag 27 april 2014 13:49 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Daar loop ik al mee, maar heb er voor gekozen om altijd 5 kilometer te gaan lopen en dit te krijgen naar een minuut of 18, maar weet nog niet op welke manier ik dit moet gaan trainen.
500 moet dan in 1:48 en elke keer moet je er 10.8 seconden bij doen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2014 13:53:40 ]![]()
Ja, maar daar liep ik dus vast. Ik kan wel een schema opstellen en dan neerzetten loop in 5:30/km, maar ik weet niet wanneer ik dat dus loop. Snap je ?quote:Op zondag 27 april 2014 13:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als je echt een redelijke benadering wilt van je actuele looptijd, moet je toch een GPS-horloge overwegen. Een app is daar niet accuraat genoeg voor.
Als je 5km in 18min wilt lopen, kun je het beste een schema (laten) opstellen wat je hier naar toe brengt. Dan kun je dat schema aanhouden. Heb je dat al gedaan?Dare to be different.![]()
Werkt dit? Ik weet nog met mijn sprint dat dat niet lukte.. En alsnog kan ik dan toch niet weten of ik het wel loop, dan kom ik er op het einde achter dat ik te langzaam liepquote:Op zondag 27 april 2014 13:53 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Beginnen met 500m en dan telkens 50m erbij.
500 moet dan in 1:48 en elke keer moet je er 21.6 seconden bij doen.Dare to be different.![]()
Gast, tik op Google '5k sub 18' en er komen talloze hits.quote:Op zondag 27 april 2014 13:54 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Werkt dit? Ik weet nog met mijn sprint dat dat niet lukte.. En alsnog kan ik dan toch niet weten of ik het wel loop, dan kom ik er op het einde achter dat ik te langzaam liep![]()
Kiptoo heeft in Madrid gewonnen in 2:09:15, nieuw parcoursrecord.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ALsnog blijf ik dan op het probleem hoe ik kan weten wat mijn tempo is.quote:Op zondag 27 april 2014 13:55 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Gast, tik op Google '5k sub 18' en er komen talloze hits.Dare to be different.![]()
Snap ik. Daarom heb je 2 opties.quote:Op zondag 27 april 2014 13:53 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Ja, maar daar liep ik dus vast. Ik kan wel een schema opstellen en dan neerzetten loop in 5:30/km, maar ik weet niet wanneer ik dat dus loop. Snap je ?
1. Een goed GPS-horloge.
2. Met Endomondo een km gaan rennen en kijken of je in de buurt van 5:30 komt. Probeer dat een paar keer, en als je weet hoe 5:30 aanvoelt, kun je dat makkelijker herkennen. Het is toch een deel ervaring die je moet opdoen.
Er is geen app die dit voor je kan doen, omdat een telefoon-gps niet nauwkeurig genoeg is.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
runkeeper op je telefoon en gaan. Is al zo vaak gezegd. Of een gps-horloge kopen.quote:Op zondag 27 april 2014 13:57 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
ALsnog blijf ik dan op het probleem hoe ik kan weten wat mijn tempo is.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oke thanx, ga ik nu maar is opzoek naar een goed schema ergensquote:Op zondag 27 april 2014 13:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Snap ik. Daarom heb je 2 opties.
1. Een goed GPS-horloge.
2. Met Endomondo een km gaan rennen en kijken of je in de buurt van 5:30 komt. Probeer dat een paar keer, en als je weet hoe 5:30 aanvoelt, kun je dat makkelijker herkennen. Het is toch een deel ervaring die je moet opdoen.
Er is geen app die dit voor je kan doen, omdat een telefoon-gps niet nauwkeurig genoeg is.Dare to be different.![]()
Mag ik je een tip geven?quote:Op zondag 27 april 2014 13:57 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
ALsnog blijf ik dan op het probleem hoe ik kan weten wat mijn tempo is.
Ga eens naar een atletiek vereniging in je buurt en vraag of je een paar keer mee mag trainen.
Dit is bijna altijd gratis en vrijblijvend.
Deze mensen zien je dan lopen en kunnen jou een heel eerlijk antwoord geven wat voor jou mogelijk is.![]()
Er zijn diverse sites die kant en klare schema's voor je uitspugen. Kijk maar eens in de OP voor sites. Eerste spoiler in de OP zelfs al.quote:Op zondag 27 april 2014 13:59 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Oke thanx, ga ik nu maar is opzoek naar een goed schema ergens[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hmm tussentijd van mijn zus op 40 km volgens de app 4u44min, dan zou ze wel een hele dikke inzinking hebben gehad, ze liep bijna 10 km gemiddeld de eerste 20.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Runkeeper kan je zo instellen dat hij bijv elke 2 minuten feedback over je snelheid geeft. Dan heb je eerder een beeld van hoe snel je loopt.
En verder inderdaad vaak genoeg doen, dan ga je het aanvoelen.
En doe afentoe een intervaltraining, daar word je snel van.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ouch, ze heeft een praatje gemaakt met Thor.quote:Op zondag 27 april 2014 14:01 schreef Guard het volgende:
Hmm tussentijd van mijn zus op 40 km volgens de app 4u44min, dan zou ze wel een hele dikke inzinking hebben gehad, ze liep bijna 10 km gemiddeld de eerste 20.![]()
Als je weet wat mijn eerdere plannen waren ben ik nu zeer verantwoord bezigquote:Op zondag 27 april 2014 13:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
Mag ik je een tip geven?
Ga eens naar een atletiek vereniging in je buurt en vraag of je een paar keer mee mag trainen.
Dit is bijna altijd gratis en vrijblijvend.
Deze mensen zien je dan lopen en kunnen jou een heel eerlijk antwoord geven wat voor jou mogelijk is.
Dare to be different.![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 14:01 schreef Guard het volgende:
Hmm tussentijd van mijn zus op 40 km volgens de app 4u44min, dan zou ze wel een hele dikke inzinking hebben gehad, ze liep bijna 10 km gemiddeld de eerste 20.dat zou heel jammer zijn. Hopelijk is het weer de falende techniek dan
Hier heerst brakheid. Net nog wel terug naar bed gegaan![]()
Wil zo nog wel ff gaan lopen. Misschien maar ff niet te gek doen qua lopen. Mijn standaard 7 km rondje denk ik en als ik merk dat het meevalt kan ik er altijd nog wat km's aan plakken
Kan verder geen kwaad toch? Rennen met een kater?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
gezellig toch met z'n tweequote:Op zondag 27 april 2014 14:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]dat zou heel jammer zijn. Hopelijk is het weer de falende techniek dan
Wil zo nog wel ff gaan lopen. Misschien maar ff niet te gek doen qua lopen. Mijn standaard 7 km rondje denk ik en als ik merk dat het meevalt kan ik er altijd nog wat km's aan plakken
Kan verder geen kwaad toch? Rennen met een kater?
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Gaat prima, rennen met een kater. Mijn eerste wedstrijden heb ik zelfs met een kater(tje) gerendquote:Op zondag 27 april 2014 14:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]dat zou heel jammer zijn. Hopelijk is het weer de falende techniek dan
Kan verder geen kwaad toch? Rennen met een kater?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Daar moet ik je gelijk in geven!quote:Op zondag 27 april 2014 14:07 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Als je weet wat mijn eerdere plannen waren ben ik nu zeer verantwoord bezig
Nu huphup runkeeper installeren, sloffen aan en gaan
Niet teveel ouwehoeren en nadenken maar gewoon gaan. Daar word je het snelst beter door
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Daar kan je niet instellen op welke tijd je die afstand wilt hebben.quote:Op zondag 27 april 2014 13:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Er zijn diverse sites die kant en klare schema's voor je uitspugen. Kijk maar eens in de OP voor sites. Eerste spoiler in de OP zelfs al.Dare to be different.![]()
Hahahaha! Ik zou wel willen dat die andere kater mee ging. Lijkt me gezellig!quote:Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Jawel:quote:Op zondag 27 april 2014 14:10 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Daar kan je niet instellen op welke tijd je die afstand wilt hebben.
Wil je een specifiek schema voor een afstand of snelheid maken:
http://my.asics.nl/my/plan/new
http://www.runnersweb.nl/Schema/Schema-op-maat.htm[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Owh nu geeft de app ineens andere tussentijden voor mijn zus.
Die tijden geven een ander beeld, wel een mooi vlak tempo, 1u11min per 10 km. En dat houdt ze dus mooi vol.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
klopt, maar op die site, staat alleen welke afstand je voor traint, niet in welke tijd je deze afstand wilt.quote:Op zondag 27 april 2014 14:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jawel:
Wil je een specifiek schema voor een afstand of snelheid maken:
http://my.asics.nl/my/plan/new
http://www.runnersweb.nl/Schema/Schema-op-maat.htmDare to be different.![]()
Je kunt wel de trainingen uit dat schema in je app zetten. Dan gaat je app je zeggen wanneer je de afstand klaar hebt. En bij intervallen zegt hij ook wanneer je harder/zachter moet.quote:Op zondag 27 april 2014 14:10 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Daar kan je niet instellen op welke tijd je die afstand wilt hebben.
@guard: loop jij lekker ja, met een kater? Ik word dan echt een watje
Asics wel.quote:Op zondag 27 april 2014 14:12 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
klopt, maar op die site, staat alleen welke afstand je voor traint, niet in welke tijd je deze afstand wilt.
Maar ga nou eens rennen ipv lullen!! Hup!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ging niet over jou hoor :p, ging over de site om een schema te maken, maar ik hoor dat de app wel nice isquote:Op zondag 27 april 2014 14:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je kunt wel de trainingen uit dat schema in je app zetten. Dan gaat je app je zeggen wanneer je de afstand klaar hebt. En bij intervallen zegt hij ook wanneer je harder/zachter moet.
@guard: loop jij lekker ja, met een kater? Ik word dan echt een watje!
Dare to be different.![]()
Lekker is een groot woord...quote:Op zondag 27 april 2014 14:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je kunt wel de trainingen uit dat schema in je app zetten. Dan gaat je app je zeggen wanneer je de afstand klaar hebt. En bij intervallen zegt hij ook wanneer je harder/zachter moet.
@guard: loop jij lekker ja, met een kater? Ik word dan echt een watje
Maar 's avonds een vent, 's ochtends een vent (in mijn geval dan), en niet miepen maar lopen.
Moet wel zeggen dat de kater eerder weg is als ik ga lopen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vink op Asics "ik train voor een wedstrijd" aan, en je kunt een doeltijd invullen.quote:Op zondag 27 april 2014 14:12 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
klopt, maar op die site, staat alleen welke afstand je voor traint, niet in welke tijd je deze afstand wilt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Niet.. JAWELquote:Op zondag 27 april 2014 14:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Asics wel.
Maar ga nou eens rennen ipv lullen!! Hup!
Ja eerst een goed nieuw trainingsplan hebben. Denk dat ik maar gewoon iedere avond ga lopen iedere avond 50m erbij op een tempo van 17km/u
@guppy, ow thanx.Dare to be different.![]()
Ik had inderdaad je opmerking verkeerd begrepen.quote:Op zondag 27 april 2014 14:14 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Ging niet over jou hoor :p, ging over de site om een schema te maken, maar ik hoor dat de app wel nice is!
Maar dus asics site en hoppa! Of in runkeeper staan ook wel schema's.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja dat heb ik ook wel hoor. Niet zeiken, lopen met dat luie lijf.quote:Op zondag 27 april 2014 14:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Lekker is een groot woord...
Maar 's avonds een vent, 's ochtends een vent (in mijn geval dan), en niet miepen maar lopen.
Moet wel zeggen dat de kater eerder weg is als ik ga lopen.
Bij mij gaat het niet eerder weg met lopen, geloof ik.
Ff wat eten erin mikken en nog wat uitstelgedrag vertonen gheheheSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Geloof mij... dat weet ikquote:Op zondag 27 april 2014 14:07 schreef PassThatShit het volgende:
Als je weet wat mijn eerdere plannen waren ben ik nu zeer verantwoord bezig![]()
Ik wil er alleen maar mee zeggen, die mensen zien vrij snel wat jij kan en wat het beste voor jou is.![]()
Ik kan ook gewoon altijd intervallen lopen en de rusten steeds kleiner maken, of zou dat niet werken ?Dare to be different.![]()
Ik geloof eigenlijk helemaal niets van die tijden, nu ik er nog eens over nadenk.quote:Op zondag 27 april 2014 14:11 schreef Guard het volgende:
Owh nu geeft de app ineens andere tussentijden voor mijn zus.
Die tijden geven een ander beeld, wel een mooi vlak tempo, 1u11min per 10 km. En dat houdt ze dus mooi vol.
Op een heuvelachtig parcours zo vlak lopen dat kan helemaal niet.
De tijd geloof ik dus pas als ik hem van haar hoor, maar volgens de app is ze iig wel gefinished![]()
![]()
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 14:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk helemaal niets van die tijden, nu ik er nog eens over nadenk.
Op een heuvelachtig parcours zo vlak lopen dat kan helemaal niet.
De tijd geloof ik dus pas als ik hem van haar hoor, maar volgens de app is ze iig wel gefinished![]()
![]()
zus-van-Guard
quote:Op zondag 27 april 2014 14:28 schreef Guard het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wedstrijdverslagje!
Vanochtend vroeg opgestaan voor de Koningsloop in Zwolle. Het regende een beetje toen ik hier on Amersfoort naar het station fietste, maar in Zwolle was het droog. Op de baan van av PEC Zwolle gekomen, bleek dat de meeste mensen zich niet aan het kledingsadvies gehouden hadden. Er waren meer mensen in de traditionele kleuren van PEC (spreek uit: pee ee cee) Zwolle, groen-wit, dan in het oranje.
Het parcours was 5km lang, en je kon voor 1, 2, of 3 rondjes kiezen. Ik deed de 10km. Het parcours was mooi, tussen de weilanden door, en dan over een dijkje door een natuur/recreatiegebied terug naar de baan.
Vantevoren was mijn plan, net als vorige week, om de hele race vlak 5:30 te lopen, maar bij de start merkte ik al dat dat niet ging lukken. Het lopen ging erg rot, maar gelukkig lukte het me om het eerste rondje in het gewenste tempo te volbrengen. Daarna voelde ik dat de taart wel zo'n beetje op was, maar ik zette nog even door, kijken hoe lang het nog ging.
Bij het 7km-punt haalde een oudere man mij in. Voor mij het teken om opzij te gaan, hem voor te laten en gas terug te nemen. Maar hij zei dat ik voor hem niet opzij hoefde, en dat ik een mooi mikpunt was voor hem. Tja, dan kan ik 'm niet teleurstellen, dus ik ging wat versnellen, naar 5:20. De laatste km ging zelfs in 5:10. Opeens ging het vanzelf. Hij heeft de hele laatste 3km twee meter achter me gelopen; dat helpt blijkbaar.
Eindtijd: 54:22, met een behoorlijke negatieve split. Nog steeds geen goede tijd voor mijn doen, maar de manier waarop ik gelopen heb, daar ben ik heel tevreden over.
Twee minuten nadat we gefinisht waren, begon het te regenen. Op de terugweg ben ik helemaal doorweekt.
En o ja, mijn voornemen dit jaar was in alle provincies een wedstrijdje te lopen. De teller staat nu op 4: Noord-Holland (10 EM van Uithoorn), Zuid-Holland (Groenhovenloop Gouda), Utrecht (Eemnesser Polderloop), Overijssel (Koningsloop Zwolle). Nog 8.![]()
Gewoon rustig hobbelen gaat prima met een kater hoorquote:Op zondag 27 april 2014 14:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel hoor. Niet zeiken, lopen met dat luie lijf.
Bij mij gaat het niet eerder weg met lopen, geloof ik.
Ff wat eten erin mikken en nog wat uitstelgedrag vertonen ghehehe![]()
![]()
Leuk idee van die provincies!!quote:Op zondag 27 april 2014 14:45 schreef pijll het volgende:
Wedstrijdverslagje!
Vanochtend vroeg opgestaan voor de Koningsloop in Zwolle. Het regende een beetje toen ik hier on Amersfoort naar het station fietste, maar in Zwolle was het droog. Op de baan van av PEC Zwolle gekomen, bleek dat de meeste mensen zich niet aan het kledingsadvies gehouden hadden. Er waren meer mensen in de traditionele kleuren van PEC (spreek uit: pee ee cee) Zwolle, groen-wit, dan in het oranje.
Het parcours was 5km lang, en je kon voor 1, 2, of 3 rondjes kiezen. Ik deed de 10km. Het parcours was mooi, tussen de weilanden door, en dan over een dijkje door een natuur/recreatiegebied terug naar de baan.
Vantevoren was mijn plan, net als vorige week, om de hele race vlak 5:30 te lopen, maar bij de start merkte ik al dat dat niet ging lukken. Het lopen ging erg rot, maar gelukkig lukte het me om het eerste rondje in het gewenste tempo te volbrengen. Daarna voelde ik dat de taart wel zo'n beetje op was, maar ik zette nog even door, kijken hoe lang het nog ging.
Bij het 7km-punt haalde een oudere man mij in. Voor mij het teken om opzij te gaan, hem voor te laten en gas terug te nemen. Maar hij zei dat ik voor hem niet opzij hoefde, en dat ik een mooi mikpunt was voor hem. Tja, dan kan ik 'm niet teleurstellen, dus ik ging wat versnellen, naar 5:20. De laatste km ging zelfs in 5:10. Opeens ging het vanzelf. Hij heeft de hele laatste 3km twee meter achter me gelopen; dat helpt blijkbaar.
Eindtijd: 54:22, met een behoorlijke negatieve split. Nog steeds geen goede tijd voor mijn doen, maar de manier waarop ik gelopen heb, daar ben ik heel tevreden over.
Twee minuten nadat we gefinisht waren, begon het te regenen. Op de terugweg ben ik helemaal doorweekt.
En o ja, mijn voornemen dit jaar was in alle provincies een wedstrijdje te lopen. De teller staat nu op 4: Noord-Holland (10 EM van Uithoorn), Zuid-Holland (Groenhovenloop Gouda), Utrecht (Eemnesser Polderloop), Overijssel (Koningsloop Zwolle). Nog 8.
En netjes gedaan. Je wilde hem ook rustig lopen toch, niet onder de 55 ofzo? Dan is dat in ieder geval bijma gelukt.
Wel leuk dat jij en die man je aan elkaar konden optrekken.
Dieseltjequote:Op zondag 27 april 2014 14:45 schreef pijll het volgende:
Wedstrijdverslagje!
En o ja, mijn voornemen dit jaar was in alle provincies een wedstrijdje te lopen. De teller staat nu op 4: Noord-Holland (10 EM van Uithoorn), Zuid-Holland (Groenhovenloop Gouda), Utrecht (Eemnesser Polderloop), Overijssel (Koningsloop Zwolle). Nog 8.
Ja, de bedoeling was niet te snel lopen. Achteraf dacht ik, ik had nog wel sneller kunnen lopen, vooral de laatste paar km. Dat was een goed gevoel, maar ik ben blij dat ik het niet gedaan heb. Ik doe het nog een beetje rustig aan.quote:Op zondag 27 april 2014 14:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Leuk idee van die provincies!!
En netjes gedaan. Je wilde hem ook rustig lopen toch, niet onder de 55 ofzo? Dan is dat in ieder geval bijma gelukt.
Wel leuk dat jij en die man je aan elkaar konden optrekken.
Trouwens,voor iedereen die gelopen heeft vandaag! Paar mooie verslagen hier, met goeie tijden!
![]()
Goed gelopen! En ik heb dus dit schema in mijn hoofd voor over twee wekenquote:Op zondag 27 april 2014 14:45 schreef pijll het volgende:
Wedstrijdverslagje!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Beter te voorzichtig dan iets forceren inderdaadquote:Op zondag 27 april 2014 14:54 schreef pijll het volgende:
[..]
Ja, de bedoeling was niet te snel lopen. Achteraf dacht ik, ik had nog wel sneller kunnen lopen, vooral de laatste paar km. Dat was een goed gevoel, maar ik ben blij dat ik het niet gedaan heb. Ik doe het nog een beetje rustig aan.
Trouwens,voor iedereen die gelopen heeft vandaag! Paar mooie verslagen hier, met goeie tijden!
Ach en je bent nog steeds sneller dan ik![]()
Ik ben ook nog vergeten tevoor alle lopers van vandaag
![]()
Goed gedaan! En yuki fijn dat het goed gaat met je benenen goeie tijd
Enquote:Op zondag 27 april 2014 15:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Beter te voorzichtig dan iets forceren inderdaad
Ach en je bent nog steeds sneller dan ik![]()
Ik ben ook nog vergeten tevoor alle lopers van vandaag
![]()
Goed gedaan! En yuki fijn dat het goed gaat met je benenen goeie tijd
voor jou omdat je ondanks je kater toch bent gaan lopen!
Toch?![]()
Nee nog niet. Zit te ontbijten. Daarna ga ik lopen. Met veel water denk ik. Klein rondjequote:Op zondag 27 april 2014 15:00 schreef pijll het volgende:
[..]
Envoor jou omdat je ondanks je kater toch bent gaan lopen!
Toch?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Blijf ik een leuke voornemen vinden.quote:Op zondag 27 april 2014 14:45 schreef pijll het volgende:
Wedstrijdverslagje!
En o ja, mijn voornemen dit jaar was in alle provincies een wedstrijdje te lopen. De teller staat nu op 4: Noord-Holland (10 EM van Uithoorn), Zuid-Holland (Groenhovenloop Gouda), Utrecht (Eemnesser Polderloop), Overijssel (Koningsloop Zwolle). Nog 8.![]()
* Murmeli leest eens terug.quote:Op zondag 27 april 2014 06:31 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit, die wil ik ook wel.
En wat betreft het zuipen: wat maakt het uit... Koningsdag valt lang niet ieder jaar op een zaterdag. Dus profiteer er dit jaar maar van dat je de dag erna vrij bent.
Hier, deze man weet
Ik sta op het punt om uit de auto te worden gezet om het laatste stuk naar huis te rennen, en dan klinkt opeens the Boss met Born to Run op de radio. Goed voorteken![]()
![]()
Gaaf!quote:Op zondag 27 april 2014 15:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik sta op het punt om uit de auto te worden gezet om het laatste stuk naar huis te rennen, en dan klinkt opeens the Boss met Born to Run op de radio. Goed voorteken
Hobbel ze!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ben inmiddels thuis, na een gezellig bakkie bij HAAG. Daar in de kantine al tot de ontdekking gekomen dat ik de race écht goed ingedeeld heb: prachtige negatieve split gelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens hoogste maandtotaal van 2014!
En heel erg bedankt voor alle jompels
quote:Op zondag 27 april 2014 15:33 schreef Yuki het volgende:
Ik ben inmiddels thuis, na een gezellig bakkie bij HAAG. Daar in de kantine al tot de ontdekking gekomen dat ik de race écht goed ingedeeld heb: prachtige negatieve split gelopenEn een heleboel bekertjes volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens hoogste maandtotaal van 2014!
En heel erg bedankt voor alle jompels
Nee joh, m'n PR op de 5km ligt dik 3 min lagerquote:Op zondag 27 april 2014 15:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En een heleboel bekertjes volgens mij
Maar ben wel retetrots op deze race
Godver onder de 1.50![]()
Verslag volgtJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh dan keek ik verkeerdquote:Op zondag 27 april 2014 16:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee joh, m'n PR op de 5km ligt dik 3 min lager
Maar ben wel retetrots op deze race
Jij is snelpr op 27 min dus ongeveer
@daywalkerw00t!!
Lekker Daywalker! Ik weet niet hoe lang ik er precies over gedaan heb, maar heb de 2 uur pacers paar km voor finish ingehaald
Heb zelf 1.56... gemeten over 21.45 km![]()
Wow voccar, ook goed gedaan!
Mijn rondje is gefaald. Ben net gestopt na 3 km. Ben echt te brak. Werd misselijk ook. Bleh.
Naja, keertje wat minder mag wel na de 30 km van vorige week.
Of anders morgen in de herkansing
Je hebt 't wel geprobeerd, iig! En 3km is ongeveer 3000m meer dan niksquote:Op zondag 27 april 2014 17:09 schreef Murmeli het volgende:
Wow voccar, ook goed gedaan!
Mijn rondje is gefaald. Ben net gestopt na 3 km. Ben echt te brak. Werd misselijk ook. Bleh.
Naja, keertje wat minder mag wel na de 30 km van vorige week.
Of anders morgen in de herkansing
♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: