abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139273589
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 10:43 schreef Ynske het volgende:

[..]

:D niet, daar ben ik te dik voor :P
Tegen die tijd niet meer. ^O^
pi_139273806
Het was lang geleden dat ik al om 9 uur ging lopen, maar vandaag moest ik wel omdat ik vanmiddag en vanavond moet werken (op een van de drukste dagen van het jaar).

Op het programma: D2 (148-164 bpm) gedurende anderhalf uur.
Het was, geheel tegen mijn verwachting in, bijna onbewolkt en dus besloot ik om voor het eerst met een zonnebril op te lopen. Al was het maar om dat eens te oefenen.

Mijn zonnebril heb ik ooit eens gekregen bij een reclameactie. Waarde waarschijnlijk een euro of 3. Ik was van te voren bang dat de zonnebril op en neer zou stuiteren, maar niets was minder waar. Het ding was stabiel en het was heel prettig om niet dat verstrooide wittige licht in de giechel te hebben.

Toch ga ik nog wel een betere kopen, want de bril sloot niet helemaal goed af, waardoor een deel van het licht soms weerspiegelde in de rand. Niet heel storend, maar het kan beter.

Dan de training. Het ging okee. Ik liep gemiddeld net iets harder dan 6 min/km en hield dat anderhalf uur vol volgens plan. HR gemiddeld 155, dus vrijwel midden in mijn D2. Ik vrees dat ik dus niets te klagen heb en maar tevreden moet zijn. Zo is het leven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139273989
Tering hey, gisteren ongeveer 40 minuten buiten geweest met lopen. Vandaag heb ik een wit horloge bandje op m`n pols :')
Bruin worden *O* In 40 minuten O+
pi_139274035
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 11:05 schreef Levitas het volgende:
Tering hey, gisteren ongeveer 40 minuten buiten geweest met lopen. Vandaag heb ik een wit horloge bandje op m`n pols :')
Wacht maar tot je een witte zonnebril krijgt!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_139274051
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 april 2014 11:07 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Wacht maar tot je een witte zonnebril krijgt!
Vandaag! Hele dag shinen met m`n hardloop figuurtje op een festival. Shirt uit, zonnebrilletje op en party machen! *O*
  Moderator zaterdag 26 april 2014 @ 11:10:41 #281
155227 crew  Guppy
dus
pi_139274082
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 11:05 schreef Levitas het volgende:
Oh ja! M'n Garmin! Ik stond al een tijdje naar m'n tas te kijken, en ik wist dat ik iets vergat :D

Nu op naar de kerk, om me in te schrijven :+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 26 april 2014 @ 11:11:14 #282
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139274091
Zwabber! _O_ Damn, wat een fijne training moet dat geweest zijn!! O+

Heerlijk he, Levitas! O+ Gisteren ruim een uur op de fiets gezeten met blote armen + horloge en die begint zich onderhand ook een beetje af te tekenen. Ik heb alleen een beetje vals gespeeld, want ik was al bruin onder m'n horloge :+
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_139274128
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 10:34 schreef Ynske het volgende:
:o dat was mn laatste start to run training. Ik heb ze als enige van de groep allemaal gevolgd. Misschien niet hard gegaan, maar heb t wel gedaan. Ik ben trots. Had t nooit gedacht te kunnen. En nu?

.... Ik ga gewoon door :D
Lekker bezig! Nu verder met keep running?
pi_139274210
Yuki, misschien is een second opinion juist wel goed als het om je schoenen gaat?

Ynske, goed gedaan *O*

En al veel mensen lekker gelopen vandaag :D ik ben nog euforisch van gisteren. Het gaat zo lekker, geen pijntjes enzo. Als het zo door gaat loop ik over vijf weken 10 km!

En ik las bij twc iets van slappe cola? Is dat cola met water ofzo?
  zaterdag 26 april 2014 @ 11:17:12 #285
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139274227
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 10:43 schreef Ynske het volgende:

[..]

:D niet, daar ben ik te dik voor :P
Gaat er vanzelf af! *O*
En super dat je het hebt afgerond!!! Loop je nu dan 30 min aan 1 stuk? Of is het niet de Evy start to run?
Hoe ga je verder nu?

Wbt dik/dun: ik ben sinds begin maart redelijk spintaan best veel afgevallen. Woog toen denk ik 68 of 69 en zat vanmorgen net onder de 63. Ik schoof het eerst op de medicijnen omdat die mijn eetlust killden, maar inmiddels vreet ik weer alles wat los en vast zit en drink ik ook eens per week gemiddeld een aardige partij biertjes weg. Dus dan zal dat het niet meer zijn.
Maar ik ben ook meer gaan lopen. Loop nu redelijk comsequent tussen de 20 en 30 km per week en van de winter zat ik tegen de 20 km en vaak ook minder door stomme griepjes etc. Kan dat afvallen dan toch van het lopen zijn? Of val je daat niet zomaar van af als je wel gewoon veel eet?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 26 april 2014 @ 11:20:34 #286
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139274295
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 10:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Tijdens mijn LDL gebruik ik geen gelletjes maar mueslirepen op dat tempo gaat dat prima en gewoon simpel water. Dat is dan op ongeveer 6:40 easy pace.

Nu weet ik dat ik sowieso veel drinken nodig heb. Ik heb straks 3 liter bij me en dat kan zomaar eens te weinig zijn..
3 liter.... hoe lang loop je dan want dat is wel mee want dat is behoorlijk wat!
ik moet zeggen dat mijn nieuwe sportdrank met vooral meer sodium me goed bevalt, het lichaam lijkt er langer op door te kunnen gaan zonder te verzuren
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zaterdag 26 april 2014 @ 11:20:57 #287
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139274308
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 11:16 schreef Nirak het volgende:
Yuki, misschien is een second opinion juist wel goed als het om je schoenen gaat?
Absoluut, maar als deze schoenen terug moeten worden ze natuurlijk alleen teruggenomen in het filiaal waar ik ze gekocht heb. RW's zijn franchises he...

quote:
Ynske, goed gedaan *O*

En al veel mensen lekker gelopen vandaag :D ik ben nog euforisch van gisteren. Het gaat zo lekker, geen pijntjes enzo. Als het zo door gaat loop ik over vijf weken 10 km!

En ik las bij twc iets van slappe cola? Is dat cola met water ofzo?
Gaat goed bij jou, zeg!! Fijn! :s)

Slappe cola is volgens mij cola waar de prik grotendeels af is, evt aangevuld met wat water en/of zout.

M'n vader heeft bij de marathon van Wenen voor het eerst cola gedronken; werd uitgedeeld bij het 35km punt. Beviel hem goed! Stikt van de suiker natuurlijk én de cafeïne doet ook wel iets met je energieniveau.
pi_139274319
Vanochtend op tijd een rondje gelopen.
Is wel eens fijner gegaan, ben een beetje uit vorm denk ik

http://www.endomondo.com/workouts/329573707/14083692
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  zaterdag 26 april 2014 @ 11:24:26 #289
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139274389
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 11:21 schreef Cynic het volgende:
Vanochtend op tijd een rondje gelopen.
Is wel eens fijner gegaan, ben een beetje uit vorm denk ik

http://www.endomondo.com/workouts/329573707/14083692
Ja heel langzaam ook ;)
  zaterdag 26 april 2014 @ 11:30:46 #290
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139274520
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 11:17 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Gaat er vanzelf af! *O*
En super dat je het hebt afgerond!!! Loop je nu dan 30 min aan 1 stuk? Of is het niet de Evy start to run?
Hoe ga je verder nu?

Wbt dik/dun: ik ben sinds begin maart redelijk spintaan best veel afgevallen. Woog toen denk ik 68 of 69 en zat vanmorgen net onder de 63. Ik schoof het eerst op de medicijnen omdat die mijn eetlust killden, maar inmiddels vreet ik weer alles wat los en vast zit en drink ik ook eens per week gemiddeld een aardige partij biertjes weg. Dus dan zal dat het niet meer zijn.
Maar ik ben ook meer gaan lopen. Loop nu redelijk comsequent tussen de 20 en 30 km per week en van de winter zat ik tegen de 20 km en vaak ook minder door stomme griepjes etc. Kan dat afvallen dan toch van het lopen zijn? Of val je daat niet zomaar van af als je wel gewoon veel eet?
Lopen speelt zeker een rol. Vorig jaar, toen ik weer begon met sporten en na verloop van tijd ook weer kon hardlopen, vlogen de kilo's eraf terwijl ik wel normaal bleef eten en zelfs nog wel aardig wat snoepte.

Sinds ik minder vaak en minder intensief sport ivm blessure/pijntjes ben ik juist aangekomen :') Dat lag natuurlijk niet alleen aan beweging, maar ook aan m'n eetpatroon... Maar ja, je kan gewoon minder hebben als je minder beweegt. Na m'n vakantie en de paasdagen gaf de weegschaal een zorgwekkend getal aan :{ Dinsdag dus het roer omgegooid en tot nu toe houd ik dat vol. In combinatie met beweging heeft dat ook snel resultaat, hoewel een deel ervan natuurlijk vocht is geweest. Ben nu nog ca 3 kilo verwijderd van m'n oude gewicht en bijna 5 kilo van m'n streefgewicht.
Weekend is wel lastig though -O- Verstandig en regelmatig eten is een stuk makkelijker op werkdagen!
pi_139274553
Cola bevat veel koolhydraten en die heb je nodig bij het hardlopen, want je verbrandt grofweg vet en koolhydraten bij lange duurlopen. Verdun je cola met water (gewoon 50/50), dan wordt het isotoon, waardoor het snel wordt opgenomen. Doe je er nog een snufje zout bij, dan vult dat je natrium aan, die je uitzweet, waardoor je minder snel verzuurt. En natuurlijk werken suiker en cafeïne opwekkend.

Ziehier, slappe cola, goedkope sportdrank dus :)

En ik denk dat ik na 35 kilometer ook wel gewoon een glas cola kan waarderen ja :D
pi_139274595
Ik wil morgen mijn wekelijkse rondje opschroeven naar 14 kilometer, dus vandaag even geen bier :+ .
  zaterdag 26 april 2014 @ 11:36:33 #293
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139274644
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 11:30 schreef Yuki het volgende:

[..]

Lopen speelt zeker een rol. Vorig jaar, toen ik weer begon met sporten en na verloop van tijd ook weer kon hardlopen, vlogen de kilo's eraf terwijl ik wel normaal bleef eten en zelfs nog wel aardig wat snoepte.

Sinds ik minder vaak en minder intensief sport ivm blessure/pijntjes ben ik juist aangekomen :') Dat lag natuurlijk niet alleen aan beweging, maar ook aan m'n eetpatroon... Maar ja, je kan gewoon minder hebben als je minder beweegt. Na m'n vakantie en de paasdagen gaf de weegschaal een zorgwekkend getal aan :{ Dinsdag dus het roer omgegooid en tot nu toe houd ik dat vol. In combinatie met beweging heeft dat ook snel resultaat, hoewel een deel ervan natuurlijk vocht is geweest. Ben nu nog ca 3 kilo verwijderd van m'n oude gewicht en bijna 5 kilo van m'n streefgewicht.
Weekend is wel lastig though -O- Verstandig en regelmatig eten is een stuk makkelijker op werkdagen!
Klinkt ook wel logisch ja.
En als jij nu lekker fit blijft gaan die 5 kilo er nog wel af *O*
Pas wel op met te snel afvallen he? Dat heeft niet zoveel zin.
pi_139274687
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 10:34 schreef Ynske het volgende:
:o dat was mn laatste start to run training. Ik heb ze als enige van de groep allemaal gevolgd. Misschien niet hard gegaan, maar heb t wel gedaan. Ik ben trots. Had t nooit gedacht te kunnen. En nu?

.... Ik ga gewoon door :D
^O^ *O*
  zaterdag 26 april 2014 @ 11:39:04 #295
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139274699
tijdens onze 5 uur hardlooppraatsessie afgelopen zondag vertelde mijn loopmaatje dat
Vajin Armstrong (een van NZ'se meest succesvolle ultra-trailers) de avond voor een wedstrijd altijd fish and chips eet....het heeft alles wat je nodig hebt., vet,koolhydraten,protein en zout
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_139274710
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 11:36 schreef Murmeli het volgende:

[..]

En fixeer je niet op het aantal kilo's. Gogo loopt nu dik een jaar hard en is geen kilo afgevallen, maar er zijn me potverdorie een hoop centimeters vanaf!!!
  zaterdag 26 april 2014 @ 11:43:59 #297
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139274788
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 april 2014 11:39 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

En fixeer je niet op het aantal kilo's. Gogo loopt nu dik een jaar hard en is geen kilo afgevallen, maar er zijn me potverdorie een hoop centimeters vanaf!!!
Cool *O* das het belangrijkste natuurlijk!
Bij mij zijn er ook centimeters weg geloof ik. Riemen moeten een paar gaatjes verder en shirts zitten ruimer *O*

Maar als het zo door gaat moet ik echt op anti dieet want ik moet wel boven de 60 kilo blijven, ruim. Zit nu op 63.

Iemand daar suggesties voor, om gezond op gewicht te blijven? (Mag geen lactose hebben dus koekjes etc wordt hem niet tenzij zelf gemaakt)
  zaterdag 26 april 2014 @ 11:47:09 #298
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139274851
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 11:36 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Klopt :Y ik probeer er dus juist op te letten dat ik genoeg eet. Gisteren ruim 36km gefietst en dus ook meer gegeten. Ik heb alleen vrijwel alle toegevoegde/geraffineerde suikers uit m'n eten geschrapt, omdat ik merk dat dát me juist hongerig maakt.

Gezond verstand met eten: 3 maaltijden per dag. Volkoren producten, ruim voldoende eiwitten en niet te veel vet (30+ kaas, mager vlees, etc). Veel water drinken, geen frisdranken. Sowieso zo min mogelijk producten waar suiker aan toegevoegd is. Minimaal 2 ons groente bij het avondeten en groente/fruit als tussendoortjes.
  zaterdag 26 april 2014 @ 11:51:38 #299
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139274958
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 april 2014 11:47 schreef Yuki het volgende:

[..]

Klopt :Y ik probeer er dus juist op te letten dat ik genoeg eet. Gisteren ruim 36km gefietst en dus ook meer gegeten. Ik heb alleen vrijwel alle toegevoegde/geraffineerde suikers uit m'n eten geschrapt, omdat ik merk dat dát me juist hongerig maakt.

Gezond verstand met eten: 3 maaltijden per dag. Volkoren producten, ruim voldoende eiwitten en niet te veel vet (30+ kaas, mager vlees, etc). Veel water drinken, geen frisdranken. Sowieso zo min mogelijk producten waar suiker aan toegevoegd is. Minimaal 2 ons groente bij het avondeten en groente/fruit als tussendoortjes.
Zo eet ik ook ongeveer :)
Al eet ik wel gewoon vette kaas (wel oude kaas).
En ik snoep soms ook wel maar niet vaak en thuis is snoep vaak pure choco :)

Edit: ja van suiker krijg je trek. Bloedsuikerspiegel gaat dan schommelen....

Je bent goed bezig yuki *O* fijn om te horen O+
  zaterdag 26 april 2014 @ 11:58:32 #300
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139275091
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 11:51 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Zo eet ik ook ongeveer :)
Al eet ik wel gewoon vette kaas (wel oude kaas).
En ik snoep soms ook wel maar niet vaak en thuis is snoep vaak pure choco :)

Edit: ja van suiker krijg je trek. Bloedsuikerspiegel gaat dan schommelen....

Je bent goed bezig yuki *O* fijn om te horen O+
Als jij moeite moet doen om op gewicht te blijven (niet af te vallen) kan je idd maar beter volvette kaas eten ;)
En oude kaas is vetter dan jonge kaas he :) dus dat doe je goed!

Verder geen gezonde tips voor aankomen, behalve volvette zuivel (en dat mag je niet) en het eten van noten als tussendoortje.
Ik heb altijd moeten strijden om niet te zwaar te worden -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')