SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar tot je een witte zonnebril krijgt!quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:05 schreef Levitas het volgende:
Tering hey, gisteren ongeveer 40 minuten buiten geweest met lopen. Vandaag heb ik een wit horloge bandje op m`n pols
Bruin wordenIn 40 minuten
Vandaag! Hele dag shinen met m`n hardloop figuurtje op een festival. Shirt uit, zonnebrilletje op en party machen!quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een witte zonnebril krijgt!
Oh ja! M'n Garmin! Ik stond al een tijdje naar m'n tas te kijken, en ik wist dat ik iets vergatquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:05 schreef Levitas het volgende:
Tering hey, gisteren ongeveer 40 minuten buiten geweest met lopen. Vandaag heb ik een wit horloge bandje op m`n pols
Bruin wordenIn 40 minuten
Lekker bezig! Nu verder met keep running?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:34 schreef Ynske het volgende:
dat was mn laatste start to run training. Ik heb ze als enige van de groep allemaal gevolgd. Misschien niet hard gegaan, maar heb t wel gedaan. Ik ben trots. Had t nooit gedacht te kunnen. En nu?
.... Ik ga gewoon door
Gaat er vanzelf af!quote:
3 liter.... hoe lang loop je dan want dat is wel mee want dat is behoorlijk wat!quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Tijdens mijn LDL gebruik ik geen gelletjes maar mueslirepen op dat tempo gaat dat prima en gewoon simpel water. Dat is dan op ongeveer 6:40 easy pace.
Nu weet ik dat ik sowieso veel drinken nodig heb. Ik heb straks 3 liter bij me en dat kan zomaar eens te weinig zijn..
Absoluut, maar als deze schoenen terug moeten worden ze natuurlijk alleen teruggenomen in het filiaal waar ik ze gekocht heb. RW's zijn franchises he...quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:16 schreef Nirak het volgende:
Yuki, misschien is een second opinion juist wel goed als het om je schoenen gaat?
Gaat goed bij jou, zeg!! Fijn!quote:Ynske, goed gedaan
En al veel mensen lekker gelopen vandaagik ben nog euforisch van gisteren. Het gaat zo lekker, geen pijntjes enzo. Als het zo door gaat loop ik over vijf weken 10 km!
En ik las bij twc iets van slappe cola? Is dat cola met water ofzo?
Ja heel langzaam ookquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:21 schreef Cynic het volgende:
Vanochtend op tijd een rondje gelopen.
Is wel eens fijner gegaan, ben een beetje uit vorm denk ik
http://www.endomondo.com/workouts/329573707/14083692
Lopen speelt zeker een rol. Vorig jaar, toen ik weer begon met sporten en na verloop van tijd ook weer kon hardlopen, vlogen de kilo's eraf terwijl ik wel normaal bleef eten en zelfs nog wel aardig wat snoepte.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gaat er vanzelf af!
En super dat je het hebt afgerond!!! Loop je nu dan 30 min aan 1 stuk? Of is het niet de Evy start to run?
Hoe ga je verder nu?
Wbt dik/dun: ik ben sinds begin maart redelijk spintaan best veel afgevallen. Woog toen denk ik 68 of 69 en zat vanmorgen net onder de 63. Ik schoof het eerst op de medicijnen omdat die mijn eetlust killden, maar inmiddels vreet ik weer alles wat los en vast zit en drink ik ook eens per week gemiddeld een aardige partij biertjes weg. Dus dan zal dat het niet meer zijn.
Maar ik ben ook meer gaan lopen. Loop nu redelijk comsequent tussen de 20 en 30 km per week en van de winter zat ik tegen de 20 km en vaak ook minder door stomme griepjes etc. Kan dat afvallen dan toch van het lopen zijn? Of val je daat niet zomaar van af als je wel gewoon veel eet?
Klinkt ook wel logisch ja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lopen speelt zeker een rol. Vorig jaar, toen ik weer begon met sporten en na verloop van tijd ook weer kon hardlopen, vlogen de kilo's eraf terwijl ik wel normaal bleef eten en zelfs nog wel aardig wat snoepte.
Sinds ik minder vaak en minder intensief sport ivm blessure/pijntjes ben ik juist aangekomenDat lag natuurlijk niet alleen aan beweging, maar ook aan m'n eetpatroon... Maar ja, je kan gewoon minder hebben als je minder beweegt. Na m'n vakantie en de paasdagen gaf de weegschaal een zorgwekkend getal aan
Dinsdag dus het roer omgegooid en tot nu toe houd ik dat vol. In combinatie met beweging heeft dat ook snel resultaat, hoewel een deel ervan natuurlijk vocht is geweest. Ben nu nog ca 3 kilo verwijderd van m'n oude gewicht en bijna 5 kilo van m'n streefgewicht.
Weekend is wel lastig thoughVerstandig en regelmatig eten is een stuk makkelijker op werkdagen!
quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:34 schreef Ynske het volgende:
dat was mn laatste start to run training. Ik heb ze als enige van de groep allemaal gevolgd. Misschien niet hard gegaan, maar heb t wel gedaan. Ik ben trots. Had t nooit gedacht te kunnen. En nu?
.... Ik ga gewoon door
En fixeer je niet op het aantal kilo's. Gogo loopt nu dik een jaar hard en is geen kilo afgevallen, maar er zijn me potverdorie een hoop centimeters vanaf!!!quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Klinkt ook wel logisch ja.
En als jij nu lekker fit blijft gaan die 5 kilo er nog wel af
Pas wel op met te snel afvallen he? Dat heeft niet zoveel zin.
Coolquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:39 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
En fixeer je niet op het aantal kilo's. Gogo loopt nu dik een jaar hard en is geen kilo afgevallen, maar er zijn me potverdorie een hoop centimeters vanaf!!!
Kloptquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Klinkt ook wel logisch ja.
En als jij nu lekker fit blijft gaan die 5 kilo er nog wel af
Pas wel op met te snel afvallen he? Dat heeft niet zoveel zin.
Zo eet ik ook ongeveerquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kloptik probeer er dus juist op te letten dat ik genoeg eet. Gisteren ruim 36km gefietst en dus ook meer gegeten. Ik heb alleen vrijwel alle toegevoegde/geraffineerde suikers uit m'n eten geschrapt, omdat ik merk dat dát me juist hongerig maakt.
Gezond verstand met eten: 3 maaltijden per dag. Volkoren producten, ruim voldoende eiwitten en niet te veel vet (30+ kaas, mager vlees, etc). Veel water drinken, geen frisdranken. Sowieso zo min mogelijk producten waar suiker aan toegevoegd is. Minimaal 2 ons groente bij het avondeten en groente/fruit als tussendoortjes.
Als jij moeite moet doen om op gewicht te blijven (niet af te vallen) kan je idd maar beter volvette kaas etenquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zo eet ik ook ongeveer
Al eet ik wel gewoon vette kaas (wel oude kaas).
En ik snoep soms ook wel maar niet vaak en thuis is snoep vaak pure choco
Edit: ja van suiker krijg je trek. Bloedsuikerspiegel gaat dan schommelen....
Je bent goed bezig yukifijn om te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |