Jawel, ik ga een wedstrijd lopen!quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:17 schreef streamnl het volgende:
Geen wedstrijden vandaag![]()
Tenminste, niet volgens de OP.
Beterschap gogo.
En yuki, hopelijk is het snel opgelost en kan je weer lopen zonder last.
Voor de rest zeg ik:fijne koningsdag!!
In dat geval...quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Jawel, ik ga een wedstrijd lopen!maar dat heb ik vanmorgen pas besloten
quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jawel, ik ga een wedstrijd lopen!maar dat heb ik vanmorgen pas besloten
intressant om je aanpak te lezen...wat ik de laatste tijd vooral verandert heb is mijn vochtinname.... standaard nu 400ml per uur drinken als ik op LDL-tempo loop (6.00-6.15), dit houdt de verzuring en vermoeidheid beter tegen dan bijv. gels imoquote:Op zaterdag 26 april 2014 09:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
succes Gup.
Gisteren een leerzaam loopje gehad. Een relatief kort maar intensief duurloopje. Een mooi loopje naar een zwembad. Het werd 15 km op ongeveer gewenst marathon tempo en nog bijna 5 km wat uit lopen. Je merkt wel dat je wat pijntjes betreft de nodige kilometers erin zitten. Tempo zat er meteen goed in en was goed vol te houden, ook met de warmte. Het uitlopen ging redelijk vlot nog. Hartslag kan ik helaas weinig zinnigs over zeggen. Hij liep alleen maar af en einigde op 85 ongeveer en dat kan niet kloppen.
Als drank heb ik de slappe cola eens geprobeerd en dat is prima bevallen. Wel ga ik mijn energie plan drastisch omhoog gooien. Ik was van plan om 4 gelletjes te gebruiken, dit wordt een verdubbeling naar 8. Op dit soort tempo's heb ik ze denk ik zeker nodig.
Gisteren wel aardig wat spierpijn wat gelukkig nu al een stuk minder is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Goed gedaan! Super! Hopelijk heb je een voldaan gevoel en drink je er vandaag lekker een biertje op! Die heb je verdiend.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:34 schreef Ynske het volgende:
dat was mn laatste start to run training. Ik heb ze als enige van de groep allemaal gevolgd. Misschien niet hard gegaan, maar heb t wel gedaan. Ik ben trots. Had t nooit gedacht te kunnen. En nu?
.... Ik ga gewoon door
Goed gedaan! En veel plezier met het vervolg!quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:34 schreef Ynske het volgende:
dat was mn laatste start to run training. Ik heb ze als enige van de groep allemaal gevolgd. Misschien niet hard gegaan, maar heb t wel gedaan. Ik ben trots. Had t nooit gedacht te kunnen. En nu?
.... Ik ga gewoon door
Tijdens mijn LDL gebruik ik geen gelletjes maar mueslirepen op dat tempo gaat dat prima en gewoon simpel water. Dat is dan op ongeveer 6:40 easy pace.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
intressant om je aanpak te lezen...wat ik de laatste tijd vooral verandert heb is mijn vochtinname.... standaard nu 400ml per uur drinken als ik op LDL-tempo loop (6.00-6.15), dit houdt de verzuring en vermoeidheid beter tegen dan bijv. gels imo
Ook vandaag om de 3 rondjes (+/- 4.8km, dus om en nabij een half uur lopen) op de renbaan even stoppen om te drinken., er gaat 600ml in mijn fles dus makkelijk te schatten.
Wanneer is je eerste Marathon?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:34 schreef Ynske het volgende:
.... Ik ga gewoon door
quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Wanneer is je eerste Marathon?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |