Been there, done that. Het is minder erg dan je denkt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat zijn er weinig mensen bij de Huissense stratenloopernstig risico op laatste worden dit
![]()
/bang
Die spibelt ziet er handig uit. Dank je.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:55 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Gps klokje. Kleine telefoon die gewoon in mijn hardlooptightzakje past. Grotere telefoon zou eventueel gewoon in een armband of in de immer geprezen spibelt kunnen.
Is er niet ergens wat te doen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:43 schreef YUR het volgende:
Kort werkdagje vandaag. Om de een of andere reden is het hier heul rustig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu eentje (of meer) pakken op onze koningMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:58 schreef Guard het volgende:
Dat was een lekkere trailrun, gezellig met streamnl 25 km door de bossen en over de hei.
Met hertje, heel veel luide vogels en weinig mensen.
Volgende keer in mijn "achtertuin"Mooi rondje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu eentje (of meer) pakken op onze koning![]()
Ik zei dat ik er weinig ken, niet dat ze niet bestaan!quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:00 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dankjewel hoor(55kg bij 1,73 hier
)
Dus je bent weer naar huis? Op naar bier, pizza, nutrilon en soepstengels?quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:43 schreef YUR het volgende:
Kort werkdagje vandaag. Om de een of andere reden is het hier heul rustig
Yesssss! Straks opa en oma verlossen van draakje. Maar niet te vroeg, want dan krijg ik ruzie met zequote:Op zaterdag 26 april 2014 14:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zei dat ik er weinig ken, niet geen!
Sorry
[..]
Dus je bent weer naar huis? Op naar bier, pizza, nutrilon en soepstengels?
Tsja, aangezien jij morgen gaat parcourswachten ipv lentelopen...quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Yesssss! Straks opa en oma verlossen van draakje. Maar niet te vroeg, want dan krijg ik ruzie met ze
Nu twijfel ik tussen ff tukken op de bank en een rondje hardlopen...
...heb ik mijn rust hard nodigquote:Op zaterdag 26 april 2014 14:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja, aangezien jij morgen gaat parcourswachten ipv lentelopen...
Je bent misschien wel al best een beetje een oude man, maar nog lang geen opa hoor. Hup, rennen!quote:
ah mooi je komt hier toch opgeven voor de ekiden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ging vanochtend serieus op zoek naar mijn oranje shirt!Mijn start to run-shirt vind ik prettiger.
Op de website van de Koningsloop (morgen in Zwolle) vragen ze of je in oranje wil komen lopen. Tenzij je republikein bent, dan mag je ook in het wit komen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oranje?
Ik had vanochtend een oranje shirt aan.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
ah mooi je komt hier toch opgeven voor de ekiden.
Omdat rust is ook training? Ik heb die reclame ook de hele tijd! Maar we hebben al een Swiss Sense bedquote:Op zaterdag 26 april 2014 14:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom staat er een swiss sense boxspring reclame in dit topic?
Hoe was je loopje?quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Omdat rust is ook training? Ik heb die reclame ook de hele tijd! Maar we hebben al een Swiss Sense bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |