Dat moet dan wel behoorlijk mistig zijn.quote:Op zondag 1 november 2015 13:57 schreef chufi het volgende:
Met mist schijnt hier alleen mijn binnen verlichting
Dan zit je behoorlijk te paffen...quote:Op zondag 1 november 2015 13:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat moet dan wel behoorlijk mistig zijn.
Hier is het hooguit mistig van de rook.
Alles wat vanuit het buitenland commercieel te verpatsen is wordt hier toch omarmt c.q. er in gepompt?quote:Op zondag 1 november 2015 14:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Er liepen aardig wat gasten in Haloween vermomming rond gisteren, schijnt dat de jongeren dat fenomeen dat uit de USA is overgewaaid toch sneller omarmen, ik heb er helemaal niks mee (oude stempel of zo).
Ik heb een vermoeden dat het horror thema ze wel aanspreekt, in combi met bepaalde 'muziek'.
Nu nog even wachten tot een of ander groepje iets racistisch of iets dergelijks in de Haloween vermommingen ziet en we hebben weer iets om over te zeiken.quote:Op zondag 1 november 2015 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles wat vanuit het buitenland commercieel te verpatsen is wordt hier toch omarmt c.q. er in gepompt?
Valentines Day, Halloween, Oktober Fest...
Alleen maar leuk op de plek van oorsprong, in NL is het in alle gevallen gewoon weer het zoveelste carnavalesk evenement.
Kijk eens hoe gek ik kan doen in mijn lederhose of spiderman pak...![]()
Binnenkort weer St. Maarten (niet het eiland) hier, weer al die kutkoters die bij ons gedumpt worden in de wijk. Want het is zo lekker autoluw...
Gelukkig draag ik mijn dirndl ook in andere maanden.quote:Op zondag 1 november 2015 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles wat vanuit het buitenland commercieel te verpatsen is wordt hier toch omarmt c.q. er in gepompt?
Alleen maar leuk op de plek van oorsprong, in NL is het in alle gevallen gewoon weer het zoveelste carnavalesk evenement.
Kijk eens hoe gek ik kan doen in mijn lederhose of spiderman pak...![]()
Binnenkort weer St. Maarten (niet het eiland) hier, weer al die kutkoters die bij ons gedumpt worden in de wijk. Want het is zo lekker autoluw...
Jij mag 'm 365 dagen per jaar dragen...quote:Op zondag 1 november 2015 14:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig draag ik mijn dirndl ook in andere maanden.
En waarom worden die tegenwoordig gehouden?quote:Op zondag 1 november 2015 14:36 schreef Karzai het volgende:
Je hebt toch elk jaar halloween feesten, op zich wel grappig
Daarom.quote:Alles wat vanuit het buitenland commercieel te verpatsen is wordt hier toch omarmt c.q. er in gepompt?
De SGP is tegen wegens het openbaren van dood en horror aan/bij kinderen.quote:Op zondag 1 november 2015 14:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu nog even wachten tot een of ander groepje iets racistisch of iets dergelijks in de Haloween vermommingen ziet en we hebben weer iets om over te zeiken.
Niet iedereen, sommige types wel...quote:Op zondag 1 november 2015 14:53 schreef Karzai het volgende:
Ik denk omdat iedereen elke mogelijkheid aangrijpt om een feestje te vieren
ja dat is waar maar in de zomer kan je ook elke week naar een festival als je dat wil, decadentie men wil feest vierenquote:Op zondag 1 november 2015 14:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet iedereen, sommige types wel...
Feest vieren is ook niet verkeerd, maar om die buitenlandse tradities daarvoor te importeren?quote:Op zondag 1 november 2015 14:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is waar maar in de zomer kan je ook elke week naar een festival als je dat wil, decadentie men wil feest vieren
het blijft beperkt tot wat feestjes in de stad ik heb nog geen verklede kinderen aan de deur gehadquote:Op zondag 1 november 2015 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Feest vieren is ook niet verkeerd, maar om die buitenlandse tradities daarvoor te importeren?
Ga lekker zuipen, dansen, gek doen zonder al die onzin...
Dat is wel een Nederlandse traditie maar ook een kinderfeest, Halloween wordt hier meer door volwassenen gevierdquote:
quote:Op zondag 1 november 2015 15:44 schreef Karzai het volgende:
Nog een splinterbeweging erbij, hoe heet het bij jullie dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apollonius of Perga (262 - 190 bc)
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
neequote:
Yep, en nu wacht op de wederopstanding van Jezus, je weet wel, die fictieve figuur die voor 'mijn zonden' stierf.quote:Op zondag 1 november 2015 17:28 schreef drakin het volgende:
Halloween is uit Europa naar Amerika meegenomen en is gewoon weer terug.
Hier werd het Wodans winternachten genoemd
Jij hebt toch geen zonden?quote:Op zondag 1 november 2015 17:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yep, en nu wacht op de wederopstanding van Jezus, je weet wel, die fictieve figuur die voor 'mijn zonden' stierf.
[ afbeelding ]
Dat is mijn punt ook, ik word weer gewoon met de ordinaire zondaars over één kam geschoren. :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Jij arme ziel, net als ik dusquote:Op zondag 1 november 2015 17:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is mijn punt ook, ik word weer gewoon met de ordinaire zondaars over één kam geschoren.
The original zombiequote:Op zondag 1 november 2015 17:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yep, en nu wacht op de wederopstanding van Jezus, je weet wel, die fictieve figuur die voor 'mijn zonden' stierf.
[ afbeelding ]
Nog even en ik ga me schuldig voelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 1 november 2015 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog even en ik ga me schuldig voelen.Gewoon al je pastarecepten delen is goed genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Oh, die ken ik wel, de afkorting dus niet.quote:Op zondag 1 november 2015 18:07 schreef drakin het volgende:
VSM= vliegend spaghettimonster. Deze week in het nieuws omdat de pastafari proberen een officiele kerk op te richten.
En dan interviews afleggen met hun religieuze hoofdeksel, het vergiet.
Vond ik nou net die afkorting makkelijk op mijn debieltje...quote:Op zondag 1 november 2015 18:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, die ken ik wel, de afkorting dus niet.
Het illustreert wel precies hoe belachelijk elke religie is.
Ik heb nooit begrepen hoe kleding, met name hoofdbedekking, relevant kan zijn voor welk geloof dan ook.quote:Op zondag 1 november 2015 18:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Vond ik nou net die afkorting makkelijk op mijn debieltje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan ook scyclad voor je religie gaan tijdens rituelrn/feesten. Oftewel zoals je ter wereld kwam.quote:Op zondag 1 november 2015 18:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen hoe kleding, met name hoofdbedekking, relevant kan zijn voor welk geloof dan ook.
Hier om de hoek lopen veel gasten met een of ander, hoogstwaarschijnlijk door oma, gehaakt kleedje op hun kop.
Ik ga voor helemaal niks, ben al mijn hele leven mezelf, daar heb ik meer dan mijn handen aan vol.quote:Op zondag 1 november 2015 18:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan ook scyclad voor je religie gaan tijdens rituelrn/feesten. Oftewel zoals je ter wereld kwam.
quote:Op zondag 1 november 2015 18:37 schreef chufi het volgende:
Yes !!!!Was dat je streven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 1 november 2015 18:37 schreef chufi het volgende:
Yes !!!!Wat een prestatie, op de zevende plaats staan en maar twee dagen mee gepost hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja een hele reeks produkten om eerlijk te zijnquote:Op zondag 1 november 2015 18:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik ken VSM alleen van de homeopatische druppels enzo.
Vandaar mijn enzoquote:Op zondag 1 november 2015 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja een hele reeks produkten om eerlijk te zijn
Bestaande uit met water verdunt water, dat overigens een goede werkzame stof is.quote:Op zondag 1 november 2015 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja een hele reeks produkten om eerlijk te zijn
De meest onmisbare in ieder geval.quote:Op zondag 1 november 2015 18:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bestaande uit met water verdunt water, dat overigens een goede werkzame stof is.![]()
![]()
Ieder mens mag uiteraard doen waar die zichzelf het prettigst bij voelt.quote:Op zondag 1 november 2015 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga voor helemaal niks, ben al mijn hele leven mezelf, daar heb ik meer dan mijn handen aan vol.
En qua ritueel heb ik aan het roken van ganja genoeg.![]()
Sowieso is het knap om water te verdunnen met water.. Dus dan zitten er vast andere betanddelen in .. Glycerine waarschijnlijk, want ik heb een creme-pje...quote:Op zondag 1 november 2015 18:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bestaande uit met water verdunt water, dat overigens een goede werkzame stof is.![]()
![]()
Dat staat m.i. volkomen los van religie.quote:Op zondag 1 november 2015 18:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ieder mens mag uiteraard doen waar die zichzelf het prettigst bij voelt.
Alleen het in de waarde laten van anderen schiet nogal eens tekort.
Louter huis-, tuin- en keukenbestanddelen, die je plenty via andere wegen binnen krijgt.quote:Op zondag 1 november 2015 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Sowieso is het knap om water te verdunnen met water.. Dus dan zitten er vast andere betanddelen in .. Glycerine waarschijnlijk, want ik heb een creme-pje...
Ook niet religieuzen mogen wel eens wat leren over elkaar in eigen waarde laten.quote:Op zondag 1 november 2015 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat staat m.i. volkomen los van religie.
Ik ga dat allemaal niet uitzoeken..quote:Op zondag 1 november 2015 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Louter huis-, tuin- en keukenbestanddelen, die je plenty via andere wegen binnen krijgt.
Ik zeik over niks, en laat iedereen in zijn waarde zolang ik er geen last van heb en men mij niet aan mijn kop zeikt.quote:Op zondag 1 november 2015 19:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook niet religieuzen mogen wel eens wat leren over elkaar in eigen waarde laten.
Zat atheisten die continu ovet religie zeiken.
Ja zoiets dusquote:Op zondag 1 november 2015 19:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zeik over niks, en laat iedereen in zijn waarde zolang ik er geen last van heb en men mij niet aan mijn kop zeikt.
Ik post 'm nog maar weer eens:quote:Op zondag 1 november 2015 19:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook niet religieuzen mogen wel eens wat leren over elkaar in eigen waarde laten.
Zat atheisten die continu ovet religie zeiken.
Post de tekst eens? Ik kan dat geblaat niet aanhoren.quote:
Lastig hč, dat Amsterdams...quote:Op maandag 2 november 2015 00:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Post de tekst eens? Ik kan dat geblaat niet aanhoren.
quote:Godvoordomme
Een zwaar uit de hand gelopen bijgeloof,
't is het geloof, 't is niet mijn geloof.
Want ik ben geen sukkel die bang is om te sterven
en vreest dat de ziel m'n hele lichaam zal bederven.
Alle geloof is gebaseerd op angst,
want in hun hart zijn juist de gelovigen het bangst.
Want zij kunnen geestelijk niet accepteren,
dat zij na hun dood tot as zullen verteren.
En dat er daarna helemaal niets is,
daarom maken zij elkaar wijs dat er iets is
wat wij stervelingen niet kunnen begrijpen,
ruiken, proeven, horen, zien of grijpen.
Conclusie: het moet wel niets zijn,
want als dat alles is dan moet het wel triest zijn
om daar je hele leven aan te wijden,
want de dood kun je toch niet vermijden.
Godvoordomme, God is voor dommen.
Fok alle bronnen die die shit hebben verzonnen.
Je bent nog niet verloren als je er mee bent begonnen.
Gelovige mensen brainwashen zichzelf,
doen net als ze gelukkig zijn maar voor de helft
zijn ze alreeds gestorven en in geestelijke nood
want hun hele leven staat al in het teken van de dood.
Ze doen echt alles voor hun geloof,
ze maken van zichzelf een afhankelijke sloof.
Laten hun hele leven door een boek runnen,
waarvan ze nog niet eens de schrijver kunnen.
Ze staan als kuddedieren liederen te zingen,
en proberen hun geloof aan ons op te dringen.
In de media, met foldertjes en zelfs aan de deur,
proberen die Jehova's jou te vangen in hun sleur.
Ben je bang voor de dood kom er dan maar bij,
want de lieve heer is er ook voor jou en mij.
Maar waarom is die lul dan niet zo goed,
dat ie eens wat aan de ontwikkelingslanden doet?
Goodevening,
According to foreign office reports, the number of religiously
motivated wars is still heavily increasing. Last night, a minister
named a list of countries that seemed to cover the entire
civilized world. Countless examples of problems, persecution,
torture and terrorism, forced the government to view their
overall picture as a world threathening situation.
Het geloof, wat een pure waanzin,
ik kan het journaal nog maar nauwelijks aanzien.
Overal oorlog in de naam van Allah,
of God of andere dramatische gevallen.
Verschillende geloven drijven mensen uit elkaar,
wat voor de een een plicht is vind de andere een bezwaar.
Elk mensenleven wordt neutraal begonnen
en dan wordt door de ouders het geloof op gedrongen.
Zonder dat een kind er ooit om vraagt,
splitsen idioten het geloof in je maag.
Ze zeggen dat het hoort bij je educatie,
maar het geeft alleen waanzin en frustratie.
En als je opgroeit moet je ook nog gaan kiezen,
je leven weggooien of je ouders verliezen.
Fok die ouders, dan geloven ze maar wel,
want als ze dood gaan gaan ze toch al naar de hel.
Amen.
----------------------------------------------------------------------------
quote:Op maandag 2 november 2015 08:26 schreef Deisyy het volgende:
Straks dan eindelijk de overdracht![]()
En eenvoor Fann.
En eenvoor Fann.
En eenvoor Fann.
maar ben je ook gaan fietsenquote:Op maandag 2 november 2015 13:43 schreef chufi het volgende:
Vandaag prima fietsweertje.... Geen mist meer gezien..
quote:
En eenvoor Fann.
Just for fun, of zit er meer achter?quote:
Ik kan toch niet spelen momenteelquote:
heb nu last van hielspoor, ik ben echt aan het aftakelenquote:
Is dat zoiets als een slakkenspoor?quote:Op maandag 2 november 2015 14:09 schreef just me het volgende:
[..]
heb nu last van hielspoor, ik ben echt aan het aftakelen
quote:
quote:Op maandag 2 november 2015 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat zoiets als een slakkenspoor?
Gewoon omdat ze dr toevallig liggen...quote:Op maandag 2 november 2015 14:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Just for fun, of zit er meer achter?
heb je balletjes gezocht ?quote:Op maandag 2 november 2015 14:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon omdat ze dr toevallig liggen...
Het honkbal duurde vannacht dusdanig lang dat ik vergeten ben mijn lenzen uit te doen en met die dingen in ben gaan slapen.quote:
ze hadden ook in je oren kunnen zittenquote:Op maandag 2 november 2015 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het honkbal duurde vannacht dusdanig lang dat ik vergeten ben mijn lenzen uit te doen en met die dingen in ben gaan slapen.
Ik vond al dat ik zo beroerd kon lezen net, maar die propjes plastic aan de zijkanten van mijn ogen verklaren een hoop...
Daar heb ik ze nog nooit teruggevonden...quote:Op maandag 2 november 2015 14:19 schreef just me het volgende:
[..]
ze hadden ook in je oren kunnen zitten
heb je zulke grote orenquote:Op maandag 2 november 2015 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik ze nog nooit teruggevonden...
je zei dat je je lenzen niet teruggevonden had als ze in je oren gezeten hadden en toen vroeg ik of je grote oren had.quote:
quote:Op maandag 2 november 2015 14:29 schreef just me het volgende:
[..]
je zei dat je je lenzen niet teruggevonden had als ze in je oren gezeten hadden en toen vroeg ik of je grote oren had.
lost in the ears
sorry, je bent net wakker, ik zal m'n ratel even houden
maar niet besmettelijk hoorquote:Op maandag 2 november 2015 14:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds niks van.
Dat hielspoor is echt gevaarlijk...
we kunnen gewoon met elkaar blijven pratenquote:
Via het beeldscherm kan dat sowieso...quote:Op maandag 2 november 2015 14:36 schreef just me het volgende:
[..]
we kunnen gewoon met elkaar blijven praten
quote:Op maandag 2 november 2015 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Via het beeldscherm kan dat sowieso...
Nee, ik had geen zin in natte voeten....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 november 2015 14:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, ik had geen zin in natte voeten....volgende keer duikpak aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ziet er mooi uit
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Maar niet goedkoop... 1600 E per jaarquote:Op maandag 2 november 2015 14:47 schreef just me het volgende:
[..]
volgende keer duikpak aan
ziet er mooi uit
mwah laat maarquote:Op maandag 2 november 2015 15:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar niet goedkoop... 1600 E per jaar
en die er naast 1350 per jaar + eenmalig entreefee a 3500E
En de derde kost iets van max. 240, maar is op sportvelden en zoquote:
dan blijf ik lekker bij mijn eigen clubquote:Op maandag 2 november 2015 15:38 schreef chufi het volgende:
[..]
En de derde kost iets van max. 240, maar is op sportvelden en zo
Misschien ook wel praktischer lijkt mequote:Op maandag 2 november 2015 15:45 schreef just me het volgende:
[..]
dan blijf ik lekker bij mijn eigen club
En ik me maar afvragen waarom ik altijd zo kalm ben.quote:De Nederlandse man is vaker gelukkig dan de Nederlandse vrouw. 69 procent van de mannen zegt (bijna) altijd gelukkig te zijn tegenover 64 procent van de vrouwen, blijkt maandag uit cijfers van het Centraal Bureau voor Statistiek (CBS).
Mannen voelen zich daarnaast ook kalmer. 72 procent van de mannen voelt zich (bijna) altijd kalm. Onder vrouwen is dat bijna 61 procent. Zij voelen zich vaker zenuwachtig en somber.
Ik ben zo kalm dat ik het me nooit afvroeg waarom jij ook altijd zo kalm bent ..quote:Op maandag 2 november 2015 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen waarom ik altijd zo kalm ben.![]()
Eigenlijk is deze uitkomst helemaal geen verrassing voor me.![]()
quote:Op maandag 2 november 2015 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik behoor niet tot die vrouwengroep die somber isquote:Op maandag 2 november 2015 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het verklaard ook meteen waar het woord 'stresskip' vandaan komt, ik heb namelijk nog nooit van een 'stresshaan' gehoord.quote:Op maandag 2 november 2015 16:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben zo kalm dat ik het me nooit afvroeg waarom jij ook altijd zo kalm bent ..
quote:Op maandag 2 november 2015 16:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het verklaard ook meteen waar het woord 'stresskip' vandaan komt, ik heb namelijk nog nooit van een 'stresshaan' gehoord.
Ik heb er weleens 1 gehad, was een wat oudere haan waarvoor ik wat jonge kippen geregeld had.quote:Op maandag 2 november 2015 16:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het verklaard ook meteen waar het woord 'stresskip' vandaan komt, ik heb namelijk nog nooit van een 'stresshaan' gehoord.
Elke haan zou waarschijnlijk doordraaien met 5 stresskippen om zich heen.quote:Op maandag 2 november 2015 16:40 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik heb er weleens 1 gehad, was een wat oudere haan waarvoor ik wat jonge kippen geregeld had.
Beest schoot in de stress en is na 2 dagen dood omgevallen.
5 stuks was teveel vrees ik.
Volgens mij is het 'daar boven' toch strenger als hier, in de kroeg waar ik het regelmatigst kom, ben er afgelopen zaterdag nog geweest, staan de asbakken nog gewoon op de bar en wordt volop binnen gerookt.quote:Horeca bijna volledig rookvrij.
bij achterlijke mensen duurt het wat langer totdat het nieuws doordringtquote:Op maandag 2 november 2015 16:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
BTW.
[..]
Volgens mij is het 'daar boven' toch strenger als hier, in de kroeg waar ik het regelmatigst kom, ben er afgelopen zaterdag nog geweest, staan de asbakken nog gewoon op de bar en wordt volop binnen gerookt.![]()
Daarom verhuis ik ook die kant op binnenkortquote:Op maandag 2 november 2015 16:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
BTW.
[..]
Volgens mij is het 'daar boven' toch strenger als hier, in de kroeg waar ik het regelmatigst kom, ben er afgelopen zaterdag nog geweest, staan de asbakken nog gewoon op de bar en wordt volop binnen gerookt.![]()
Dat, en wij laten ons minder snel betuttelen.quote:Op maandag 2 november 2015 17:49 schreef sacha het volgende:
[..]
bij achterlijke mensen duurt het wat langer totdat het nieuws doordringt
Ik merk er niks van.quote:
Jimmy Saville. De ouwe viespeuk.quote:Op maandag 2 november 2015 18:25 schreef Soury het volgende:
Nog even wat Halloween, ik zag deze voorbij komen. Ik moest even lachen
[ afbeelding ]
This should keep the little fuckers away
🎃
Het is wel net die ene kroeg waar ik al 30+ jaar kom, de andere hebben een of ander glazen hok staan waar je onder een afzuigkap mag roken.quote:Op maandag 2 november 2015 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom verhuis ik ook die kant op binnenkort
Die merkt er niks meer van. Ik vond het humorquote:Op maandag 2 november 2015 18:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jimmy Saville. De ouwe viespeuk.
Ik herkende de pop direct, goede gelijkenis dus.quote:Op maandag 2 november 2015 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Die merkt er niks meer van. Ik vond het humor
Het onderschrift was meer wat ik leuk vond. Ik ken die gast ook van de BBC maar je zoekt nooit dingen achter mensen.quote:Op maandag 2 november 2015 18:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik herkende de pop direct, goede gelijkenis dus.
Overigens vond ik hem al een eng mannetje voor dat alles in het nieuws kwam.
Blijkbaar fixte hij toch stiekem meer dan op TV zichtbaar was.quote:Op maandag 2 november 2015 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Het onderschrift was meer wat ik leuk vond. Ik ken die gast ook van de BBC maar je zoekt nooit dingen achter mensen.
Ik LOLdequote:Op maandag 2 november 2015 18:25 schreef Soury het volgende:
Nog even wat Halloween, ik zag deze voorbij komen. Ik moest even lachen
[ afbeelding ]
This should keep the little fuckers away
🎃
Geen SRV maar de melkboer kwam nog. En boodschappen van de Spar werden ook afgeleverd. Hoe modernquote:Op maandag 2 november 2015 19:25 schreef chufi het volgende:
De SRV wagen kwam ook altijd bij ons in de straat... Je zette je flessenrek met lege flessen voor je deur, boodschappenbriefje erbij en als je niet thuis was stond alles voor de deur.. En je kon er dus gewoon op rekening kopen..
Wij hadden ook nog Kees de appelboer, die kwam eens in de zoveel tijd langs met appels... En om weer even met m'n moeder te flirten volgens mij ...quote:Op maandag 2 november 2015 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen SRV maar de melkboer kwam nog. En boodschappen van de Spar werden ook afgeleverd. Hoe modern
Mijn neef heeft ooit een keer op ons gepast. Mijn zus was zijn leeftijd hoor. Maar de kistjes pils werden aangesleept. Ja kistjes (hout) En toen mijn ouders terug waren was de bezorger ontdaan. "Geen kistje pils" ?quote:Op maandag 2 november 2015 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij hadden ook nog Kees de appelboer, die kwam eens in de zoveel tijd langs met appels... En om weer even met m'n moeder te flirten volgens mij ...
Dus jij snoepte al vroeg van het bier...quote:Op maandag 2 november 2015 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn neef heeft ooit een keer op ons gepast. Mijn zus was zijn leeftijd hoor. Maar de kistjes pils werden aangesleept. Ja kistjes (hout) En toen mijn ouders terug waren was de bezorger ontdaan. "Geen kistje pils" ?
Ik weet daar niks meer van. Maar jaquote:Op maandag 2 november 2015 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus jij snoepte al vroeg van het bier...
Ik denk dat ik op mn 14e voor het eerst aan het bier zat... eindexamenfeestje van mn broer bij ons in de tuin...quote:
Ik weet nog wel dat ik met mijn nichtje in Groningen was en die zoop bier, ik ook en ik was rete ziek. Niks van geleerd btwquote:Op maandag 2 november 2015 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op mn 14e voor het eerst aan het bier zat... eindexamenfeestje van mn broer bij ons in de tuin...
Dat waren nog eens tijden.quote:Op maandag 2 november 2015 19:25 schreef chufi het volgende:
De SRV wagen kwam ook altijd bij ons in de straat... Je zette je flessenrek met lege flessen voor je deur, boodschappenbriefje erbij en als je niet thuis was stond alles voor de deur.. En je kon er dus gewoon op rekening kopen..
Op de korfbal werd ook aardig gezopen...quote:Op maandag 2 november 2015 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op mn 14e voor het eerst aan het bier zat... eindexamenfeestje van mn broer bij ons in de tuin...
Het zal nietquote:Op maandag 2 november 2015 20:25 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Op de korfbal werd ook aardig gezopen...
quote:
De jongens tegen de meisjes zeker....quote:Op maandag 2 november 2015 20:25 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Op de korfbal werd ook aardig gezopen...
Dan is het douchen wel aangenaamquote:
Dat weet ik nog geen eens meer.quote:Op maandag 2 november 2015 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
De jongens tegen de meisjes zeker....
quote:Op maandag 2 november 2015 20:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog geen eens meer.
Wij hadden ook nog de schillenboer en de lompenboer.quote:Op maandag 2 november 2015 20:51 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Melkboer, aardappelboer, eierboer, kolenboer kwamen allemaal achterom.
Feestje?quote:
Die was ik nog vergeten.quote:Op maandag 2 november 2015 20:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wij hadden ook nog de schillenboer en de lompenboer.
Wat doet die 5 euro daarquote:Op maandag 2 november 2015 21:00 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Wat doet dat fruit daar op die foto?
quote:Op maandag 2 november 2015 21:05 schreef sacha het volgende:
vragen, vragen, vragen!
eerst even de Aap naar bed brengen
Je gaat tinkepink missen op de cul meetquote:Op maandag 2 november 2015 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo Aap terug van zn ronde... Zo te zien heeft ie alle woningen daar wel gehad
Oh is dat een stuk en vrijgezel hier uit de buurt?quote:Op maandag 2 november 2015 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gaat tinkepink missen op de cul meet
Is dat niet die vega mutsquote:Op maandag 2 november 2015 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh is dat een stuk en vrijgezel hier uit de buurt?
Ja zoiets, maar tis een ander, jammer.quote:
Aus Deutschland helemaalquote:Op maandag 2 november 2015 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar tis een ander, jammer.
Radio.quote:Op maandag 2 november 2015 22:24 schreef sjampoeh het volgende:
Tijd voor een nieuwe 'hobby' ..iemand tips ?
MIst.quote:Op maandag 2 november 2015 22:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
das geen hobby.. tenminste ..luisteren that is
Wat is het thema..
Ik doe dat met sounds.quote:Op maandag 2 november 2015 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
En hoe verwoordt je mist in muziek....
Misthoornquote:Op maandag 2 november 2015 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan heb je verschillende soort mist en sounds...
Ik was vanmiddag om 12 uur ergens midden in de polder en toen ging het alarm af... Was wel leuk om het 5 of 6 verschillende richtingen te horen ..quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:00 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Leeftijd maakt niet uit hoor, we vangen regelmatig ontspoorde jongeren op hier.
Nog 6 jaar te gaan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zijn de meesten hier al met pensioen
62 gaat pensioen al in maar moet nog even kijken wat het oplevert om naar 67 te schuiven dan komt er ook AOW bij.quote:
Dank je wel Deesquote:Op maandag 2 november 2015 08:26 schreef Deisyy het volgende:
En eenvoor Fann.
[ Bericht 18% gewijzigd door FANN op 03-11-2015 05:26:28 ]
Nee die Griek is wakker PP en ik bedoelde natuurlijk zaterdagavond dat ik gebeld werd, ikquote:
Wat doei doei, ben toffe muziek aan het draaien.quote:Op dinsdag 3 november 2015 04:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee die Griek is wakker PP en ik bedoelde natuurlijk zaterdagavond dat ik gebeld werd, ik
ben een beetje de tijd kwijt... we gaan nu even wat drinken, jullie zien me
vanzelf wel weer verschijnen.
doei doei...
Ik verheug me alweer op haar bijdrage, Soury erbij en je hebt een goedlopend topic.quote:Op dinsdag 3 november 2015 04:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, hier lees ik ook...![]()
Succes weer Fann!
Come on...quote:Op dinsdag 3 november 2015 05:00 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik verheug me alweer op haar bijdrage, Soury erbij en je hebt een goedlopend topic.
Ze post de dingen die ze zelf wil toch?quote:Op dinsdag 3 november 2015 05:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Come on...
Ze heeft nu wel iets belangrijkers aan haar hoofd dan dat gereutel in het topic...
quote:Op dinsdag 3 november 2015 04:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank je wel Dees![]()
en Hoera voor de overdracht!Gefeliciteerd!
![]()
Wat een narigheid, al is het niet onverwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak er nog maar een mooie laatste tijd van samen
[ Bericht 36% gewijzigd door Deisyy op 03-11-2015 05:29:21 ]Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Sure, maar om dat gereutel tussen de dames nou aan te moedigen...quote:Op dinsdag 3 november 2015 05:08 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ze post de dingen die ze zelf wil toch?
Sorry.quote:Op dinsdag 3 november 2015 05:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sure, maar om dat gereutel tussen de dames nou aan te moedigen...
Tnx!quote:Op dinsdag 3 november 2015 05:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe hokkie.
Ik ga de gondel vast bestellen...
Ben je nou al wakker of nog steeds?quote:Op dinsdag 3 november 2015 05:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tnx!
Het is nog toffer dan ik dacht, al deed het mooie weer ook wel iets.
Alquote:Op dinsdag 3 november 2015 05:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je nou al wakker of nog steeds?
Oude huis weg en alles rond is lekker gevoel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 05:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tnx!
Het is nog toffer dan ik dacht, al deed het mooie weer ook wel iets.
Ah, meteen aan de klus gegaan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 05:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al04 50 en klaar wakker, terwijl ik zo moe was, maar mijn rug dood wat zeer van het geklus.
Dat is dat luie wijf niet gewend
Het oude huis is 1 december pas definitief weg, maar het is nu al heerlijk!quote:Op dinsdag 3 november 2015 05:17 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Oude huis weg en alles rond is lekker gevoel.
60 m2 laminaat verwijderdquote:Op dinsdag 3 november 2015 05:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, meteen aan de klus gegaan.
Ik duik zo mijn bedje in, het is hier net na middernacht...
Heb nog mooi huis in Tilburg te koop.quote:Op dinsdag 3 november 2015 05:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het oude huis is 1 december pas definitief weg, maar het is nu al heerlijk!
Mooie vloer in woonkamer en verder overal degelijke school lineoleumquote:Op dinsdag 3 november 2015 05:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
60 m2 laminaat verwijderd![]()
Ik dacht dat het tijdsverschil zo'n 6-7 uur was.
Nee bedankt, ik ben al voorzien.quote:Op dinsdag 3 november 2015 05:24 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb nog mooi huis in Tilburg te koop.
3 verdiepingen en je ken er zo in.
Heb 1 huurflat nu waar ik woon, mijn pensionado gebeuren in Reichshof en nu nog onverwacht huis erbij.quote:
Een erfenisje?quote:Op dinsdag 3 november 2015 05:40 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb 1 huurflat nu waar ik woon, mijn pensionado gebeuren in Reichshof en nu nog onverwacht huis erbij.
Knalluh.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:56 schreef sacha het volgende:
wel god gloeiende, ik ga nu naar het PGB kantoor met een AK-47
Watskegebeurd Sas?quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:56 schreef sacha het volgende:
wel god gloeiende, ik ga nu naar het PGB kantoor met een AK-47
wat zijn dat?quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:24 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat batsen te koop.
ik probeer het budget wat al driekwart jaar bij de SVB klaar staat bij Aap zijn zorgverlener te krijgenquote:
Ik weet wel andere methode.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ik probeer het budget wat al driekwart jaar bij de SVB klaar staat bij Aap zijn zorgverlener te krijgen![]()
eerst was Aap onvindbaar daar, toen was het dossier kwijt, toen was het zorgcontract niet binnengekomen, toen tot 2 maal toe alles via de mail gestuurd en nu hebben ze nog niets binnen![]()
vanmorgen alles weer geüpload![]()
moedeloosheid dekt de lading niet meer
Heerlijk die bureaucratie!quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ik probeer het budget wat al driekwart jaar bij de SVB klaar staat bij Aap zijn zorgverlener te krijgen![]()
eerst was Aap onvindbaar daar, toen was het dossier kwijt, toen was het zorgcontract niet binnengekomen, toen tot 2 maal toe alles via de mail gestuurd en nu hebben ze nog niets binnen![]()
vanmorgen alles weer geüpload![]()
moedeloosheid dekt de lading niet meer
dat heet vergeetachtigheid, ik zou maar snel naar een dokter gaanquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:22 schreef PP_Sound het volgende:
Ik betaal me rot en kom nooit bij de dokter, weet niet eens zijn naam
Het maakt hem niet uit of je wel of net komt.. Zolang je bij hem staat ingeschreven vangt ie een vast bedrag per kwartaal voor jequote:Op dinsdag 3 november 2015 12:22 schreef PP_Sound het volgende:
Ik betaal me rot en kom nooit bij de dokter, weet niet eens zijn naam
Ja, slapend rijk wordt ie.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Het maakt hem niet uit of je wel of net komt.. Zolang je bij hem staat ingeschreven vangt ie een vast bedrag per kwartaal voor je
Die betaal ik.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt daarentegen ook mensen die minstens elke maand gaan en ook niets extra betalen..
Kom jij ook elke maand bij de dokter?quote:
scheelt niet veel...quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:07 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kom jij ook elke maand bij de dokter=
Al die zorgfiguren vertrouw ik niet en dokters heb daar ook weinig vertrouwen in, los het zelf wel op.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:18 schreef FANN het volgende:
Dan moet je wel écht verdorven zijn om zoiets te flikken
Tja, je hebt niet álles zelf voor het kiezen maar ikk hoop dat ik op tijd de pijp uit ben, zodat ik geen mantelverzorgers nodig hebquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:31 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Al die zorgfiguren vertrouw ik niet en dokters heb daar ook weinig vertrouwen in, los het zelf wel op.
Vertrouw jij al de medicijnen die je krijgt?quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, je hebt niet álles zelf voor het kiezen maar ikk hoop dat ik op tijd de pijp uit ben, zodat ik geen mantelverzorgers nodig heb
Doktoren hebben vrij snel door welke mensen die elke maand een keer op bezoek komen last hebben van hypochondrie, die krijgen dan wat placebo's mee naar huis en het probleem is weer voor een maand opgelost.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:15 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Vertrouw jij al de medicijnen die je krijgt?
ah... vandaar dat ze niet werkenquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doktoren hebben vrij snel door welke mensen die elke maand een keer op bezoek komen last hebben van hypochondrie, die krijgen dan wat placebo's mee naar huis en het probleem is weer voor een maand opgelost.
Ja, wat had je dan verwacht.quote:
ik maak een grapje Mo ik denk niet dat ik placebo's krijg, maar la maar...quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, wat had je dan verwacht.
Mijn ex schoonmoeder gelooft heilig in homeopathie, maar goed, ze gelooft ook in God, dat zegt al genoeg.
Ik heb er geen last van dus vind ik het prima.
Meid, heb ik het over jou? Ik zeg toch nergens dat jij een hypochonder bent, ik beweer wel dat veel mensen die jarenlang elke maand voor elk wissewasje naar de dokter gaan dat wel zijn, en dat soort gevallen krijgen dus placebo's.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ik maak een grapje Mo ik denk niet dat ik placebo's krijg, maar la maar...
ah, ik weet het niet Mo of ze dat doen, misschien wel hoor...quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meid, heb ik het over jou? Ik zeg toch nergens dat jij een hypochonder bent, ik beweer wel dat veel mensen die jarenlang elke maand voor elk wissewasje naar de dokter gaan dat wel zijn, en dat soort gevallen krijgen dus placebo's.
Ex schoonzusje van mij is zo iemand, als ze een programma over een ziekte ziet of iets leest denkt ze meteen dat zij 'het' ook heeft en dan staat ze dezelfde week nog bij de huisarts.
Als mensen niet voor elke scheet die ze dwars zit naar de huisarts zouden gaan konden 'we' veel geld sparen voor serieuze gevallen, ik ga niet voor mijn lol naar een arts iig, hoef nu nog maar om het half jaar op controle en slik dagelijks mijn 3 pilletjes. Daarvoor kwam ik misschien 1 x p 5 jr bij mijn huisarts, laatste keer was vorig jaar, en hij stuurde me door naar een internist die me nu verder behandeld.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ah, ik weet het niet Mo of ze dat doen, misschien wel hoor...
Aan één kant heb je gelijk hoor Mo, maar aan de ander kant...quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als mensen niet voor elke scheet die ze dwars zit naar de huisarts zouden gaan konden 'we' veel geld sparen voor serieuze gevallen, ik ga niet voor mijn lol naar een arts iig, hoef nu nog maar om het half jaar op controle en slik dagelijks mijn 3 pilletjes. Daarvoor kwam ik misschien 1 x p 5 jr bij mijn huisarts, laatste keer was vorig jaar, en hij stuurde me door naar een internist die me nu verder behandeld.
Als je echt denkt dat er iets mis is, je lichaam geeft dat ook zelf vaak aan moet je ook zeker even gaan. Voorkomen is beter dan genezen, maar men moet gewoon niet overdrijven.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Aan één kant heb je gelijk hoor Mo, maar aan de ander kant...
Als mijn broer eerder naar de huisarts was geweest had hij nu misschien niet op sterven gelegen,
prostaat eruit, géén uitzaaiingen géén chemo's was nķg goedkoper geweest, dus ik durf het niet
zo stellig te beweren, maar ik begrijp wel wat je bedoeld....
ja, ja dat is waar...quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je echt denkt dat er iets mis is, je lichaam geeft dat ook zelf vaak aan moet je ook zeker even gaan. Voorkomen is beter dan genezen, maar men moet gewoon niet overdrijven.
Toen ik medio vorig jaar ging voelde ik echt aan mijn lichaam dat er iets niet klopte en ik had gelijk.quote:
ik vraag mij bij deze nieuwe uitvinding nog steeds af wat het verschil is met het erfelijkheids onderzoekquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:11 schreef chufi het volgende:
straks hebben gewoon vroegtijdige kanker detectie bij elk simpel bloedonderzoek...
Geen idee... Is dat een apart bloedonderzoek?quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:20 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vraag mij bij deze nieuwe uitvinding nog steeds af wat het verschil is met het erfelijkheids onderzoek
Dat is een goede ontwikkeling, het scheelt een hoop nare onderzoeken en men kan sneller met een adequate behandeling beginnen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:11 schreef chufi het volgende:
straks hebben gewoon vroegtijdige kanker detectie bij elk simpel bloedonderzoek...
ja, daar wordt naar de genen gekekenquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... Is dat een apart bloedonderzoek?
Yep...quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een goede ontwikkeling, het scheelt een hoop nare onderzoeken en men kan sneller met een adequate behandeling beginnen.
OK. Ik kon het niet zo op mijn formulier terugvinden..quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:24 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, daar wordt naar de genen gekeken
Over duur gesproken...quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ooit worden we allemaal minstens 150 jaar.......
En is dat dan alles bepalend? Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:24 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, daar wordt naar de genen gekeken
Dat bedoelde ik, het klinkt allemaal leuk en aardig, maar er zijn kosten aan verbonden, de kwestie overbevolking i.v.m. voeding, huisvesting, zorgkosten etc. etc.quote:
Ik vraag me af waar deze gast werkt of woont...quote:Hello I have forward your details to the right apartment it will take up to 24 to 48 hours
In Indiaquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
I vraag me af waar deze gast werkt of woont...
Dit n.a.v. mn eerder gemeld telefoontje UK
Ik vind 80 al een flinke leeftijd...quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik, het klinkt allemaal leuk en aardig, maar er zijn kosten aan verbonden, de kwestie overbevolking i.v.m. voeding, huisvesting, zorgkosten etc. etc.
Ergens zal toch een grens moeten zijn, als je nu zonder veel medische toestanden in redelijke gezondheid 80 jr. kan worden vind ik het meer dan prima.
Mijn oma wordt volgende maand alweer 104 jr.
Er zal wel een heilige koe in de weg staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |