Dat, en wij laten ons minder snel betuttelen.quote:Op maandag 2 november 2015 17:49 schreef sacha het volgende:
[..]
bij achterlijke mensen duurt het wat langer totdat het nieuws doordringt
Ik merk er niks van.quote:
Jimmy Saville. De ouwe viespeuk.quote:Op maandag 2 november 2015 18:25 schreef Soury het volgende:
Nog even wat Halloween, ik zag deze voorbij komen. Ik moest even lachen
[ afbeelding ]
This should keep the little fuckers away
🎃
Het is wel net die ene kroeg waar ik al 30+ jaar kom, de andere hebben een of ander glazen hok staan waar je onder een afzuigkap mag roken.quote:Op maandag 2 november 2015 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom verhuis ik ook die kant op binnenkort
Die merkt er niks meer van. Ik vond het humorquote:Op maandag 2 november 2015 18:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jimmy Saville. De ouwe viespeuk.
Ik herkende de pop direct, goede gelijkenis dus.quote:Op maandag 2 november 2015 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Die merkt er niks meer van. Ik vond het humor
Het onderschrift was meer wat ik leuk vond. Ik ken die gast ook van de BBC maar je zoekt nooit dingen achter mensen.quote:Op maandag 2 november 2015 18:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik herkende de pop direct, goede gelijkenis dus.
Overigens vond ik hem al een eng mannetje voor dat alles in het nieuws kwam.
Blijkbaar fixte hij toch stiekem meer dan op TV zichtbaar was.quote:Op maandag 2 november 2015 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Het onderschrift was meer wat ik leuk vond. Ik ken die gast ook van de BBC maar je zoekt nooit dingen achter mensen.
Ik LOLdequote:Op maandag 2 november 2015 18:25 schreef Soury het volgende:
Nog even wat Halloween, ik zag deze voorbij komen. Ik moest even lachen
[ afbeelding ]
This should keep the little fuckers away
🎃
Geen SRV maar de melkboer kwam nog. En boodschappen van de Spar werden ook afgeleverd. Hoe modernquote:Op maandag 2 november 2015 19:25 schreef chufi het volgende:
De SRV wagen kwam ook altijd bij ons in de straat... Je zette je flessenrek met lege flessen voor je deur, boodschappenbriefje erbij en als je niet thuis was stond alles voor de deur.. En je kon er dus gewoon op rekening kopen..
Wij hadden ook nog Kees de appelboer, die kwam eens in de zoveel tijd langs met appels... En om weer even met m'n moeder te flirten volgens mij ...quote:Op maandag 2 november 2015 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen SRV maar de melkboer kwam nog. En boodschappen van de Spar werden ook afgeleverd. Hoe modern
Mijn neef heeft ooit een keer op ons gepast. Mijn zus was zijn leeftijd hoor. Maar de kistjes pils werden aangesleept. Ja kistjes (hout) En toen mijn ouders terug waren was de bezorger ontdaan. "Geen kistje pils" ?quote:Op maandag 2 november 2015 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij hadden ook nog Kees de appelboer, die kwam eens in de zoveel tijd langs met appels... En om weer even met m'n moeder te flirten volgens mij ...
Dus jij snoepte al vroeg van het bier...quote:Op maandag 2 november 2015 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn neef heeft ooit een keer op ons gepast. Mijn zus was zijn leeftijd hoor. Maar de kistjes pils werden aangesleept. Ja kistjes (hout) En toen mijn ouders terug waren was de bezorger ontdaan. "Geen kistje pils" ?
Ik weet daar niks meer van. Maar jaquote:Op maandag 2 november 2015 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus jij snoepte al vroeg van het bier...
Ik denk dat ik op mn 14e voor het eerst aan het bier zat... eindexamenfeestje van mn broer bij ons in de tuin...quote:
Ik weet nog wel dat ik met mijn nichtje in Groningen was en die zoop bier, ik ook en ik was rete ziek. Niks van geleerd btwquote:Op maandag 2 november 2015 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op mn 14e voor het eerst aan het bier zat... eindexamenfeestje van mn broer bij ons in de tuin...
Dat waren nog eens tijden.quote:Op maandag 2 november 2015 19:25 schreef chufi het volgende:
De SRV wagen kwam ook altijd bij ons in de straat... Je zette je flessenrek met lege flessen voor je deur, boodschappenbriefje erbij en als je niet thuis was stond alles voor de deur.. En je kon er dus gewoon op rekening kopen..
Op de korfbal werd ook aardig gezopen...quote:Op maandag 2 november 2015 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op mn 14e voor het eerst aan het bier zat... eindexamenfeestje van mn broer bij ons in de tuin...
Het zal nietquote:Op maandag 2 november 2015 20:25 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Op de korfbal werd ook aardig gezopen...
quote:
De jongens tegen de meisjes zeker....quote:Op maandag 2 november 2015 20:25 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Op de korfbal werd ook aardig gezopen...
Dan is het douchen wel aangenaamquote:
Dat weet ik nog geen eens meer.quote:Op maandag 2 november 2015 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
De jongens tegen de meisjes zeker....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |