Via het beeldscherm kan dat sowieso...quote:Op maandag 2 november 2015 14:36 schreef just me het volgende:
[..]
we kunnen gewoon met elkaar blijven praten
quote:Op maandag 2 november 2015 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Via het beeldscherm kan dat sowieso...
Nee, ik had geen zin in natte voeten....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 november 2015 14:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, ik had geen zin in natte voeten....volgende keer duikpak aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ziet er mooi uit
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Maar niet goedkoop... 1600 E per jaarquote:Op maandag 2 november 2015 14:47 schreef just me het volgende:
[..]
volgende keer duikpak aan
ziet er mooi uit
mwah laat maarquote:Op maandag 2 november 2015 15:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar niet goedkoop... 1600 E per jaar
en die er naast 1350 per jaar + eenmalig entreefee a 3500E
En de derde kost iets van max. 240, maar is op sportvelden en zoquote:
dan blijf ik lekker bij mijn eigen clubquote:Op maandag 2 november 2015 15:38 schreef chufi het volgende:
[..]
En de derde kost iets van max. 240, maar is op sportvelden en zo
Misschien ook wel praktischer lijkt mequote:Op maandag 2 november 2015 15:45 schreef just me het volgende:
[..]
dan blijf ik lekker bij mijn eigen club
En ik me maar afvragen waarom ik altijd zo kalm ben.quote:De Nederlandse man is vaker gelukkig dan de Nederlandse vrouw. 69 procent van de mannen zegt (bijna) altijd gelukkig te zijn tegenover 64 procent van de vrouwen, blijkt maandag uit cijfers van het Centraal Bureau voor Statistiek (CBS).
Mannen voelen zich daarnaast ook kalmer. 72 procent van de mannen voelt zich (bijna) altijd kalm. Onder vrouwen is dat bijna 61 procent. Zij voelen zich vaker zenuwachtig en somber.
Ik ben zo kalm dat ik het me nooit afvroeg waarom jij ook altijd zo kalm bent ..quote:Op maandag 2 november 2015 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen waarom ik altijd zo kalm ben.![]()
Eigenlijk is deze uitkomst helemaal geen verrassing voor me.![]()
quote:Op maandag 2 november 2015 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik behoor niet tot die vrouwengroep die somber isquote:Op maandag 2 november 2015 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het verklaard ook meteen waar het woord 'stresskip' vandaan komt, ik heb namelijk nog nooit van een 'stresshaan' gehoord.quote:Op maandag 2 november 2015 16:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben zo kalm dat ik het me nooit afvroeg waarom jij ook altijd zo kalm bent ..
quote:Op maandag 2 november 2015 16:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het verklaard ook meteen waar het woord 'stresskip' vandaan komt, ik heb namelijk nog nooit van een 'stresshaan' gehoord.
Ik heb er weleens 1 gehad, was een wat oudere haan waarvoor ik wat jonge kippen geregeld had.quote:Op maandag 2 november 2015 16:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het verklaard ook meteen waar het woord 'stresskip' vandaan komt, ik heb namelijk nog nooit van een 'stresshaan' gehoord.
Elke haan zou waarschijnlijk doordraaien met 5 stresskippen om zich heen.quote:Op maandag 2 november 2015 16:40 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik heb er weleens 1 gehad, was een wat oudere haan waarvoor ik wat jonge kippen geregeld had.
Beest schoot in de stress en is na 2 dagen dood omgevallen.
5 stuks was teveel vrees ik.
Volgens mij is het 'daar boven' toch strenger als hier, in de kroeg waar ik het regelmatigst kom, ben er afgelopen zaterdag nog geweest, staan de asbakken nog gewoon op de bar en wordt volop binnen gerookt.quote:Horeca bijna volledig rookvrij.
bij achterlijke mensen duurt het wat langer totdat het nieuws doordringtquote:Op maandag 2 november 2015 16:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
BTW.
[..]
Volgens mij is het 'daar boven' toch strenger als hier, in de kroeg waar ik het regelmatigst kom, ben er afgelopen zaterdag nog geweest, staan de asbakken nog gewoon op de bar en wordt volop binnen gerookt.![]()
Daarom verhuis ik ook die kant op binnenkortquote:Op maandag 2 november 2015 16:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
BTW.
[..]
Volgens mij is het 'daar boven' toch strenger als hier, in de kroeg waar ik het regelmatigst kom, ben er afgelopen zaterdag nog geweest, staan de asbakken nog gewoon op de bar en wordt volop binnen gerookt.![]()
Dat, en wij laten ons minder snel betuttelen.quote:Op maandag 2 november 2015 17:49 schreef sacha het volgende:
[..]
bij achterlijke mensen duurt het wat langer totdat het nieuws doordringt
Ik merk er niks van.quote:
Jimmy Saville. De ouwe viespeuk.quote:Op maandag 2 november 2015 18:25 schreef Soury het volgende:
Nog even wat Halloween, ik zag deze voorbij komen. Ik moest even lachen
[ afbeelding ]
This should keep the little fuckers away
🎃
Het is wel net die ene kroeg waar ik al 30+ jaar kom, de andere hebben een of ander glazen hok staan waar je onder een afzuigkap mag roken.quote:Op maandag 2 november 2015 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom verhuis ik ook die kant op binnenkort
Die merkt er niks meer van. Ik vond het humorquote:Op maandag 2 november 2015 18:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jimmy Saville. De ouwe viespeuk.
Ik herkende de pop direct, goede gelijkenis dus.quote:Op maandag 2 november 2015 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Die merkt er niks meer van. Ik vond het humor
Het onderschrift was meer wat ik leuk vond. Ik ken die gast ook van de BBC maar je zoekt nooit dingen achter mensen.quote:Op maandag 2 november 2015 18:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik herkende de pop direct, goede gelijkenis dus.
Overigens vond ik hem al een eng mannetje voor dat alles in het nieuws kwam.
Blijkbaar fixte hij toch stiekem meer dan op TV zichtbaar was.quote:Op maandag 2 november 2015 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Het onderschrift was meer wat ik leuk vond. Ik ken die gast ook van de BBC maar je zoekt nooit dingen achter mensen.
Ik LOLdequote:Op maandag 2 november 2015 18:25 schreef Soury het volgende:
Nog even wat Halloween, ik zag deze voorbij komen. Ik moest even lachen
[ afbeelding ]
This should keep the little fuckers away
🎃
Geen SRV maar de melkboer kwam nog. En boodschappen van de Spar werden ook afgeleverd. Hoe modernquote:Op maandag 2 november 2015 19:25 schreef chufi het volgende:
De SRV wagen kwam ook altijd bij ons in de straat... Je zette je flessenrek met lege flessen voor je deur, boodschappenbriefje erbij en als je niet thuis was stond alles voor de deur.. En je kon er dus gewoon op rekening kopen..
Wij hadden ook nog Kees de appelboer, die kwam eens in de zoveel tijd langs met appels... En om weer even met m'n moeder te flirten volgens mij ...quote:Op maandag 2 november 2015 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen SRV maar de melkboer kwam nog. En boodschappen van de Spar werden ook afgeleverd. Hoe modern
Mijn neef heeft ooit een keer op ons gepast. Mijn zus was zijn leeftijd hoor. Maar de kistjes pils werden aangesleept. Ja kistjes (hout) En toen mijn ouders terug waren was de bezorger ontdaan. "Geen kistje pils" ?quote:Op maandag 2 november 2015 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij hadden ook nog Kees de appelboer, die kwam eens in de zoveel tijd langs met appels... En om weer even met m'n moeder te flirten volgens mij ...
Dus jij snoepte al vroeg van het bier...quote:Op maandag 2 november 2015 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn neef heeft ooit een keer op ons gepast. Mijn zus was zijn leeftijd hoor. Maar de kistjes pils werden aangesleept. Ja kistjes (hout) En toen mijn ouders terug waren was de bezorger ontdaan. "Geen kistje pils" ?
Ik weet daar niks meer van. Maar jaquote:Op maandag 2 november 2015 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus jij snoepte al vroeg van het bier...
Ik denk dat ik op mn 14e voor het eerst aan het bier zat... eindexamenfeestje van mn broer bij ons in de tuin...quote:
Ik weet nog wel dat ik met mijn nichtje in Groningen was en die zoop bier, ik ook en ik was rete ziek. Niks van geleerd btwquote:Op maandag 2 november 2015 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op mn 14e voor het eerst aan het bier zat... eindexamenfeestje van mn broer bij ons in de tuin...
Dat waren nog eens tijden.quote:Op maandag 2 november 2015 19:25 schreef chufi het volgende:
De SRV wagen kwam ook altijd bij ons in de straat... Je zette je flessenrek met lege flessen voor je deur, boodschappenbriefje erbij en als je niet thuis was stond alles voor de deur.. En je kon er dus gewoon op rekening kopen..
Op de korfbal werd ook aardig gezopen...quote:Op maandag 2 november 2015 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op mn 14e voor het eerst aan het bier zat... eindexamenfeestje van mn broer bij ons in de tuin...
Het zal nietquote:Op maandag 2 november 2015 20:25 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Op de korfbal werd ook aardig gezopen...
quote:
De jongens tegen de meisjes zeker....quote:Op maandag 2 november 2015 20:25 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Op de korfbal werd ook aardig gezopen...
Dan is het douchen wel aangenaamquote:
Dat weet ik nog geen eens meer.quote:Op maandag 2 november 2015 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
De jongens tegen de meisjes zeker....
quote:Op maandag 2 november 2015 20:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog geen eens meer.
Wij hadden ook nog de schillenboer en de lompenboer.quote:Op maandag 2 november 2015 20:51 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Melkboer, aardappelboer, eierboer, kolenboer kwamen allemaal achterom.
Feestje?quote:
Die was ik nog vergeten.quote:Op maandag 2 november 2015 20:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wij hadden ook nog de schillenboer en de lompenboer.
Wat doet die 5 euro daarquote:Op maandag 2 november 2015 21:00 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Wat doet dat fruit daar op die foto?
quote:Op maandag 2 november 2015 21:05 schreef sacha het volgende:
vragen, vragen, vragen!
eerst even de Aap naar bed brengen
Je gaat tinkepink missen op de cul meetquote:Op maandag 2 november 2015 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo Aap terug van zn ronde... Zo te zien heeft ie alle woningen daar wel gehad
Oh is dat een stuk en vrijgezel hier uit de buurt?quote:Op maandag 2 november 2015 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gaat tinkepink missen op de cul meet
Is dat niet die vega mutsquote:Op maandag 2 november 2015 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh is dat een stuk en vrijgezel hier uit de buurt?
Ja zoiets, maar tis een ander, jammer.quote:
Aus Deutschland helemaalquote:Op maandag 2 november 2015 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar tis een ander, jammer.
Radio.quote:Op maandag 2 november 2015 22:24 schreef sjampoeh het volgende:
Tijd voor een nieuwe 'hobby' ..iemand tips ?
MIst.quote:Op maandag 2 november 2015 22:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
das geen hobby.. tenminste ..luisteren that is
Wat is het thema..
Ik doe dat met sounds.quote:Op maandag 2 november 2015 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
En hoe verwoordt je mist in muziek....
Misthoornquote:Op maandag 2 november 2015 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan heb je verschillende soort mist en sounds...
Ik was vanmiddag om 12 uur ergens midden in de polder en toen ging het alarm af... Was wel leuk om het 5 of 6 verschillende richtingen te horen ..quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:00 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Leeftijd maakt niet uit hoor, we vangen regelmatig ontspoorde jongeren op hier.
Nog 6 jaar te gaan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zijn de meesten hier al met pensioen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |