Via het beeldscherm kan dat sowieso...quote:Op maandag 2 november 2015 14:36 schreef just me het volgende:
[..]
we kunnen gewoon met elkaar blijven praten
quote:Op maandag 2 november 2015 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Via het beeldscherm kan dat sowieso...
Nee, ik had geen zin in natte voeten....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 november 2015 14:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, ik had geen zin in natte voeten....volgende keer duikpak aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ziet er mooi uit
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Maar niet goedkoop... 1600 E per jaarquote:Op maandag 2 november 2015 14:47 schreef just me het volgende:
[..]
volgende keer duikpak aan
ziet er mooi uit
mwah laat maarquote:Op maandag 2 november 2015 15:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar niet goedkoop... 1600 E per jaar
en die er naast 1350 per jaar + eenmalig entreefee a 3500E
En de derde kost iets van max. 240, maar is op sportvelden en zoquote:
dan blijf ik lekker bij mijn eigen clubquote:Op maandag 2 november 2015 15:38 schreef chufi het volgende:
[..]
En de derde kost iets van max. 240, maar is op sportvelden en zo
Misschien ook wel praktischer lijkt mequote:Op maandag 2 november 2015 15:45 schreef just me het volgende:
[..]
dan blijf ik lekker bij mijn eigen club
En ik me maar afvragen waarom ik altijd zo kalm ben.quote:De Nederlandse man is vaker gelukkig dan de Nederlandse vrouw. 69 procent van de mannen zegt (bijna) altijd gelukkig te zijn tegenover 64 procent van de vrouwen, blijkt maandag uit cijfers van het Centraal Bureau voor Statistiek (CBS).
Mannen voelen zich daarnaast ook kalmer. 72 procent van de mannen voelt zich (bijna) altijd kalm. Onder vrouwen is dat bijna 61 procent. Zij voelen zich vaker zenuwachtig en somber.
Ik ben zo kalm dat ik het me nooit afvroeg waarom jij ook altijd zo kalm bent ..quote:Op maandag 2 november 2015 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen waarom ik altijd zo kalm ben.![]()
Eigenlijk is deze uitkomst helemaal geen verrassing voor me.![]()
quote:Op maandag 2 november 2015 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik behoor niet tot die vrouwengroep die somber isquote:Op maandag 2 november 2015 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het verklaard ook meteen waar het woord 'stresskip' vandaan komt, ik heb namelijk nog nooit van een 'stresshaan' gehoord.quote:Op maandag 2 november 2015 16:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben zo kalm dat ik het me nooit afvroeg waarom jij ook altijd zo kalm bent ..
quote:Op maandag 2 november 2015 16:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het verklaard ook meteen waar het woord 'stresskip' vandaan komt, ik heb namelijk nog nooit van een 'stresshaan' gehoord.
Ik heb er weleens 1 gehad, was een wat oudere haan waarvoor ik wat jonge kippen geregeld had.quote:Op maandag 2 november 2015 16:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het verklaard ook meteen waar het woord 'stresskip' vandaan komt, ik heb namelijk nog nooit van een 'stresshaan' gehoord.
Elke haan zou waarschijnlijk doordraaien met 5 stresskippen om zich heen.quote:Op maandag 2 november 2015 16:40 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik heb er weleens 1 gehad, was een wat oudere haan waarvoor ik wat jonge kippen geregeld had.
Beest schoot in de stress en is na 2 dagen dood omgevallen.
5 stuks was teveel vrees ik.
Volgens mij is het 'daar boven' toch strenger als hier, in de kroeg waar ik het regelmatigst kom, ben er afgelopen zaterdag nog geweest, staan de asbakken nog gewoon op de bar en wordt volop binnen gerookt.quote:Horeca bijna volledig rookvrij.
bij achterlijke mensen duurt het wat langer totdat het nieuws doordringtquote:Op maandag 2 november 2015 16:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
BTW.
[..]
Volgens mij is het 'daar boven' toch strenger als hier, in de kroeg waar ik het regelmatigst kom, ben er afgelopen zaterdag nog geweest, staan de asbakken nog gewoon op de bar en wordt volop binnen gerookt.![]()
Daarom verhuis ik ook die kant op binnenkortquote:Op maandag 2 november 2015 16:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
BTW.
[..]
Volgens mij is het 'daar boven' toch strenger als hier, in de kroeg waar ik het regelmatigst kom, ben er afgelopen zaterdag nog geweest, staan de asbakken nog gewoon op de bar en wordt volop binnen gerookt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |